ارسال به دیگران پرینت

تتلو | تتلو و سحر قریشی

جنجال دختری که دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو شد +تصویر

چند روز پیش بود که تتلو خبر جدایی از سحر قریشی را اعلام کرد.

جنجال دختری که دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو شد +تصویر

چند روز پیش بود که تتلو خبر جدایی از سحر قریشی را اعلام کرد. او گفته بود تتلو گفت تمام سعیش را کرده او را صحیح و سالم تا دبی تا هرجایی بدرقه کند اما او محافطان را برگردانده است.

دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو؛ پای زنی دیگر در میان است؟

در پی انتشار این خبر کاربران فضای مجازی گفتند که اخیرا یکی از دوستان خانم تتلو در خانه برای  کمک کردن حضور داشته که با اعتراض سحر قریشی رو به رو شده و به همین دلیل او خانه را ترک کرده است.

حالا برخی کاربران در صفحات مجازی مدعی شدند آرمیتا، گیتاریست جدید تتلو  شاید همان فرد است و ممکن است با تتلو وارد رابطه شود که بعید است تتلو این مساله را تائید کند. البته به نظر این حرف اشتباه است چون نوازنده بعدا اضافه شد

جنجال+دختری+که+دلیل+جدایی+سحر+قریشی+از+تتلو+شد!+++عکس

تتلو در مورد آرمیتا، گیتاریست جدید گفته است: آرمیتا هم گیتاریست خیلی خوبیه منتها دیشب اولین بار بود اومده بود یکم استرس داشت!! بهترم میشه ! تو آهنگ جدید هم نوازندگی کرده حتی!

امّا داره آماده تر هم میشه  مثلا همین دیشب تا صبح سر تمرین و سولو زدن واسه آهنگ بود و همین امروز نشسته طرح پیدا کرده بره زیر تتو  بهتر و بهتر و بهتر خواهد شد.

توقع داشتم اولین دختر ایرانی ای که وارد بندمون میشه به عنوان نوازنده ، خوشحال تر بشین و بیشتر حمایتش کنید! کلا شما براتون پرواز کنیم هم فایده نداره مشکلی نیست.

توهین امیر تتلو به سحر قریشی: برای معروف شدن با ۱۰ تا سلبریتی دوست شدی!

همچنین چندی پیش امیر تتلو با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام توهین وقیحانه ای به سحر قریشی کرد.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه سحر قریشی را متهم به دوست شدن و روابط با ۱۰ ها سلبریتی کرد و این اقدام بازیگر زن سابق سینمای ایران را برای معروف شدن دانست.

تتلو معروف شدن خود را مدیون تلاش و پشتکار عنوان کرد اما در توهینی عجیب به سحر قریشی، مشهور شدن امثال او را به دوستی با چهره های سرشناس نسبت داد.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نتیجه ازدواج با یک شیطانپرست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه