ارسال به دیگران پرینت

غافلگیری زن جوان | بارداری

زن جوان در حمام غافلگیر شد | ماجرای غافلگیری زن جوان

خانم جوانی به نام "سیندی " که برای گرفتن دوش آب گرم به داخل حمام رفته بود، ناگهان یک اتفاق عجیب او را به شدت شوکه کرد!

زن جوان در حمام غافلگیر شد | ماجرای غافلگیری زن جوان

اینکه خانمی بفهمد باردار است، اصلاً کار سختی نیست، حالت تهوع های هنگام صبح مخصوصاً در سه ماهه اول و فشاری که جنین به بدن وارد می کند و علائم سخت دیگر باعث می شود که یک خانم بفهمد باردار است. نداشتن قاعدگی به مدت 9 ماه هم یکی از مشهود ترین علائم بارداری محسوب می شود اما جالب است بدانید که بعضی از شرایط نادر هستند که در آن خانوم متوجه نمی شود باردار است، تا زمانی که برای زایمان آماده شود، درست مثل خانمی که ماجرایش را در این بخش خواهید خواند.

این اتفاق برای یک خانم اهل تگزاس هم رخ داد که او تا زمان تولد فرزندش در حمام از بارداری خود اطلاعی نداشت. درست مثل یک اتفاق عجیب در حمام، این زن فرزند پسرش را به تنهایی در آنجا به دنیا آورد؛ بدون این که تا قبل از آن بداند باردار است.

این مادر قضیه را برای رسانه ها این گونه توضیح داد:« کمی احساس درد و انقباض عجیب در شکم داشتم و فکر می کردم که به خاطر چرخه قاعدگی است اما این دردها بیشتر و بیشتر شد؛ بنابراین به حمام رفتم تا زیر دوش آب گرم، دردم کمتر شود. در کمال تعجب در کمتر از یک ساعت بعد پسرم به دنیا آمد.»

سیندی در ادامه گفت :«اصلا نمی فهمیدم که چه اتفاقی افتاده، فقط احساس می کردم درد بسیار عجیب و غریبی دارم و چیزی به بدنم ضربه می زند و از شدت درد به حمام رفتم و با فرزند در بغلم از حمام بیرون آمدم. تا به حال این درد عجیب را تجربه نکرده بودم. احساس می کردم که بدنم در حال متلاشی شدن است. »

به همین دلیل این مادر مجبور شده بود که تمام مراحل زایمان را به تنهایی طی کند و زمانی که زایمان کرد، هیچ کس در خانه آن ها نبود تا اینکه خودش مجبور شد با اورژانس تماس بگیرد و یک آمبولانس، او و فرزندش را به بیمارستان برد و این داستان عجیب و غریب در همه جا پیچید.

این زن و شوهر اکنون بسیار خوشحال هستند که فرزندشان به دنیا آمده، با وجود این که اصلاً از این قضیه خبر نداشتند. جالب است بدانید که این خانم زایمان موفقی داشت و به دلیل وضعیت خوب جسمی او و نوزادش، آنها را در بیمارستان نگه نداشتند.

این زن خوش شانس، بدون هیچ آزمایش و سونوگرافی هیچ آزمایشی در دوران بارداری و بدون این که عکسی از دوران جنینی داشته باشد، فارغ شده بود و هیچ علامتی هم در بدنش احساس نمی کرد. تنها تغییری که وی اشاره کرده است این بود که چند کیلو اضافه وزن پیدا کرده بود. جالب است بدانید که او چندین بار خونریزی ماهانه را هم تجربه کرده بود بنابراین اصلا فکر نمی کرد که باردار باشد.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه