ارسال به دیگران پرینت

کشف جسد حلق آویز ۵ عضو خانواده ی اصفهانی

اولین عکس از محل کشف جسد حلق آویز 5 عضو خانواده ی اصفهانی

اجساد حلق آویز شده 5 عضو یک خانواده نجف آبادی در زیر زمین خانه شان کشف شد.

اولین عکس از محل کشف جسد حلق آویز 5 عضو خانواده ی اصفهانی

عصر روز جمعه 17 تیر ماه امسال، کشف اجساد 5 عضو یک خانواده در نجف آباد اصفهان اهالی این شهر را در شوک فرو برد.
untitled

یکی از افرادی که در صحنه کشف اجساد حضور داشت اما تمایلی ندارد که هویت او فاش شود در گفتگو با خبرنگار رکنا می گوید:«از سقف زیر زمین خانه قربانیان لوله ای رد شده بود که طناب هایی به آنجا آویخته شده بود و جسدها به این طناب ها حلق آویز شده بودند.یکی از اجساد قربانیان روی زمین افتاده بود که احتمال می رود بعد از گذشته زمان از طناب جدا شده بود و تمامی اجساد خشک شده بودند که این نشان می داد زمان زیادی از حادثه مرگبار می گذرد.»

هنوز ماموران قضایی در مورد چگونگی وقوع این حادثه اظهار نظری نکرده اند و تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن راز ماجرا ادامه دارد تا مشخص شود، این افراد به قتل رسیده ان یا خودکشی کرده اند.

جزئیات قتل 5 عضو خانواده نجف آبادی

رئیس کل دادگستری اصفهان درباره کشف جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده در نجف‌آباد توضیحاتی ارائه کرد.

اسدالله جعفری گفت:  عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

 با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد اصفهان آغاز شده است، گفت: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

 آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود. پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

کشف اجساد 5 عضو یک خانواده که دار زده شده اند

هنوز کسی از ابعاد واقعی اتفاقی که دیروز در نجف آباد، شهری بزرگ واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان افتاد، خبر ندارد. پلیس و مقامات قضایی اعلام کرده‌اند اجساد حلق آویز اعضای یک خانواده در زیرزمین منزلی مسکونی در این شهر کشف شده است و البته آنها گفته‌اند شکل این اتفاق، به اثبات قتل نزدیک نیست. با این وجود، روایت همسایه‌ها از اتفاقی که در نجف آباد افتاده، به شک و شبهه‌های مختلف این رویداد دامن می‌زند.

اتفاق عصر روز گذشته در نجف آباد کشف شد. بعد که پلیس آمد، سر و ته خیابان را بستند و تحقیقات فنی آغاز شد ولی این که چرا اجساد ۵ نفر در یک خانه کشف شده، معمایی است که هنوز اعلام رسمی برای حل آن منتشر نشده است.

یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.

هنوز مشخص نیست این اتفاق خودکشی باشد یا قتل، چون مسایلی درباره این رویداد وجود دارد. آنطور که برخی همسایه‌ها می‌گویند دهان یا دست و پای اجساد بسته شده بود و در زیرزمین خانه مسکونی که حالا با دستور قضایی پلمب شده است، به دار کشیده شده بودند.

آنطور که همسایه ها می‌گویند پشت درها و درزها مسدود شده بود و تمام پنجره ها و درها قفل شده بود و آب و برق و گاز خانه قطع شده بود.

ساعت ۱۸ روزی که این اجساد کشف شده بود، داماد سابق خانواده به پلیس مراجعه کرده و می‌گوید من از همسرم جدا شده‌ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می‌کنند. سه شنبه تا امروز برای بردن دخترم به آنها زنگ می‌زنم ولی گوشی همه آنها خاموش است و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم.

همسایه‌ها می‌گویند پلیس مجبور به عبور از روی دیوار خانه می‌شود و با درهای قفل در همه اتاق‌ها مواجه می‌شود. پس از باز کردن در و شکستن شیشه پنجره زیرزمین، بوی تعفن اجساد به مشام می‌رسد و با شکستن در زیرزمین، نیروی انتظامی با اجساد حلق آویز اعضای خانواده مواجه می‌شوند. بلافاصله با حضور یگان‌های تخصصی از دایره ویژه قتل و مقام قضایی، کار تحقیق درباره این اتفاق تلخ آغاز می‌شود.

برخی از شاهدان گفته‌اند اجساد به اندازه‌ای بر دار مانده بودند که سر یکی از اجساد، جدا شده و جسد بر زمین افتاده بود. با احضار فامیل، کار شناسایی اجساد آغاز می‌شود و پس از اقدامات فنی و پلیسی، اجساد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته و محل رویداد، با دستور مقام قضایی پلمب می‌شود.

گفته شده است یکی از پسرهای عضو خانواده، اختلال روانی داشته و تحت درمان بوده است. آنها سوابقی از برخورد وی با خانواده همسایه ها را به یاد می‌آورند و البته پلیس درباره مظنونان احتمالی این اتفاق، چیزی اعلام نکرده است.

هنوز مشخص نشده است این اتفاق بر اثر قتل افتاده یا رویداد خودکشی گروهی باعث مرگ اعضای این خانواده شده است. قابل ذکر است، این اطاعات از سوی پلیس و منابع رسمی تایید نشده و صرفا بر اساس روایت همسایه‌ها نقل شده است.
 

بیشتر بخوانید:
 

خانواده پنج نفره در اصفهان خود را حلق‌آویز کردند! | کشف اجساد و روایت همسایه‌ها

اجساد یک خانواده ۵نفری که بو گرفته و بر دار شده‌اند، در زیرزمین خانه‌ای واقع در نجف آباد اصفهان کشف شد.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه