ارسال به دیگران پرینت

خودرو| بازار خودرو | قیمت خودرو

سمند دنا و پراید ارزان شدند | آخرین قیمت ها خودرو در بازار خودرو +تصویر

خودروهای دنا نیز از ریزش قیمت‌ها در این مدت در امان نماندند به طوری که قیمت دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۳ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است

سمند دنا و پراید ارزان شدند | آخرین قیمت ها خودرو در بازار خودرو +تصویر

قیمت در بازار خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پراید، سمند و دنا از ابتدای هفته و افزایش قیمت خودروهای پژو است.

خودروهای سمند نیز در این مدت کاهش قیمت را در بازار خودرو تجربه کردند به طوری که سمند EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۸ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز از ریزش قیمت‌ها در این مدت در امان نماندند به طوری که  قیمت دنا پلاس  دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۳ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۲۴ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۲۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما خودروهای پژو در این مدت گران شدند به طوری که  پژو 207  اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ از ابتدای هفته تاکنون ۵ میلیون تومان گران شده است و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای موجود در بازار در این بازه زمانی از نوسانات قیمتی در امان بودند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5725129

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه