ارسال به دیگران پرینت

دنیز دایی | علی دایی

دنیز دایی رسما از مادر واقعی‌اش رونمایی کرد | کل کل پدر و دختر تمامی ندارد+تصاویر

دنیز دایی رسما از مادر واقعی‌اش رونمایی کرد.

دنیز دایی رسما از مادر واقعی‌اش رونمایی کرد | کل کل پدر و دختر تمامی ندارد+تصاویر

دنیز دایی رسما از مادر واقعی‌اش رونمایی کرد.

علی دایی، فوتبالیست پیشکسوت و پرافتخار ایرانی، در گفتگوی جدید خود با عادل فردوسی پور صحبت هایی درباره ی ازدواجش مطرح کرد که واکنش دختر بزرگ ترش دنیز دایی و مادر وی را به دنبال داشت.

علی دایی اولین مهمان برنامه ی اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» با اجرای عادل فردوسی پور بود و در بخشی از گفتگوی خود به زندگی شخصی اش پرداخت.

در حالی که پیش تر گفته شده بود علی دایی تاکنون دو بار ازدواج کرده و دختر بزرگش دنیز دایی را از همسر اول خود دارد و دختر کوچک ترش نورا دایی نیز ثمره ی ازدواج دوم او است، این فوتبالیست سابق در مصاحبه ی جدید خود این شایعات را رد کرد و گفت تاکنون تنها یک بار در سال ۸۳ ازدواج کرده است. او همچنین درباره ی دخترانش گفت دنیز ۱۶ سال دارد و در انگلیس در کالج تحصیل می کند و به زودی به دانشگاه می رود و نورا نیز ۱۱ سال دارد و در ایران پیش پدر و مادرش زندگی می کند.

پس از انتشار صحبت های علی دایی درباره ی ازدواجش، دختر بزرگ وی دنیز دایی و همینطور مادر وی پست هایی در اینستاگرام خودمنتشر کردند که به نظر می رسید واکنشی به صحبت های دایی باشد.

ابتدا دنیز دایی در پستی اینستاگرامی که با تصویری از کودکی او در کنار مادرش مهسا همراه بود نوشت به زودی ۱۸ ساله خواهد شد.

دنیز دایی در این پست نوشت: «امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که ١٨ سالم بشه و نشستم عکسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم. فکر میکنم عکس تولد یک سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ٢٠ شهریور. خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم. مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی. دوستت دارم.»

این پست با کامنتی از مادر وی مهسا نیز همراه شد.

Untitled35yrorupgurou

سپس مادر دنیز دایی، مهسا هم پستی مشابه برای دخترش منتشر کرد.

او در این پست نوشت: «تقدیم به دخترم دنیز که کنون هیجده سال دارى با افتخار آفرینى در تحصیلات و سر بلندى همیشگى من و با داشتن شخصیت بالا و بى همتایت ، منو مغرورترین و خوشبختترین مادر دنیا کردى ، این متن بهانه اى براى قدردانى از تو نازنینم هست و تشکر مجدد از پیروزیهاى تحصیلیه اخیرت مرسى که هستى و مرسى که کارى کردى که همه جا مانند یک ستاره بى همتا بدرخشى.»

Untitled35yrorupgurou1

پیش تر گفته شده بود همسر اول علی دایی از آشنایان خانوادگی او بوده و پس از به پایان رسیدن زندگی مشترک این زوج، دخترشان دنیز به همراه مادر خود به انگلیس رفت. دنیز در کنار تحصیلات خود حرفه ی رقص را هم به طور جدی دنبال می کند.

دنیز هر از گاهی هم برای دیدار با پدر و خانواده ی پدری خود به ایران سفر می کند که تصاویر آن را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

133329747_422474975558562_

مهسا همسر سابق علی دایی.

علی دایی سپس با یک طراح جواهرات به نام مونا فرخ آذری ازدواج کرد. گفته شده مراسم عروسی این زوج بسیار مجلل بود و هزینه ی زیادی صرف آن شد.

14801788078-nazweb-ir_

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است، در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذایی است. او در یکی از مناطق شمالی تهران، گالری جواهراتی به نام «گالری نور» دارد.

علی دایی همچنین درباره ی مهریه ی همسر دومش گفته: «از آنجا که خانواده ی همسرم دارای اعتقادات ارزشمند اسلامی هستند، مهریه شان مثل مهریه حضرت فاطمه (س)، «آب» است. خیلی ها فکر می کردند که مهریه ی همسرم سکه های زیادی است، به قول این جدیدی ها!… اما با تفاهمی که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، بلکه صداقت ها و حسن نیت ها، زمینه ساز یک زندگی مشترک است.»

ثمره ی این ازدواج، دختر دوم علی دایی، نورا دایی بوده است.

967045_150

 

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید کلباسی ارسالی در

      آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست .
      عالمی دیگر بباید ساخت ، وز نو آدمی!

    • محمد ارسالی در

      زن خوب یکی از ارزشمندترین چیزاییه که خدا به مرد میده ، ولی ظاهرا نسیب علی آقا نشد

    • ماھور ارسالی در

      این یعنی دخالت توی زندگی دیگران
      وفضولی کردن

    • ناشناس ارسالی در

      قربون اون اعتقادات مذهبی شون بشم !!! عجب اعتقادات مذهبی شدیدی هم دارند 🤣، قیافه شون داد میزنه چقدر خانواده اعتقادی هستند !!!!🤣 مرغ پر کنده خنده اش میگیره وقتی اینا دم از اعتقادات مذهبی میزنند ، واقعا وقاحت هم حدی داره ، بعضیها نمیدونم اعتقادات مذهبی را چرا در بدحجابی و یک من آرایش و قیافه های عجق وجق می بینند ، مردم رو اوسکل گیر آوردن ،

      • ناشناس ارسالی در

        البته این رو هم بگم اعتقادات مذهبی فقط در شکل و ظاهر حجاب نیست.البته خوب اون هم مهم هست.ولی خوب یه عده انقدر از ظاهر برای رسیدن به اهداف خودشون استفاده میکنن .که خوب نظر خیلی ها رو نسبت به حجاب تحت تاثیر بدی قرار داده

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام.خوب خدا پدر بیامرزیده چیش به شما می‌رسه.حالا دیگه نوبت علی دایی شده.ولله بخدا مردم بیکارند

    • موسی روح الامینی ارسالی در

      جناب علی دایی لطفا بفرمایید چرا شما به مردم دروغ گفتید؟ چرا رک و راست و صریح به مردم نگفته اید که دو بار ازدواج کرده اید و در ازدواج اولتان شکست خورده اید؟ ... خارجیها یک مثل دارند که می گوید صداقت بهترین منفعت است.

      • محمد ارسالی در

        چه دروغی گفته آخه پشمک ، لزوم نداره جار بزنه واسه ازدواج قبلیش که قانونی و شرئی هم بوده

    • ناشناس ارسالی در

      علی دایی یکم از وضعیت مردم و اداره ی کشور گله کرده باید یه مدت زوم کنن رو زندگی شخصیش و دری وری بگن. مردم خوب میدونن الان دیگه زمان این سیاه نمایی ها گذشته

    • ناشناس ارسالی در

      البته خوب یه دلیلش هم اینه که مردم خیلی تو کار هم دخالت میکنن.بابا به ما چه .مگه فقط اون دوبار ازدواج کرده.شاید دلش نمیخواد این موضوع رو مطرح کن.من طرفدار دروغ گفتن نیستم.ولی خوب وقتی انقدر مسائل مهم وجود داره ما باید به این موضوعات حاشیه ای بپردازیم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خوب اگه بعضی ها باتیپ وقیافه واسه اهدافشون استفاده میکنند شما باحجاب خودت رفتارخوبت نشون بده که تاثیر مثبت داشته باشه

    • پیام .ح ارسالی در

      مدتهاست بند کردین به زندگی شخصی علی دایی، جمع کنید این بساط کاسبی کثافت کاری رو 🤮 . به من‌و شما چه زندگی شخصی بنده خدا . علی دایی این همه خدمت کرده . یک اسطوره است . حالا تا لجن نزنید بهش بی خیال نمیشید . خدا ازتون‌نگذره به خاطر جذب چهار تا مخاطب در پیت آبروی مردم رو دستاویز میکنید

    • مسعود ارسالی در

      علی آقا شخصیت تو بالاتر ازآنست که خود وخانواده ات سوژه و آلت دست رسانه های زرد شوند موضوع ازدواج وزندگی همسرو دختران تو چه ارتباطی با دیگران دارد مگر شما مانند بعضی ازاین بازیگران درجه سه نیاز به تبلیغات دارید خواهش طرفداران اینست که غیراز افرادی مانند فردوسی پور که موردقبول م دم است بادیگران مصاحبه نکنی که باعث وهن تو ولایات گوناگون خواهدشد

    • خ ارسالی در

      شاید زن اولشون صیغه باشه که زن حساب نمیکنن ولی دخترشونو قبول دارن چون شرعی ازدواج موقت کرده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه