ارسال به دیگران پرینت

داعش | کشتن ایرانی ها توسط داعشی ها

پاسخ عجیب یک داعشی درباره علت کشتن ایرانی‌ها همه را شوکه کرد + جزئیات

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدافعان حرم با اطاعت از رهبری در مقابل تفکر یزیدی داعش ایستادند.

پاسخ عجیب یک داعشی درباره علت کشتن ایرانی‌ها همه را شوکه کرد + جزئیات

روایت جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران درباره کشتن ایرانی ها توسط داعشی ها را می خوانید.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره کشتن ایرانی ها توسط داعشی ها گفت: تفکر یزید و معاویه یک‌بار دیگر در جغرافیای سوریه و عراق شکل گرفت و در مقابل اسلام ناب اردو زد. همه مجاهدان و رزمندگان پا در رکاب ولی زمان و با اطاعت کامل از رهبر خود در مقابل دشمن صف‌آرایی کرده و به مصاف آن‌ها رفتند و موفق شدند اردوگاه پوشالی آن‌ها را منکوب و ذلیل و خوار کنند که در این میان تعدادی از آنان به شهادت رسیدند.

سردار فلاح‌زاده در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین که پنج‌شنبه شب ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: تفکر یزید و معاویه یک‌بار دیگر در جغرافیای سوریه و عراق شکل گرفت و در مقابل اسلام ناب اردو زد.

وی درباره کشتن ایرانی ها توسط داعشی ها ادامه داد: همه مجاهدان و رزمندگان پا در رکاب ولی زمان و با اطاعت کامل از رهبر خود در مقابل دشمن صف‌آرایی کرده و به مصاف آن‌ها رفتند و موفق شدند اردوگاه پوشالی آن‌ها را منکوب و ذلیل و خوار کنند که در این میان تعدادی از آنان به شهادت رسیدند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ شهدای گمنام و شهیدان نامدار و جاویدالاثرها که تشییع پیکر ظاهری هم نداشتند، به واقع سرداران پرافتخار جمهوری اسلامی بوده و برای ما مایه مباهات هستند.

وی گفت: هدف قیام سیدالشهدا (ع) علاوه بر احیای سیره و سنت جدش رسول خدا (ص)، امر به معروف و نهی از منکر بود زیرا بنی‌امیه، اسلامی را بدعت گذاشته بود که سراسر خشونت و ظلم و خونریزی بود و فرسنگ‌ها از اسلام ناب محمدی (ص) فاصله داشت. 

 فلاح‌زاده تصریح کرد: بنی‌امیه و فرزندان ناخلف آن‌ها در طول تاریخ بسیار بر مسلمانان تاختند و به نام اسلام خون‌ها ریختند. داعش در سوریه و عراق به مرد و زن و پیر و جوان رحم نکرد و با فجیع‌ترین شکنجه‌ها مسلمانان بی.گناه را از دم تیغ گذراند. اما به برکت وجود و درایت ولایت فقیه که نائب بر ‌حق امام عصر (عج) است کوچکترین خدشه‌ای به مال و جان و ناموس ایران اسلامی وارد نشد.

 وی درباره کشتن ایرانی ها توسط داعشی ها عنوان کرد: در جنگ ایران و عراق که صدام آغازگر آن بود، تفکر بنی‌امیه و حامیان بی‌خِردش این فتنه را راه انداختند تا بر خراسان و استان‌های ایران مسلط شوند که به یُمن وجود امام راحل و رهبر معظم و دلاور مردانی که برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب شجاعانه جانفشانی کردند کشور به سلامت از آن برهه عبور کرد.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: داعشی‌های خونریز و خشن، همان فرزندان معاویه و یزید هستند که اسلام خشونت، قداره‌کشی و تجاوز را ترویج می‌کردند اما جانفشانی‌ها و رشادت‌ها و روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام ناب، موجب شکست آن‌ها شد.

وی اظهار کرد: مدافعان حرم ایرانیان و عزیزانی که از تیپ فاطمیون و زینبیون و حیدریون در رکاب حاج قاسم به دل میدان زدند، وظیفه خود را به درستی شناخته بودند و با شجره منحوس معاویه در اقصی نقاط سوریه و عراق به مقابله و مبارزه پرداختند.

فلاح‌زاده با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰۰ انتحاری که هر یک تا شعاع یک کیلومتری همه چیز را پودر می‌کرد توسط داعش به‌کار گرفته شد، عنوان کرد: باید پرسید برای چه این‌همه مردم را گردن زدند؟ چرا ۶۰ نفر از کودکان تدمر را گردن زدند؟ برای چه سر عبدالله اسکندری این مرد متقی، متشرع و پاسدار واقعی را بریدند و بر نیزه زدند و شهر به شهر گرداندند؟ مگر جز این است که اینان پیروان اندیشه معاویه و یزید هستند؟

وی خاطرنشان کرد: درایت رهبر انقلاب، حماسه آفرینی مدافعان حرم و جانفشانی آنان اگر نبود داعش از ایران گذشته و پس از گردن زدن مردان، زنان و دختران را به کنیزی برده بود و به جهت بغضی که از ایران داشتند بلایی صدچندان بدتر از سوریه و عراق را به سر ایرانیان می‌آوردند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاری از یک داعشی سوال کرده بود که چرا ایرانیان را می‌کشید؟ پاسخ داده بود چون آنها مسلمان نیستند. پرسیده بود برخورد شما با مسیحیان و سایر ادیان چگونه است؟ گفت ما طبق اسلام رفتار کرده و از آن‌ها جذیه دریافت می‌کنیم، اما ایرانیان ۲ راه دارند یا باید تسلیم شده و با ابوبکر بغدادی بیعت کنند و یا اینکه مردان آن‌ها را گردن زده و زنان و دخترانشان را به کنیزی خواهیم برد.

 

منبع : همشهری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،اگر امکان دارد لطفا آمار کرونا را بنویسید اگر انجام دادید سالم باشید من هادی از کرج هستم لطفا برای همیشه

    • ناشناس ارسالی در

      خون امام حسین علیه و اله و سلم دروجودهرایرانی هست داعش درمقابل مردم ایران کسی نیست ماالان درمقابل آمریکا و اسرائیل و غرب صف بسته آیم داعش کی هست عده ای خودفروش وبیناموس هستند

    • ناشناس ارسالی در

      ای بابا

    • اریوبرزن ارسالی در

      چرامیخواهیدیک گروه تروریستی درپیت که ازجنگ زدگی وازهم پاچیده شدن سوریه وعراق استفاده کردندرابزرگ ومهم نشان بدهید؟!! صدام باان همه تجهیزات وسلاح وماهوارههای پیشرفته وکمکهای بسیارابرقدرتهای بزرگ هیچ غلطی نتوانست بکندوبه غلط گردن افتاد! انهم درزمانیکه ارتش ما نابودشده بودوارتشی نداشتیم دراوایل جنگ وسپاه نبودوفقط مردم ونظامیان وطن پرست وخودجوش بودند!! ایکاش داعش به مرزهای ایران میرسیدتادلاورمردان ارتش برای همیشه نسلشون ومنقرض میگرد!! ایران بیشه شیران است وابرقدرتهاجرات حمله به ایران راندارندوشمابرای بزرگ نشان دادن کاربسیارکوچگ داعش اشغال وبزرگ میکنید!! وبزودی ایرانیان دلاورنسل ضحاکان ویزیدیان راازخاک پاک وطن برای همیشه پاک خواهندکردمطمئن باشیدبزودی!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه