ارسال به دیگران پرینت

گارد ساحلی یونان | بالگرد یونانی | سقوط بالگرد یونانی

سقوط مرگبار یک بالگرد اطفای حریق هنگام انجام عملیات حادثه آفرید + جزئیات

گارد سالحلی یونان اعلام کرد که بر اثر سقوط یک بالگرد اطفای حریق هنگام انجام عملیات در جزیره ساموس این کشور، ۲ تن جان خود را از دست دادند.

سقوط مرگبار یک بالگرد اطفای حریق هنگام انجام عملیات حادثه آفرید + جزئیات

سقوط بالگرد یونانی چقدر تلفات داشت ؟

گارد ساحلی یونان چهارشنبه شب افزود: این بالگرد به داخل دریا سقوط کرده و ۲ سرنشین دیگر آن نجات پیدا کردند.

دولت یونان این بالگرد را برای استفاده در عملیات اطفاء حریق اجاره کرده بود.

به گفته مقامات یونانی درباره سقوط بالگرد یونانی ، خدمه این بالگرد شامل یک رومانیایی، دو مولداویایی و یک یونانی بوده است.

پس از آتش‌سوزی‌های مرگبار سال گذشته در یونان، نیروهای امدادی خارجی تحت مکانیسم اتحادیه اروپا برای افزایش نیروی انسانی در یونان مستقر شده‌اند.

آتش سوزی‌های جنگلی در تابستان گذشته، حدود ۳۰۰ هزار هکتار از جنگل‌ها و بوته زارها را در بخش‌های مختلف یونان، در بحبوحه بدترین موج گرما در این کشور در ۳۰ سال گذشته سوزاند.

آتش سوزی در یونان موضوع بی‌سابقه‌ای نیست. یونان یکی از کشورهای حاشیه مدیترانه است که دستخوش آتش سوزی‌های ویرانگر جنگلی شده است.

کشورهای مدیترانه‌ای با موج گرمای شدید و آتش‌سوزی‌های مرگبار مواجهند تا جایی که مقامات اروپایی در امر محیط زیست این وضعیت را وخیم‌ترین شرایط طی دهه‌های اخیر برشمرده‌اند.

یونان از ژوئیه سال گذشته تاکنون موج هوای گرم را تجربه کرده است. با شدت گرفتن موج گرما در شرق مدیترانه، دمای هوا در بخش‌هایی از پایتخت یونان به ۴۲ درجه سانتیگراد رسیده است. مقام‌های یونانی این وضعیت را بدترین شرایط در یونان از سال ۱۹۸۷میلادی توصیف کرده‌اند.

گرمای شدید، آتش سوزی‌های مرگباری را در ترکیه، ایتالیا، یونان و آلبانی رقم زده است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه