ارسال به دیگران پرینت

سلبریتی | همکلاسی

کدام سلبریتی‌ها با هم همکلاسی بوده‌اند؟

دنیای کوچکی است. هزاران نفر از افراد مشهور قبل از اینکه به شهرت برسند در یک کلاس با هم درس می‌خواندند یا در یک خوابگاه بودند

کدام  سلبریتی‌ها با هم  همکلاسی بوده‌اند؟

سلبریتی‌هایی که با هم هم‌کلاسی بودند

دنیای کوچکی است. هزاران نفر از افراد مشهور قبل از اینکه به شهرت برسند در یک کلاس با هم درس می‌خواندند یا در یک خوابگاه بودند. مثلاً آنتونی اندرسون و تاراجی پی هنسون در یک زمان به دانشگاه هوارد می‌رفتند. تامی لی جونز و ال گور با هم در هاروارد بوده‌اند. کریستین بل همان زمانی که به دانشگاه نیویورک می‌رفت با متیو موریسون چند بار قرار گذاشته بود. بازیگران مشهور دیگری هم هستند که با هم در یک کلاس یا یک مدرسه درس می‌خواندند.

نیکول کیدمن و نائومی واتس

این دوستان قبلاً در دبیرستان دخترانه‌ای که در شمال سیدنی قرار داشت هم‌کلاسی بودند. کیدمن در سال 2007 با حضور در برنامه شبکه سی‌بی‌سی گفت که واتس در مدرسه با دوست‌پسر خواهرش قرار گذاشته بود و آن‌ها قبل از اینکه در کنار هم بازی کنند در دوران جوانی با هم کار مدلینگ انجام می‌داده‌اند.

بن افلک و مت دیمون

این بازیگران در مدرسه کمبریج رینج درس می‌خواندند و در دوران دبیرستان با یک معلم مشترک در گروه نمایش همکاری می‌کردند. این دو نفر پس از ترک بوستن در چند فیلم کنار هم بازی کردند و با هم دو فیلمنامه مشترک نوشتند.

کامرون دیاز و اسنوپ داگ

کامرون دیاز به همان مدرسه‌ای می‌رفته که اسنوپ داگ خواننده رپ در آن درس می‌خوانده. آن‌ها در دبیرستان لانگ بیچ کالیفرنیا تحصیل می‌کردند. اسنوپ داگ در سال 2011 در برنامه لوپز گفت که ممکن است در آن دوران کمی علف هم به دیاز فروخته باشد.

اوون ویلسون و وس اندرسون

اندرسون بازیگر با ویلسون کارگردان از فارغ‌التحصیلان دانشگاه یوتی آستین هستند. آن‌ها در چند پروژه نیز با هم همکاری کرده‌اند.

تامی لی جونز و ال گور

ستاره مشهور فیلم سیاه‌پوش و معاون سابق رئیس‌جمهور پس از آنکه اولین بار در دانشگاه هاروارد ملاقات کردند چهار سال با هم هم‌خانه بودند. جونز در مصاحبه‌ای در سال 2000 گفت که ما با هم فیلم تماشا می‌کردیم و استخر می‌رفتیم و گاهی هم برای امتحانات درس می‌خواندیم.

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام در سال 2001 در دانشگاه سنت اندروز با کیت میدلتون آشنا شد. آنها از سال 2003 با هم قرار می‌گذاشتند و سال 2010 نیز نامزد کردند. شاهزاده ویلیام و کیت یک سال بعد از نامزدی عروسی کردند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است)  

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه