ارسال به دیگران پرینت

شهریه | مدارس غیردولتی

شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد

شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است.

شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد

احمد محمودزاده گفت: شهریه اعلام شده در سامانه شهریه ثابت است و مدارس می‌توانند ۳۸ درصد از این شهریه را نیز به عنوان شهریه فوق برنامه دریافت کنند.هزینه سرویس و غذا و لباس دانش آموزان جزء شهریه محسوب نمی‌شود و به عهده اولیاست.

وی گفت: حداکثر شهریه ثابت در مقطع ابتدایی ۲۵ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ۳۳ میلیون تومان و در مقطع متوسطه دوم ۳۵ میلیون تومان است ،مدارس اجازه دریافت مبلغ بیش از نرخ مصوب شده را برای شهریه ثابت ندارند.

محمود زاده گفت:خانواده‌هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت کردند می‌توانند شکایات خود را به سامانه مشارکت‌ها دات آی آر اعلام کنند و شهریه اضافه دریافت شده باید به خانواده‌ها بازگشت داده شود.بیش از ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز شهریه امسال مربوط به کیفیت آموزش و پرورش در هر مدرسه است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است.

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • احمد ارسالی در

      برابر قانون اساسی قرار بود تحصیلات و بهداشت و درمان ....رایگان باشد بلایی سر مدارس دولتی در اوردید که مردم را سوق دادید به مدارس غیر دولتی .و عملا در ودارس نظام طبقاتی حاکم کردید .واقعا ریاکارید .

    • علی ارسالی در

      آقای مسئول بنظر شما آیا کسی توان پرداخت همچین پولی را دارد پارسال من شهریه نه میلیون دادم امسال باید سی وپنج میلیون بدم مدارس دولتی هم دانش آموزانی که در مدارس غیر انتفاعی درس خوندند رو ثبت نام نمی کنه تکلیف من وامثال من چی میشه یو هو چهار برابر کردید آیا درامد ما هم چهار برابر شده .نمی دونم ما چه گناهی کردیم که شما هاشدید مسئول ما 😔😔😔😔

    • ناشناس ارسالی در

      من فوق لیسانس مالی دارم درهنرستانهای غیرانتفاعی تدریس می کنم وباحقوق ناچیزتدریس می کنم بیمه هم نداریم واگربخواهیم برای مابیمه ردشودبایدازجیب خودمان پرداخت کنیم حقوق من نصف یک کارگراداره کاراست بیست سال درس خواندیم و جوانی ونوجوانی صرف تحصیل شدولی الان هم آینده خودم وهم آینده سه فرزندباهوشم دقیقا دقیقادرآتش خواهدسوخت چون فقرونداری ریشه تمام مشکلات وبدبختی هاست .

      چطورمدارس چندین میلیون شهریه بگیرندوسودهای میلیاردی نصیب موسسین بشودولی فوق لیسانس مملکت باماهی دومیلیون تومان کارکند.ضمن این که این مدارس ببمه هم ردنمی کنندومالیات هم نمی دهند

    • مسعود ارسالی در

      مسئولین عزیز که برای بالا بردن شهریه می شنید جلسه می گیرید و نرخ تعیین می کنید تا حالا شده ۵ دقیقه هم در مورد حقوق ناچیز معلمان غیرانتفاعی بحث کنید که چطوری با این حقوق ناچیز امرار معاش می کنند.خدا خیرتون بده اگه شهریه رو چهار برابر می کنید حقوقم حداقل دو برابر کنید.

    • مدرس دانشگاه ارسالی در

      یاخداااااااااا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه