ارسال به دیگران پرینت

دوقلوهای پایتخت | ازدواج سارا و نیکا

دوقلوهای پایتخت ازدواج کردند | سارا و نیکا از همسران خود رونمایی کردند+ تصویر

پدرومادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند.

دوقلوهای پایتخت ازدواج کردند | سارا و نیکا از همسران خود رونمایی کردند+ تصویر

سارا و نیکا متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا برای اولین بار در سریال پایتخت درخشیدند سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند سارا و نیکا با سریال پایتخت محسن تنابنده به شهرت رسیدند.

سارا+و+نیکا

پدرومادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

 

سارا و نیکا

تحصیلات سارا و نیکا فرقانی

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند. 

سارا و نیکا

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

سارا و نیکا

مصاحبه با سارا و نیکا

سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. شاید به همین خاطر است که در پشت صحنه کار، زندگی می کنند. آنها از همان روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را بابا و مامان خطاب کرده و با این کارشان فاصله ها را کم کردند. آنها نور چشمی اهالی پایتخت هستند و همه هر کاری را انجام می دهند که به دوقلوها خوش بگذرد. 

اولین تجربه بازیگری در هشت ماهگی

سارا:اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

 

سارا و نیکا

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا:بعد از حضور در پایتخت 2، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

وقتی دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتن

سارا:این ماجرا گذشت تا اینکه ما برای حضور در پایتخت 4 کاملا آماده بودیم که یک دفعه شنیدیم قرار است یک دوقلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی ناراحت شدیم اما مامان مون می گفت خیلی خوبه که دو تا بچه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت خوشحال هستن ولی ما چون پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون می خواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.

چطور به پایتخت برگشتیم

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن می گفت قبل اینکه ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

داستان درس خوندن ما در سوئد

سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد.

نیکا:قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات مون بود که برای اینکه امتحانات با سفرمون به ایران تداخلی پیدا نکنه، مامان مون با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلم مون خواست تا قبل از موعد اصلی امتحان ها، از من و سارا امتحان بگیرن. حدود یک ماه ما به صورت فشرده درس خوندیم و امتحان دادیم که برای حضور در پایتخت 4 آماده باشیم. با وجود اینکه تو اون یک ماه خیلی سختی کشیدیم اما به عشق پایتخت همه اون مشکلات رو تحمل کردیم.

عکس عجیب سارا و نیکا در خارج | جنجال جدید سارا و نیکا در سوئد

نیکا فرقانی در با انتشار عکسی در فضای مجازی از پدرش رونمایی کرد.

 
عکس عجیب سارا و نیکا در خارج | جنجال جدید سارا و نیکا در سوئد
 

سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی هستند. سارا و نیکا قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا فرقانی با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا بعد از سریال پایتخت حاشیه های زیادی به همراه داشتند.در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی سارا و نیکا می پردازیم.

سارا و نیکا

 

سارا و نیکا فرقانی خواهران بازیگری که با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. سارا و نیکا با ساخت مجموعه های دیگری از سریال پایتخت به شهرت بیشتری دست پیدا کردند تا اینکه چندی پیش قبل از شیوع ویروس کرونا فیلمی جنجالی از آنها منتشر شد.

 

در این فیلم سارا و نیکا در استخری مختلط دیده شدند و همین فیلم باعث شد این دو خواهر دوقلوی مشهور برای همیشه از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شوند.

پس از این کنار گذاشته شدن سارا و نیکا در اینستاگرام خود فعالیت بیشتری را آغاز کردند.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

بعد از اتمام سریال پایتخت ۲ در نوروز ۹۲، دوقلو ها برای تحصیل به کشور سوئد مهاجرت کردند و در شهر اوپسالا که یکی از شهرهای مرکزی سوئد هست زندگی می کنند.

نسرین جلیلی مادر “ سارا و نیکا فرقانی ” که نقش فرزندان نقی سریال “پایتخت” را بازی می کنند، گفت: امیدوارم سارا و نیکا با بازی در سریال “پایتخت” که در خارج از کشور هم بیننده های زیادی دارد سفیر هنری باشند و از طریق این سریال فرهنگ و خانواده ایرانی را به زیبایی به مردم دیگر کشورها معرفی کنند.

جلیلی با اشاره به علاقمندی بچه ها برای همراهی با “پایتخت ۳” هم گفت: اتفاق جالبی که در کنار سریال “پایتخت ۱” افتاد این بود که صمیمت واقعی بین اعضای سازنده سریال برقرار شد و بچه ها با تمام عوامل و بازیگرها ارتباط خوب و صمیمی داشتند و من هم دلم نیامد بچه ها با این تیم همراه نشوند بخصوص اینکه سریالی است که خودم هم آن را دوست دارم.

مادر سارا و نیکا درباره تمایلش برای بازیگری دخترانش در فیلم یا سریالهای دیگر هم گفت: فعلا نمی خواهم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در “پایتخت” برایشان کافی است.

وی همچنین از استقبال خوب ایرانیان خارج از کشور از سریالهای ایرانی خبرداد و گفت: نه تنها “پایتخت”، بلکه سریال های ایرانی در کشورهای دیگر از جمله سوئد که محل زندگی ماست، طرفداران زیادی دارد.

وی که ۹ سال دارد، درباره اینکه بازی در این سریال لطمه ای به درس او وارد می کند یا خیر؟ گفت: روزهایی که کار نداریم، درس هم می خوانیم.

سارا خواهر دوقلوی نیکا هم درباره تفاوت “پایتخت ۳” با سری قبل نیز گفت: سریال نوروز امسال از “پایتخت ۲” خنده دار تر بود، بخصوص اینکه ارسطو در این سری، ازدواج هم می کند.

منبع : شما نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      کو همسران؟ چقدر دروغ و اراجیف.‌

      • علی نجاران ارسالی در

        ایران دید بامم داشت اصل دزدیده شد طبیعی چون خود ثروت ایران است علی نجاران .پیر مرادی.زندان اکباتان حلال مشکلات ایران

      • علی نجاران ارسالی در

        من جهان را . حاج قاسم ودلار ایران علی نجاران اهواز اکباتان خ ۴ سیاوش را خدا اورد تا جنگ توران کرونا پایان یابد

    • ناشناس ارسالی در

      اینا که قبلا هم دیدم دوست پسرشون اعلام کرده بودن رسانه ایرانی فقط یه عکس دیدیم!!!

    • حسین ارسالی در

      این دوتاهم برن دعابه جون کارگردان وتهیه کننده پایتخت کنن که باپارتی بازی از دوتا ادم بوووووق زورکی یه سیاهی لشگر ساختن که چهارنفر ببیننشون!!!!😂😂 وگرنه اسمشون تو کتاب موش وگربه هم نبود تاحالا

      • ناشناس ارسالی در

        افرین.حسین.جان

    • ی دوست ارسالی در

      این مطالب چه ربطی به ازدواجشان داشت...🤥🤥🤥🤥

      • مهسا ارسالی در

        دقیقااااا

    • ناشناس ارسالی در

      با تمام دست و پا زدن ها بالاخره بختشان باز شد
      حالا خدا کند که دوباره گند نزنند

    • ناشناس ارسالی در

      به این چیزا ازدواج نمیگن ما از این جور ازدواجها زیاد شنیدیم هه هه هه

      • ناشناس ارسالی در

        💥💥

    • فریدون ارسالی در

      پت ومت

      • سبحان سپاهی ارسالی در

        دمت گرم فقط همین موش یا گربه یا پت و مت یا دوقولو های افسانه ای

    • عرفان ارسالی در

      کل دیالوگ‌هایی که تو عمرشون گفتن بیشتر از ۱۰ تا نیست بعدا چطوری به اینا میگن بازیگر

      ادم حالش به هم میخوره با این همه پارتی بازی

      • ناشناس ارسالی در

        به شما هیچ ربتینداره

      • یک گمشده ارسالی در

        خدایی عکس خلتشون داخل استخر پخش شد بعد میگن این هارو ببخشین مردمم قبول کردن تابیان ببخشنداین دوخواهر عاشق شوهر شدن ای خداولیدمن بازم دوسشون دارم

    • ناشناس ارسالی در

      این دونفرهردوشون هرزه ان واقعامتاسفم که این دونفرالگوی جوانان ماشدن

      • آریا ارسالی در

        ایول!خخخخخخ

      • فاطی ارسالی در

        چجوری فکر کردی که به این نایجه رسیدی که اینا الگوهای ما هستن؟😬😬🤦

    • حکمت ارسالی در

      موقتیه

      • ناشناس ارسالی در

        هر کسی صلاح زندگی خودش و می‌دونه ب ما چ ک نظر میدیم

    • ناشناس ارسالی در

      عملکرد بی در و پیکری سازمان سینمایی و عدم‌اجرای وظیفه مسولین نظارتی و منتقدین بر فیلم‌های سینما یی باعث شده از این همه دختر با سواد و تحصیلکرده سینما دست بکشن و به دو دختر رانتی توجه کنند دخترانی که هیچ تاتیر هنری بر فیلم ندارند و در حاشیه فیلم ظاهر می‌شدند و بنا بدلایلی که در پشت پرده سینما وجود دارد رابطه ها باعت چنین عملکرد ظالمانه هنری میگرددو باعث تضییع حق هنرمندان داخلی شود این همه بی‌عدالتی در سینمای ایران را با چه توجیحی می‌توان پاسخ گفت تاچه زمانی میخواهید ضد و بند و رانت را لا اقل در بخش فرهنگی جامعه پاکسازی کنید پس بیایید دانشکده هنر را تعطیل کنید و سوپر استار ها را در ناتوانی اندیشه غیر هنری خود از دوست اقوام بدون آشنایی با سواد سینمایی ادامه دهید. و ادعای هنر شناسی را از قامت بی هنرتان پاک کنید.

    • میرزا ارسالی در

      خاک تو سر بی غیرتی اونی که اینا را گرفت

    • رضا ارسالی در

      مفت مفت پارتی بازی و زد و بند 《 پول و زر 》 چه دنیاپرستانی را به جامعه معرفی می‌کند!!! چه هنری؟ بجز تربیت ناشایست و تبلیغ فرهنگ "" تبرج "" جملگی جمعا" دو دقیقه هم بازی نداشته اند بجز سیاهی لشگر بسان سیاه لشگر اناتول فیلاته قدیم

    • ناشناس ارسالی در

      چشم نقلی معمولی روشن

    • احمد ارسالی در

      کجاگفته ازدواج کردن شایع است بابا ،اینهافعلامی خوان ادامه تحصیل بدن ،خیر😂😂😂😂😂😂😂

      • ناشناس ارسالی در

        🤣🤣🤣🤣🤣👍

    • امیرمحمد ارسالی در

      چی بهتون میرسه اینقدر پشت این و اون دروغ و اراجیف میگید من دقیقاً ۱سالو خورده آیی پیش همین داستان و شنیدم که بعد ۱ماه معلوم شد که دروغی بیش نیست برید اینقدر دروق نگید

    • امیر ارسالی در

      اینا با این سر و روی عنشون ازدواج کردن

      یعنی هرکی اینارو بگیره خره

    • دنیز ارسالی در

      ازدواج نکردن توی این دوره کی ازدواج می‌کنه
      دوست پسراشون هستن

    • ناشناس ارسالی در

      مسخره ها
      فکر کردید خیلی بزرگید

    • سپیده ارسالی در

      مبارکه فقت یک عکس تک تک با همسراتون بزارید

      • یاسمین ارسالی در

        هه دروغه

      • ناشناس ارسالی در

        باشه به خرا چه

    • اسدلاه شیت ارسالی در

      که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خو من الان چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • هومن سامانی ارسالی در

        خب چرا اصلا این صفحرو باز کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        ح

      • 😉 ارسالی در

        چرا آخه خوب اینهمه انسانها توی سن های کم ازدواج می کنن

    • محمد تالاخ ارسالی در

      اخه نمیدانم اصلا به شما چه که کی اینارو گرفته

    • اکبری ارسالی در

      سلام غم وغصه ی ما فقط ازدواج این دو خواهر هست؟؟؟برین خدا خیرتون بده این هم شد خبر؟

    • ناشناس ارسالی در

      خفه شید حق ندارید به کراشای بچگیم سارا و نیکا توهین و اهانت بی احترامی و تحقیر و مسخره کنید،بد میبینید بد میبینید بدجورشم میبینید

    • مهیار علیزاده ارسالی در

      خفه خفه حق نظر منفی و بد ندارید در مورد سارا و نیکا فرقانی اصل

    • سبحان سپاهی ارسالی در

      اگر هم کسی با اینا ازدواج کنه فقط بخاطر پول و ثروت و شهرت هست

    • فرهاد ارسالی در

      تمام دخترهایی که میخوان وارد سینما کثیف ایران بشن باید اول زیر پای تهیه کننده کارگردان برن تا نقش بگیرن مرد هم باشی باید پول کلفت بدی تا بازیگر بشی مثل امثال گلزار فقط سینما نیس که فاسد کل سازمان‌ها ارگانها حکومت همین جورین زن دختر ج میشه توش مرد هم باید پول بده.

      • ناشناس ارسالی در

        دمت گرم خوب گفتی

    • هرکی ارسالی در

      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    • علی،کاش بجایی اونا دونفر ایرانی اصل بیارن ارسالی در

      کاش بجای ی اونا دونفر ایرانی اصل بیارن

      • ناشناس ارسالی در

        اخه به ما چه

    • مهسا ارسالی در

      بهترین سایت ایرانید

    • یاسمین ارسالی در

      دروغ اگه ازدواج کردن که عکس شون رو می گذاشتن شایعه هست اصلا باور نکنید خاک تو اون سر شون کنن بی ادب های بی وجدان من چند بار تا حالا پایتخت دیدم خوب شون شد که نیومدن پایتخت اصلا خوب بازی نمی کردن

    • مجتبی ارسالی در

      خیلی مفت امدن تو بازیگری پولدار شدن مفت مفت اع بازیگری برای من که خیلی اسونه ولی خو درسشو نخوندم راه نمیدن
      از روی سریال پاتخت خودشونو گرفتن پول مفت که اینا اینقد قیافه مگرن مگه اینا چکار کردن پولدار شدن کوه کندن نه یه بازیگری خیلی خیلی خیلی اسون کار بازیگری که خیلی اسونه چرا اینقد درامد داره
      چون ما بی صاحب هستیم باید بمیرم

    • مجتبی ارسالی در

      این شایه ها چیه راه انداختن

    • اشکلنواس ارسالی در

      کم دروغ و چرت و پرت به خورد مردم بدید … دروغگوهای مزخرف 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

      • ناشناس ارسالی در

        عکس فیلم های مزخرف نزارن😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😤😡😡😡😡😡😡😡😡😡😤😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬😠😠😠😠😠😠😠😠😠

    • ناشناس ارسالی در

      بازیگران هم باید مثل بقیه مردم مالیات بپردازند

    • خعف ارسالی در

      ۷متلبیسطل

    • حسین ارسالی در

      بهترین کار

      • ناشناس ارسالی در

        میشه رل بزنمی

    • نگار ارسالی در

      کم دروغ بگیده😠😠😠😡😡😡

    • یلدا کوهستانی ارسالی در

      من از ازدواج بد میاد و الان پشت کنکور ام دیروز کنکور داشتم فردا جواب میاد ولی نظر ندار با ازدواج

      • ناشناس ارسالی در

        سارا نیکا فرقانی برن ازدواج کنند ما را هم دعوت کنند😍🥳🥳

    • ناشناس ارسالی در

      از شوگر ددی رو نمایی شده اینا بچن هنوز

    • مهناز حکمی ارسالی در

      اتفاقا خوب بازی کردن شماها کی هستید پشت این دوتا حرف می‌زنید خدا رو در نظر بگیرید

    • ناشناس ارسالی در

      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    • سیاوش بــوشهری ارسالی در

      همیشه خودم و خانوادم ازشون متنفر بودیم. احمق های کله پوک. وجدانن این پت و مت دیالوگ هم داشتن؟

    • ناشناس ارسالی در

      والا من بازیگری از اینها ندیدم یک بلخ و خیر فقط میگفتند

    • محمد ارسالی در

      چارتا دیالوگ گفتند و پولشونم گرفتند رفتند دونبال غرتی بازیشون ولی ایشالله خدا به راه راست هدایتشون کنه دست از این غرتی بازیاشون بردارن

    • بهار ارسالی در

      اصلا زندگی خودتونو زیر رو کنید هزارتا کرم هست راجبه زندگی کسی نظر ندین ب خودشون مربوطه🤙

      • ناشناس ارسالی در

        آفرین بهار جان من‌ هم با تو موافقم دمت گرم معلوم نیس داخل زندگی خودشون چه غلطایی کردن بعد میان نظر میدن اونا به نظر شما نیاز ندارن

    • مارال ارگان ارسالی در

      به شما ها ربطی نداره اینا تو خارج از کشور زندگی میکنن ما داخل اینجا هر کاری که بخوایم انجام میدیم الکی زر نزنید لطفا 👿

      • ناشناس ارسالی در

        درستع

    • یه بنده خدا ارسالی در

      این که شما گفتید به کج و واج بیشتر شباهت داشت تا ازدواج
      اصلا عروس شدن اینا چرا باید مهم باشه اصلا کسی به این فکر کرده

    • خ ارسالی در

      مردم خودشون هزارگرفتاری دارنددیگه به ساراونیکابیکارنیستندفکرکنندخوشبخت بشند

    • pp ارسالی در

      😝😝😝😝😝

    • ناشناس ارسالی در

      شماها همه خوبین والا یک سفر خارج از کشور برین ازهمه لختی تر لباس میپوشین حالا واسه دونفر که دارن باشرایط اون کشور زندگی میکنن غیرتی میشین بابا جو گیرا

      • ناشناس ارسالی در

        برو. بابا

    • کیا ارسالی در

      وای ذوق مرگ شدم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه