ارسال به دیگران پرینت

مهران احمدی | افشاگری مهران احمدی درباره‌ی سینما

مهران احمدی: کَلک سینما در دوسال آینده کنده است | افشاگری عجیب بازیگر معروف سریال پایتخت

افشاگری و صحبت‌های عجیب مهران احمدی، بازیگر معروف،درباره‌ی سینما و آینده‌ی آن، جنجالی شد.

مهران احمدی: کَلک سینما در دوسال آینده کنده است  | افشاگری عجیب بازیگر معروف سریال پایتخت

افشاگری و صحبت‌های عجیب مهران احمدی، بازیگر معروف،درباره‌ی سینما و آینده‌ی آن، جنجالی شد.

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «روز ششم» گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می‌رسد، با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.

طبق گزارش رسیده؛ اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «روز ششم» با حضور حجت قاسم زاده اصل کارگردان و بازیگران فیلم جمعه سوم تیرماه در پردیس سینمایی کورش در دو سانس برگزار شد.

حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

مهران احمدی یکی از بازیگران فیلم با تشکر از حضور تماشاگران گفت: این روزها اوضاع سینما مانند سایر بخش ها خوب نیست و به نظر می رسد با این وضعیت در دوسال آینده کلک سینما کنده است و ما باید به دنیال کار دیگری برویم.

وی ادامه داد: من اتفاقا آشپز خوبی هستم و شاید بتوانم در آینده به جای فعالیت در سینما آشپزی کنم اما همچنان امیدوارم که اوضاع سینما بهتر از این بشود و تماشاگران از دیدن فیلم لذت ببرند.

احمدی با اشاره به آشنایی و دوستی چندین ساله خود با حجت قاسم زاده اصل گفت: من چند فیلم مختلف با ایشان کار کردم و فیلم «روز ششم» به اصطلاح اولین فیلم بلند سینمایی ایشان است اما او سابقه خوبی در کارگردانی دارد.

وی ادامه داد: همه ما وقتی در فیلم اول یک کارگردان حضور پیدا می کنیم تلاش می کنیم تا یک اثر درجه یک خلق کنیم و از خیلی مسائل عبور می کنیم تا یک اثر خوب ساخته شود و در فیلم «روز ششم» نیز این اتفاق رخ داد و ما شاید یک فیلم خوب هستیم.

بهاره افشاری نیز با اشاره به اینکه بازی در فیلم «روز ششم» را بسیار دوست دارد، گفت: قطعا در شرایط اقتصادی فعلی و با مشکلاتی که وجود دارد سینما رفتن اولویت خیلی از افراد نیست و اینکه امروز کسانی مثل شما برای تماشای فیلم به سالن سینما می آیند بسیار ارزشمند است.

مصطفی زمانی بازیگر دیگر فیلم نیز بیان داشت: سالها پیش که برای بازیگری تست می دادم و به دفاتر مختلف می رفتم روزی به دفتری رفتم که قرار بود حجت قاسم زاده اصل تست بگیرد و برای یک فیلم بازیگر انتخاب کند. من در آن تست پذیرفته شدم و حتی قاسم زاده اصل به من گفت اگر اجازه انتخاب داشتم قطعا تو را انتخاب می کردم اما مجبورم از بازیگران شناخته شده و حرفه ای استفاده کنم اما مطمئنم که تو بازیگر خوبی می شوی. آن ماجرا گذشت و امروز بعد از 17 سال ما باهم در یک فیلم همکاری کردیم.

مهران احمدی

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه