ارسال به دیگران پرینت

تست | تست بینایی| تست بینایی تصویری

تست بینایی | در ۱۱ ثانیه بینایی خود را تست کنید ! + عکس

خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون جایی در تصویر پروانه ای استتار یافته است و شما باید آن را در ۱۱ ثانیه یا کمتر پیدا کنید.

تست بینایی | در ۱۱ ثانیه بینایی خود را تست کنید ! + عکس

تست بینایی؛ آیا می توانید پروانه را در ۱۱ ثانیه پیدا کنید؟

در این آزمون جایی در تصویر پروانه ای استتار یافته است و شما باید آن را در ۱۱ ثانیه یا کمتر پیدا کنید. اما پیدا کردن پروانه به دقت بالایی نیاز دارد، آیا شما از دقت بالایی برخوردار هستید و می توانید آن را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟

با دقت به تصویر نگاه تا تست بینایی راداشته باشید و سعی کنید پروانه مستتر شده را در عرض ۱۱ ثانیه ببینید. این آزمون یک تمرین عالی برای مغز شما خواهد بود و مهارت های بینایی شما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

این تصویر زیبا شکوفه های گل ها را در یک روز آفتابی نشان می دهد. اما جایی در این تصویر زیبا پروانه ای وجود دارد که به خوبی با محیط اطرافش استتار یافته است و شما باید آن را در عرض ۱۱ ثانیه یا کمتر تشخیص دهید. کارشناسان می گویند آنانی که بتوانند پروانه را قبل از ۱۱ ثانیه تشخیص دهید، ذهن و دقت فوق العاده عالی دارند.

زمان شما به پایان رسید. آیا توانستید پروانه را تشخیص دهید؟ حدس می زنیم تا هنوز موفق به تشخیص آن نشدید. می خواهید بدانید پروانه مستتر در تصویر کجاست؟

اکنون، ما معتقدیم که اکثر شما می توانید پروانه را پیدا کنید. پروانه را دیدید؟ اگر بله به شما تبریک می گویم.

به تصویر زیر دقت کنید آن را برای شما مشخص کرده ایم.

 
منبع : خبرنامه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه