ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز جنسی | تجاوز به زنان مسافر با شوک الکتریکی

مسافر کش تهرانی با این شیوه شیطانی به 15 زن تجاوز کرد + جزئیات

مردی که با شوک الکتریکی زنان را به بیابان می کشاند و به آنها تعرض می کرد در پی شکایت 15زن توسط پلیس دستگیر شد.

مسافر کش تهرانی با این شیوه شیطانی به 15 زن تجاوز کرد + جزئیات

تجاوز به زنان مسافر با شوک الکتریکی!

ماجرای تجاوز به زنان مسافر با شوک الکتریکی از اینجا شروع شدکه اولین شکایت از این مرد هفت ماه پیش به ماموران نیروی انتظامی فشافویه اعلام شد. در این شکایت دختری به نام مینا به ماموران گفت؛ در فشافویه سوار خودروی پرایدی شدم که راننده اش می گفت به سمت تهران حرکت می کند. چند مسافر دیگر هم سوار ماشین بودند. آنها بین راه پیاده شدند و من تنها ماندم. چند کیلومتر بیشتر جلو نرفته بودیم که مرد راننده به سمت یک جاده خاکی رفت. متوجه شدم او قصد دارد کار خلافی انجام دهد. برای اینکه جلوی عملش را بگیرم فریاد زدم. آن مرد از صدای من نمی ترسید و کسی هم آن اطراف نبود که کمکم کند. زمانی که ماشین را متوقف کرد به سمتم آمد.

قصد تجاوز داشت که من مقاومت کردم. او با عصبانیت با شوک الکتریکی به پایم کوبید. در آن لحظه روی زمین افتادم. وی ادامه داد؛ مرد راننده به من حمله کرد و مرا مورد تعرض قرار داد و بعد همان جا رهایم کرد. مدتی بعد زمانی که توانستم از جایم بلند شوم، خودم را به کنار جاده رساندم و از آنجا به پلیس مراجعه کردم.

چند روز بعد در حالی که ماموران در حال تحقیق برای دستگیری مرد راننده بودند زن دیگری به پلیس شکایت کرد و مدعی شد از سوی راننده یک پراید مورد تعرض قرار گرفته است. آنچه این زن از واقعه تعریف کرد با گفته های دختری که چند روز پیش به پلیس شکایت کرده بود، مطابقت داشت. راننده پراید این زن را هم با شوک الکتریکی وادار به تسلیم و او را در بیابان رها کرده بود. تعداد این شکایات روز به روز بیشتر می شد و فرضیه ها حاکی از آن بود که تعرض به این شاکیان از سوی یک نفر صورت گرفته است.

بنابراین با توجه به اینکه هیچ سرنخی از سوی شاکیان به پلیس داده نشده بود گشت نامحسوس پلیس در منطقه یی که این زنان مورد تعرض قرار گرفته بودند، آغاز به کار کرد. در حالی که ماموران پراید سفیدرنگ را تحت تعقیب قرار داده بودند، شاکی جدیدی به پرونده افزوده شد. این زن نیز مانند زنان دیگر ادعا کرد از فشافویه به سمت تهران می آمده و مرد راننده با شوک الکتریکی او را وادار به تسلیم کرده است. اما او مدعی بود مرد راننده ماشین پژو داشت و ادعای شاکی جدید پرونده دو فرضیه را برای ماموران مطرح کرد؛ اول اینکه مرد متعرض خودروی خود را تعویض کرده و دوم اینکه احتمالاً صاحبان پراید و پژو عضو یک باند هستند. این بار گشت نامحسوس موظف شد علاوه بر پراید سفیدرنگ پژوهای مشکوک را نیز تحت نظر بگیرد.

بعد از هفت ماه ماموران سرانجام موفق به شناسایی خودروی پژویی شدند که از داخل آن صدای فریاد های زنی شنیده می شد. زمانی که ماموران جلو رفتند متوجه شدند مرد راننده قصد دارد به این زن تعرض کند. پلیس مرد راننده را بازداشت و خودرو را برای بازرسی به اداره آگاهی حسن آباد منتقل کرد.بررسی ها نشان داد مردی که شاکیان را مورد تعرض قرار داده است همین متهم است. او که جوانی 28 ساله به نام محسن است ابتدا از یک پراید برای این کار استفاده می کرده اما بعد از مدتی خودرواش را با یک پژو معاوضه می کند.محسن در بازجویی ها به بیش از 10 مورد تجاوز به عنف اعتراف کرد و گفت؛ من از مدت ها قبل یک شوک الکتریکی خریده بودم و برای اینکه بتوانم طعمه های خودم را وادار به اطاعت کنم از آن استفاده می کردم. بسیاری از زنانی که به عنوان مسافر سوار خودرو می کردم هنگامی که متوجه نیت من می شدند به من اعتراض و مقاومت می کردند. حتی چند نفر از آنها فرار کردند اما من با استفاده از این شوک موفق شدم آنها را متوقف کنم.وی ادامه داد؛ چند سال پیش با دختری ازدواج کردم. ما وضعیت مالی خوبی نداشتیم. برای اینکه بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین کنم با ماشین پرایدی که قسطی خریده بودم مسافرکشی می کردم. بعد از مدتی به ذهنم رسید تا زنانی را که سوار ماشین می کنم مورد آزار قرار دهم.

بعد از تعرض نیز اموال آنها را به سرقت می بردم. از آنجایی که من شوک الکتریکی داشتم آنها نمی توانستند در برابر من مقاومت کنند. من هم بعد از تعرض اموال شان را سرقت می کردم و متواری می شدم. تحقیقات پلیس ثابت کرد همسر محسن در جرائم او هیچ نقش نداشته و اموال مسروقه نیز توسط خود این مرد استفاده می شده است. با توجه به اینکه جرم محسن تجاوز به عنف است پرونده وی به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران نزد قاضی ساعی و چهار مستشارش فرستاده شد. تاکنون 15 زن از متهم شکایت کرده و تحقیقات برای شناسایی قربانیان احتمالی دیگر ادامه دارد. این پرونده به صورت ویژه در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می گیرد و قاضی ساعی بازجویی های خود را از متهم آغاز کرده است.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • عبدا ارسالی در

      قاضالقضات.سر بریده آواز ندارد.اگر عادلی.ملاحظه کار نیستی؟بکش پای چوبه دار.تا عبرت باشد.

    • یعقوب صالحی ارسالی در

      باید با جنین اشخاص حکم اش سنکسار ۔اعدام۔سوزندن در آتش تا عبرت دیگر ان شود تا ناموس مردم درامنیت وآسایش باشند آڈار واڈیت جنسی با ید ریشہ کن شود باید سر سختانہ محاکمہ علنی محاکمہ کرد

    • حجتی ارسالی در

      اعدام اعدام اعدام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه