ارسال به دیگران پرینت

باند قاچاق اسلحه | مهمات جنگی

انهدام 5 باند قاچاق اسلحه و مهمات جنگی در ایلام | مهمات و انواع سلاح کشف شده+ ویدئو

از ابتدای سال تا کنون، نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی ۱۵۳ درصد، در کشف سلاح شکاری، ۵۴ درصد و در مجموع ۸۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم و ۲۶۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

انهدام 5 باند قاچاق اسلحه و مهمات جنگی در ایلام | مهمات و انواع سلاح کشف شده+ ویدئو

سردار دلاور القاصی مهر گفت: تمامی تلاش‌ها در راستای مقابله با قاچاق سلاح و مهمات باید هدفمند، موثر و همراه با اقتدار باشد تا تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ، از ابتدای سال تا کنون مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته از فعالیت باندهای خرید و فروش سلاح‌های جنگی و شکاری موفق شدند ۵ باند قاچاق اسلحه و مهمات را منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین به طرح و یژه و سراسری مقابله با قاچاق سلاح و مهمات ۵ روزه اخیر اشاره و بیان کرد: در این طرح که از هفتم تا ۱۱ خردادماه در سطح استان اجرا شد، مأموران انتظامی موفق شدند ،۸ سلاح جنگی، ۴۲ سلاح شکاری و در مجموع ۵۰ سلاح را کشف و ۴۸ نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی ۱۵۳ درصد، در کشف سلاح شکاری، ۵۴ درصد و در مجموع ۸۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم و ۲۶۲ نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است؛ یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه