ارسال به دیگران پرینت

فال| ابجد

فال ابجد امروز 5 تیر ماه | طالعت روشن است

فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز  5 تیر ماه | طالعت روشن است

یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. 

فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

 

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

فال شما :  د  ج  آ

تعبیر : این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور می شوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ب  آ

تعبیر : ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد و به مرادت می رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می ترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  آ  د  آ

تعبیر : نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت می شود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز می گردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود می رسی انشا الله .

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ج  د  آ

تعبیر : به نظر می رسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا می کنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک می کنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا می شود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو می رسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می رسد و در پیش بعضی عزیز می شوی.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می شود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگی ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها می شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می کنی البته اراده ی تو هم در این امر دخیل است.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  د  د

تعبیر : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بینداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می شود.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  ب  آ  ب

تعبیر : نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت می رسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا می کنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود. خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  آ  ج  د

تعبیر : هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  ج  ج

تعبیر : گشایش خوبی در کارت ایجاد می شود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی می رسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو می رسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا می کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  د  ب  آ

تعبیر : طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  ب  د

تعبیر : طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها می شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی انشا الله.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  آ ‌ آ ‌ د

تعبیر :روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به آرامش برسی

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه