ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل دختر سه ساله

ترکاندن مغز دختر ۳ ساله به خاطر غذا نخوردن

سخنگوی پلیس انگلیس بیان کرد که قربانی بر اثر ضرباتی که به سرش خورده دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.

ترکاندن مغز دختر ۳ ساله به خاطر غذا نخوردن

قتل دختر سه ساله

سخنگوی پلیس انگلیس بیان کرد که قربانی بر اثر ضرباتی که به سرش خورده دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.

متهم پل مارش۲۷ ساله پس از دستگیری ابتدا تلاش کرده تا با دروغ ذهن ماموران پلیس را منحرف کنداما تحقیقات بیشتر پرده از جنایت هولناکش برداشت و لب به اعتراف گشود و گفت زمانی که قربانی ناهارش را به طور کامل نخورده عصبانی شدم و به همین دلیل چند ضربه به سرش وارد کردم اما قصد قتل دختر سه ساله را نداشتم.

 بنا بر گزارش پزشکی قانونی قربانی با  کبودی های شدید روی صورت و سرش در حالی کشف شد که قبل از مرگ به وی تعرض نیز شده بود.

سخنگوی پلیس کنت بیان کرد متهم در ابتدا پس از دستگیری ادعا کرده بود که قربانی بر اثر سقوط از پله وضربات وارد از حادثه جان خود را از دست داده است.

در گزارش های پلیس آمده پرستار قاتل   ساعت ۱۵:۱۰ روز قتل با اورژانس تماس گرفت و ادعا کرد که جسیکا – قربانی- را در حالتی مبهوت روی زمین پیدا کرده است. امدادگران آمدند و ترتیبی دادند که قربانی به مراقبت های تخصصی در لندن منتقل شود اما ساعاتی پس از حادثه در بیمارستان جان سپرده است. او ادعا کرده بود که کودک هنگام بازی از پله ها سقوط کرده  اما تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس پرده از جنایت هولناک این پرستار مرد برداشت و راز قتل دختر سه ساله را فاش کرد.

نیل کیمبر، بازرس ارشد کارآگاه، افسر ارشد تحقیقات اداره جرایم کنت و اسکس، گفت: "این یک پرونده غم انگیز است که در آن یک کودک قبل از شروع واقعی زندگی اش خیلی زود جان سپرده است.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه