ارسال به دیگران پرینت

یارانه | پیگیری

برای پیگیری یارانه با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

به نظر می‌رسد که دهک‌بندی درآمدی یارانه ها در این ماه تغییر کرده است و برخی از افراد دهک‌های اول تا سوم وارد دهک‌های درآمدی بالاتر شده‌اند و یارانه کمتری گرفته‌اند.

برای پیگیری یارانه با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

پس از واریز یارانه تیر ماه برخی از افراد همچنان به دهک درآمدی و مبلغ یارانه‌ای که دریافت کرده‌اند اعتراض دارند. برای این اعتراض به کجا مراجعه کنیم؟

به نظر می‌رسد که دهک‌بندی درآمدی  یارانه ها در این ماه تغییر کرده است و برخی از افراد دهک‌های اول تا سوم وارد دهک‌های درآمدی بالاتر شده‌اند و یارانه کمتری گرفته‌اند.

حالا سوال این است که برای اعتراض به دهک‌‌بندی یارانه‌ها به کجا باید مراجعه کرد و شماره تلفن پیگیری یارانه کدام است؟ پیش از این هم اعلام شده بود که افراد برای اطلاع از دهک‌بندی درآمدی خود با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرند.

همچنین بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، معترضان به دهک‌بندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری اعتراض و درخواست بازبینی دهک‌بندی خود به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمدتقی حیدری حاجیوند ارسالی در

      من فقط برام یارانه تیرواریزشدولی دوماه گذشته هنوز نه بعداز چندسال که یارانه ام به خاطر سیستم قطع شد هنوز هم نمیخوای بدی به خدا نیازمندیم اگرنه بودیم هیچ کس خودشو سبک نمی‌کرد توروخدا برسی کنید این دوماه گذشته چرا واریض نشد برسی کنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه