ارسال به دیگران پرینت

ایلان ماسک | فروش بیت کوین های ایلان ماسک

پشیمانی ایلان ماسک از فروش بیت کوین!

ایلان ماسک پس از فروش بیت کوین های تسلا در نشست سالانه سهامداران تسلا در ۵ آگوست پیش بینی کرد که رکود اقتصادی آینده ایالات متحده خفیف تا متوسط خواهد بود.

پشیمانی ایلان ماسک از فروش بیت کوین!

پشیمانی ایلان ماسک از فروش بیت کوین!

ایلان ماسک پس از فروش بیت کوین های تسلا در نشست سالانه سهامداران تسلا در ۵ آگوست پیش بینی کرد که رکود اقتصادی آینده ایالات متحده خفیف تا متوسط خواهد بود. ایلان ماسک در مورد هزینه ها گفت که "روند کاهشی است".

پس از اینکه تسلا تقریباً تمام دارایی‌های ۱.۵ میلیارد دلاری بیت‌کوین خود را فروخت، تسلا دقیقاً شاهد ظهور یک چشم‌انداز اقتصادی است که دارایی‌های ریسکی در آن رشد می‌کنند.

ایلان ماسک طی یک جلسه پرسش و پاسخ در نشست سالانه نشان داد که قیمت گذاری کالاها در شش ماه آینده برای قطعات تسلا در حال حاضر ارزان تر خواهد شد.

او گفت که کالاها روند نزولی دارند و این نشان می دهد که تورم در حال حاضر به بالاترین سطح خود رسیده است.

ایلان ماسک گفت: ما به نوعی می دانیم که قیمت ها در طول زمان به کجا می روند و نکته جالبی که اکنون می بینیم این است که بیشتر کالاهای ما، بیشتر چیزهایی که وارد تسلا می شوند نه همه، بیش از نیمی از کالا ها طی شش ماه آینده روند رو به کاهشی دارند.

بدیهی است که این می تواند تغییر کند، اما روند کاهشی است، که نشان می دهد ما از اوج تورم گذشته ایم.

بهبود قیمت ها پس از یک دوره تورمی، زمینه مناسبی را برای بهبود دارایی‌های ریسکی، از جمله کریپتو فراهم می‌کند.

از نظر تئوری، این امر در نتیجه تورم پایین‌تر به معنای انقباض کمتر توسط فدرال رزرو است که شرایط مطلوبی را برای سرمایه‌گذاری‌های ریسک‌پذیر فراهم می‌کند.

در صورت بازگشت قدرت به بازارها و عملکرد بهتر بازار کریپتو، این روند برای تسلا که در ماه گذشته عملاً تمام میزان بیت کوین خود را تنها با سود تنها 64 میلیون دلار فروخت، عملا یک شکست محسوب میشود.

در آن زمان، ایلان ماسک اضافه کرد که بیت کوین می تواند در تاریخ بعدی به ترازنامه شرکت بازگردد و این تصمیم به خودی خود تفسیری در مورد بیت کوین نیست.

در همین حال، نشست سالانه، پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه بیشتری در مورد وضعیت کلان اقتصادی ارائه داد،از جمله پیش بینی رکود بالقوه ایالات متحده که «نسبتاً خفیف» و تقریباً هجده ماه طول می‌کشد. ایلان ماسک افزود، تورم "به سرعت در حال کاهش است."

شرکت تجزیه و تحلیل Fundstrat Global Advisors این هفته خاطرنشان کرد که بازارها از نظر تاریخی قبل از اینکه فدرال رزرو از طریق افزایش نرخ بهره کلیدی انقباض را متوقف کند، به پایین ترین سطح خود رسیده اند.

بنابراین، این شرکت پیش‌بینی کرد که نیمه دوم سال 2022 شاخص S&P 500 می‌تواند به 4800 برسد.

این یک موهبت برای بازارهای کریپتو است که هنوز هم به شدت با بازار سهام همبستگی دارد.

بلک راک بزرگترین مدیر دارایی جهان در این هفته بیت کوین را به عنوان یک دارایی رسمی پذیرفت. همچنین بلک راک با صرافی کوین بیس در ایالات متحده همکاری کرده است تا مشتریان خود را در معرض بیت کوین قرار دهد.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه