ارسال به دیگران پرینت

هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران

همه ما میدانیم انتخاب هدیه برای مدیران بسیار سخت است. اما باز هم ممکن است برای معرفی کسب و کار خود نیاز داشته باشیم به گروهی از مدیران هدایای تبلیغاتی ارائه کنیم.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران

همه ما می‌دانیم انتخاب هدیه برای مدیران بسیار سخت است. اما باز هم ممکن است برای معرفی کسب و کار خود نیاز داشته باشیم به گروهی از مدیران هدایای تبلیغاتی ارائه کنیم.

امروزه از انواع مختلف هدیه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند و کسب و کارهای مختلفی روی این موضوع سرمایه‌گذاری های بزرگی انجام می‌دهند. اما هدیه‌ای که قرار است به مدیران ارائه شود نسبت به هدایای تبلیغاتی کمی متفاوت است.

بهترین راهکار برای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مدیران این است که خود را جای آنها قرار دهیم و تصور کنیم فردی که در جایگاه مدیریتی قرار دارد از چه هدایایی بیشتر استقبال می‌کند.

منظور از هدایای مدیریتی چیست؟

ارائه هدایای مدیریتی به مدیران پیوندهای موجود را تقویت می‌کند، روحیه بخش است و علایق مشترک را تحریک می‌کند و حتی ممکن است منجر به گفتگو شود. در ادامه چنین گفتگویی، معرفی و ارائه کالا یا خدمات کسب و کار شما به آسانی امکان‌پذیر خواهد شد.

همچنین نشان‌دهنده سبک کاری و ارزش‌های اصلی شما است. به‌عبارت دیگر، بهترین هدایای مدیریتی هدایایی است که برای مدیران پیام خاصی دارد و نشان‌دهنده قدرت و شخصیت است.

1-2

 

هدایای مدیریتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای خرید بهترین هدایای مدیریتی بهتر است با ویژگی‌های مهم آن آشنا شوید. در صورتی که بی پروا خرج کنید ممکن است از لحاظ مالی برای کسب و کار شما هزینه بالایی ایجاد کند. خیلی کم خرج کردن نیز موجب می‌شود اصلاً چیزی به‌دست نیاورید. برای آسان‌تر شدن تصمیم‌گیری، برخی علایق او را در کنار ویژگی‌های گفته شده در زیر در نظر بگیرید:

هدایا خلاقانه باشند

اولین ویژگی که باید برای انتخاب بهترین هدایای مدیریتی در نظر بگیرید خلاقیت است. برای انتخاب هدیه‌ای خلاقانه کافی است از قدرت ایده پردازی خود کمک بگیرید. با گنجاندن برخی هدیه‌های خلاقانه و در نظر گرفتن ویژگی‌های آن می‌توانید خاص‌ترین و شیک‌ترین هدیه را انتخاب کنید. از ویژگی‌های یک هدیه خلاق و خیره‌کننده می‌توان به طراحی بسته بندی، رنگ و دور بودن از گزینه‌های کلیشه‌ای اشاره کرد.

البته به این نکته هم توجه کنید، وقتی صحبت از خلاقیت در انتخاب هدیه است منظورمان خرید هدایای عجیب غریب نیست. هدیه باید قابل استفاده و برای مدیران کاربردی هم باشد. انواع ست هدیه مدیریتی از این دسته هدایا هستند.

هدیه ها کاربردی باشند

هدیه‌ای از نظر مدیران مناسب است که کاربردی باشد و بتوانند از آن به نحو احسن استفاده کنند. برای تهیه هدیه مناسب مدیر تنها خلاقیت معنا ندارد. ارائه هدایای کاربردی باعث ایجاد ذهنیت عالی نسبت به شخصیت و عملکرد شما در نگاه مدیر می‌شود و بدون شک به محض مشاهده آن شگفت زده خواهد شد. برای مثال، در کنار ارائه لیوان سرامیکی از دمنوش‌های رفع خستگی و آرامش بخش با تزیین زیبا و جذاب استفاده کنید. چنین هدیه‌ای هم خلاقانه است و هم کاربردی.

هدیه ارائه شده، بسته بندی مناسب داشته باشد

بسته بندی زیبا و خاص هدیه تأثیر فوق العاده ای در ایجاد شوق و هیجان مدیران می‌گذارد. اگر می‌خواهید ذهنیت خوبی نزد مدیر خود داشته باشید حتماً در کنار تهیه هدیه مناسب از بسته بندی جذاب و زیبا نیز استفاده کنید. زیرا هدیه‌ای خاص بدون بسته بندی نمی‌تواند بخوبی جلوه توجه کند و ارزشمند بودن آن زیر سوال می‌رود.

1-3

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران

موفق شدن در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدیران، راهی برای نشان دادن ارزش‌های اخلاقی شما خواهد بود. مدیران به‌خوبی احساس می‌کنند که شما برای انجام کارهای و عملکردهای مجموعه خاص و مهم هستید و جایگاه شما را در ذهن شان ارتقا می‌دهند.

در ادامه با بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران آشنا می‌شوید تا برای انتخاب هدیه مناسب ایده بگیرید:

کیف پول

کیف پول یکی از ایده‌های پرطرفدار و همیشگی است که هم می‌تواند زیبا باشد و هم کاربردی. اگر در انتخاب این محصول دقت داشته باشید و مدل مناسبی را انتخاب کنید، روزانه در یاد و خاطر مدیر زنده هستید و او هر با دیدن کیف پول ارزش کار شما را به یاد می‌آورد.

کیف پول‌های امروزی در طرح و مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند. پس باید در نظر بگیرید مدیران از چه نوع طرح‌هایی استقبال بیشتری می‌کنند. همچنین جنس و مارک کیف پول بسیار اهمیت دارد، کیف پول‌های طراحی شده از چرم ارزش بالاتری دارند و سال‌های طولانی‌تر قابل استفاده هستند.

1-4

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه مجموعه‌ای از محصولات جدید و خلاقانه است که برای معرفی برند به مخاطبین ارائه می‌شود و آنها را ترغیب می‌کنند تا از خدمات و محصولات برند معرفی شده خرید کنند. این دسته از هدایا هزینه مناسبی دارند و با حک شدن نام برند روی آنها همیشه خدمات مجموعه در ذهن مخاطب نقش می‌بندد.

جاکلیدی

یکی دیگر از هدیه‌های همیشه در دسترس و کاربردی، جاکلیدی است. این هدیه را می‌توانید در طرح‌های خاص و شیک تهیه و از نهایت زحمات مدیر خود تشکر کنید. یکی از ایده‌های خلاقانه برای ارائه این هدیه، حک کردن شعر یا هر جمله خاص و تاثیرگذار روی جا کلیدی است.

ویژگی مثبت دیگر این هدیه این است که می‌توانید لوگوی کسب و کار خود را نیز بر روی آن حک کنید.

سررسید

سررسید یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است که تا پایان سال در کنار مخاطبین حضور دارد و بسیار کاربردی است. برای ارائه این هدیه می‌توانید از ایده‌های خاص و جذاب طراحی استفاده کنید و سررسید برازنده‌ای به مدیر مورد نظر هدیه دهید.

سالنامه

سالنامه حکم تقویم‌های رومیزی را دارد و در مدل‌های مختلف رومیزی، جیب و حتی چوبی طراحی می‌شود. این هدیه برای مدیران بسیار کاربردی است و به آنها کمک می‌کند برنامه ریزی روزانه خود را به‌طور دقیق داخل سالنامه یادداشت کنند.

خودکار تبلیغاتی

اگرچه خودکارهای تبلیغاتی ظاهری کوچکی دارند. اما در نگاه مدیران بسیار با ارزش است. مخصوصاً اگر از نوع با کیفیت آن استفاده کرده باشید. برای جذابیت بیشتر این هدیه می‌توانید از فناوری حکاکی لیزر کمک و نوشته‌ای ماندگار روی خودکار ایجاد کنید.

ست مدیریتی

یکی دیگر هدایای تبلیغاتی با ارزش و تاثیرگذار میان مدیران، ست مدیریتی است. این ست را می‌توان در بسته بندی های شیک و خاص تزیین کرد و چند محصول پرکاربرد را داخل آن قرار داد. این محصول با ظاهری زیبا و با ارزش کارایی فراوانی دارد و بدون شک حس و حال خوبی به مدیران منتقل می‌کند.

جذابیت ست مدیریتی این است که استفاده همزمان از محصولات داخل جعبه مانند خودکار، سررسید و کیف پول در محیط کاری را امکان پذیر می‌کند و در سریع‌ترین زمان می‌توان به هر یک از هدیه‌های کاربردی دسترسی پیدا کرد.

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی ایده‌ای مقرون به‌صرفه و کاربردی است که برای همیشه در دسترس مخاطبین قرار دارد. این دسته از ساعت‌ها اغلب به‌صورت چاپ دیجیتال ارائه می‌شوند و برای اتاق مدیریتی گزینه مناسبی هستند.

ایده اهدای ساعت تبلیغاتی ایده‌ای ماندگار است که به‌عنوان روشی قدیمی و تاثیرگذار به توسعه و رونق کسب و کار کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران باعث برقراری رابطه موثر بین آن‌ها و برند مورد هدف می‌شود. شرکت‌های مختلفی از این ایده برای تبلیغ برند در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کمپین‌های بازاریابی استفاده می‌کنند و تأثیر مثبتی در افکار مخاطبین می‌گذارند. تنها کافی است از محصولی با ارزش و کاربردی به‌عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد تا شاهد بازتاب مثبت آن باشید. همچنین هیچ گاه حاضر نشوید تصوری منفی از برند و نام شما در نگاه مدیران یا مخاطبین نقش بندد. حتی اگر از سوی یک هدیه باشد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه