ارسال به دیگران پرینت

مقایسه امکانات صرافی ایرانی کیف پول من با بایننس

صرافی کیف پول من و بایننس به ترتیب از بهترین‌ صرافی‌های ایرانی و خارجی هستند که محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران بازار ارزهای دیجیتال کسب کرده‌اند. اخیرا صرافی باینسس مشکلات و تحریم‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده و این اتفاق باعث شده تا سوالی مهم ذهن سرمایه‌گذاران و کاربران ایرانی را مشغول کند که امکانات صرافی ایرانی کیف پول من بهتر است یا صرافی خارجی بایننس؟

مقایسه امکانات صرافی ایرانی کیف پول من با بایننس

صرافی کیف پول من و بایننس به ترتیب از بهترین‌ صرافی‌های ایرانی و خارجی هستند که محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران بازار ارزهای دیجیتال کسب کرده‌اند. اخیرا صرافی باینسس مشکلات و تحریم‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده و این اتفاق باعث شده تا سوالی مهم ذهن سرمایه‌گذاران و کاربران ایرانی را مشغول کند که امکانات صرافی ایرانی کیف پول من بهتر است یا صرافی خارجی بایننس؟

شناخت امکانات هریک از صرافی‌ها کمک می‌کند تا کاربران برحسب شرایط موجود، صرافی مناسبی انتخاب کنند و علاوه بر استفاده از امکانات ویژه هریک، از بروز مشکلات ناگوار مانند بلوکه شدن حساب و خرید و فروش ارزهای محدود جلوگیری شود. در ادامه این گزارش جامع قصد داریم علاوه بر معرفی صرافی‌های کیف پول من و بایننس، به شرح امکانات هریک از صرافی‌ها بپردازیم و تصمیم‌گیری برای شروع یک معامله پرسود در بستری مناسب و بدون کوچک‌ترین مشکلی را آسان‌تر کنیم.

صرافی ایرانی کیف پول من (KIFEPOOL)

کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که توانسته با استفاده از استانداردهای جدید امکانات مناسبی برای استفاده کاربران ارائه کند. این سامانه فعالیت خود را در زمستان سال 99 آغاز کرد و توانست با ارائه خدمات بی‌نظیر در مدت زمان محدود، کاربران زیادی را جذب خود کند. طبق بازخورد کاربران، صرافی ایرانی کیف پول من به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. قیمت لحظه‌‌ای، ارزهای محبوب، جدید و پرسودترین ارزها در 24 ساعت اخیر در بستر کیف پول من نمایش داده می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند قبل از خرید قیمت‌های ارزها را مشاهده کرده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند. با وجود اینکه مدت زمان بسیار زیادی از تاسیس کیف پول من نمی‌گذرد، این سامانه توانسته با ارائه امکانات مناسب در مدت زمان محدود بیش از یک میلیون کاربر و تریدر بازار ارز دیجیتال جذب کند. هرروزه بیش از هزاران تراکنش دریافتی و واریزی در بستر کیف پول من بدون کوچکترین خطایی انجام می‌شود و به همین دلیل این سامانه توانسته نقش مهمی در رشد و توسعه بازار ارزهای دیجیتال ایفا کند.

https://kifpool.me/

معرفی صرافی خارجی بایننس (Binance)

صرافی خارجی بایننس فعالیت خود را از سال 2017 به مدیریت چانگپنگ ژائو با نام اختصاری CZ آغاز کرد و توانست عنوان بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا را از آن خود کند. صرافی غیرمتمرکز بایننس در سال 2017 مرکزیت خود را در کشور چین اعلام کرد؛ اما به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور درباره ارزهای دیجیتال از چین خارج شد. زمانی که این صرافی کار خود را آغاز کرد، صرافی‌های دیگری مانند Coinbase و Bittrex در بازار ارزها فعال بودند. بعد از مدتی برخی صرافی‌ها نظیر صرافی بیترکس به دلیل تحریم‌های بین‌المللی حساب‌های ایرانیان و برخی کشورها را بلوکه کردند و همین موضوع باعث شد تا کاربران ایرانی به دنبال صرافی‌های جایگزین باشند. صرافی بایننس یکی از این صرافی‌ها بود که ابتدا فقط از چند کوین اصلی پشتیبانی می‌کرد؛ اما با گذشت زمان به تعداد ارزهای خود افزود. امروزه بایننس یکی از صرافی‌هایی است که بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیتال در آن انجام می‌شود.

https://www.binance.com/en

تفاوت‌ها و شباهت‌های صرافی کیف پول من با بایننس

صرافی کیف پول من و بایننس هر دو در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و امکانات متفاوتی به کاربران خود ارائه می‌دهند. بین این دو صرافی تفاوت‌هایی وجود دارد که در برخی موارد یکی از صرافی‌ها را تبدیل به صرافی برتری می‌کند. مقایسه و شناخت خدمات این دو صرافی به کاربران کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن امکانات هریک، سامانه‌ای مناسب برای خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال انتخاب کنند؛ بنابراین بهتر است قبل از آغاز سرمایه‌گذاری در صرافی‌های ایرانی و خارجی کیف پول من و بایننس، مقایسه‌ای بین امکانات این دو انجام شود.

مقایسه کارمزدهای صرافی کیف پول من و بایننس

کارمزد انجام معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کیف پول من برحسب نوع حساب کاربری و مقدار معامله از 0.25 درصد الی 2 درصد متغیر است که این میزان کمترین کارمزد در میان تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال قلمداد می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت تعرفه رایگان نگهداری ارزها در کیف پول من است. این سامانه بدون دریافت هیچ هزینه‌ای، ارزهای سرمایه‌گذران را تا مدت زمان طولانی نگهداری می‌کند.

کارمزد معاملات در صرافی خارجی بایننس از 0.1 درصد آغاز می‌شود و با توجه به حجم معاملات این کارمزد افزایش می‌یابد. واریز ارز دیجیتال به این صرافی بدون پرداخت هزینه در دسترس کاربران است؛ اما در صورت برداشت ارزها، کارمزدهای متنوعی اعمال می‌شود. کارمزد سپرده‌گذاری در صرافی خارجی باینسس تا 4 درصد برای ارزهای فیات و انتقال Wire با کارمزد 15 دلار آمریکا در بستر بایننس صورت می‌گیرد.

مقایسه تاثیر تحریم‌های خارجی در صرافی کیف پول من و بایننس

در صرافی ایرانی کیف پول من هیچ‌گونه تحریمی برای کاربران ایرانی وجود ندارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون در نظر گرفتن تحریم‌ها، به خرید و فروش ارزهای دلخواه خود بپردازند. موجودی کاربران کیف پول من به هیچ کشور خارجی وابسته نیست و این ویژگی باعث شده تا تحریم‌های بانک‌های خارجی برای کاربران ایرانی تاثیر چندانی نداشته باشد.

توجه به تاثیر تحریم‌ها در خرید و فروش ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد؛ چراکه درصورت اثرگذاری تحریم‌ها، کاربران ایرانی نمی‌توانند از امکانات صرافی‌های خارجی استفاده کنند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کاربران ایرانی برای انجام معاملات در بستر صرافی بایننس با آن مواجه هستند، مسئله تحریم‌های بین‌المللی است. طبق تحریم‌های بین‌المللی کاربران ایرانی حق استفاده از امکانات صرافی بایننس را ندارند. برای انجام معاملات در بایننس باید از ip کشورهای دیگر استفاده شود و کاربران ایرانی باید به نکات بسیار مهمی در این باره توجه کنند و تنها از یک آی پی برای ورود و انجام معاملات استفاده نمایند. در کیف پول من ارز هایی مانند وی چین و سایر ارز های حوزه وب3 و متاورس موجود است و شما می توانید اقدام به خرید وی چین کنید.

مقایسه امنیت صرافی کیف پول من و بایننس

صرافی ایرانی کیف پول من با در اختیار داشتن تیم برنامه نویسی باتجربه از تمامی اطلاعات کاربران خود محافظت می‌کند و قوانین این صرافی برحسب قوانین جمهوری اسلامی است. به دلیل حفظ امنیت اطلاعات کاربران توافق نامه «سیاست امنیت اطلاعات» در کیف پول من مورد تایید کاربران قرار می‌گیرد تا از این طریق از برخی کلاهبرداری‌ها جلوگیری شود. کیف پول من با امنیت بالا در زیرساخت، قبل از هرگونه تراکنش مالی تایید کاربر را به صورت پیامکی و یا تلفنی می‌گیرد و به همین دلیل باعث شده تا امنیت حساب کاربری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این سامانه افزایش یابد.

امنیت صرافی بایننس یکی از مهم‌ترین نکاتی است که کاربران ایرانی باید به آن توجه داشته باشند. صرافی بایننس از امنیت بالایی برخودار است؛ با این حال در مه سال 2019 این صرافی اعلام کرد که هکرها توانسته‌اند 7 هزار بیت کوین به ارزش 40 میلیون دلار را از این شرکت سرقت کرده و از سدهای امنیتی بایننس گذر کنند. بعدها مدیر بایننس اعلام کرد مبالغ هک شده با هزینه شخصی خود به حساب کاربران بازگردانده شده است. همچنین برای ثبت‌نام در بایننس و تامین امنیت بیشتر تایید دو مرحله‌ای نیاز است که از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه انجام می‌شود. به دلیل تحریم‌هایی که بایننس علیه ایرانیان اعمال کرده، امکان دارد مشکلاتی در مرحله تایید دو مرحله‌ای روی دهد و امنیت کاربران زیر سوال برود.

مقایسه پشتیبانی صرافی کیف پول من و بایننس

تیم پشتیبانی حرفه‌ای در کیف پول من در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته در تلاش هستند تا کوچک‌ترین خطایی هنگام معاملات برای کاربران ایجاد نشود. همچنین کاربران می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز در صورت بروز مشکل با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار نمایند تا در کمترین زمان ممکن به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.

پشتیبانی 24 ساعته در صرافی بایننس وجود دارد که کاربران پس از ایجاد حساب کاربری، در صورت بروز مشکل می‌توانند به صورت چت با پشتیبانی این سیستم در تماس باشند و مشکلات حساب خود را شرح دهند.

مقایسه تعداد ارزهای موجود در صرافی کیف پول من و بایننس

صرافی داخلی کیف پول من به عنوان اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران امکان خرید، فروش و نگهداری بیش از 1200 ارز دیجیتال برای کاربران خود فراهم کرده است. بدون شک می‌توان گفت صرافی کیف پول من تنها صرافی ایرانی است که توانسته خرید، فروش و نگهداری تمامی ارزها و ارزهای نوظهور را در در بستر خود فراهم کند.

در صرافی خارجی بایننس به عنوان یک صرافی بزرگ جهانی، بیش از 600 ارز دیجیتال فهرست شده‌اند و بایننس از تعداد بسیار زیادی کوین و توکن پشتیبانی می‌کند.

امکانات صرافی کیف پول من بهتر است یا بایننس؟

صرافی ایرانی کیف پول من و صرافی خارجی بایننس، هر دو از صرافی‌هایی هستند که کاربران زیادی را در خود جای داده‌اند و هرروزه حجم بالایی از معاملات در بستر این صرافی‌ها صورت می‌گیرد. ارائه ارزهای متنوع با امنیت بالا، امنیت مناسب و پشتیبانی حرفه‌ای، تعرفه کارمزد و تاثیرگذاری تحریم‌ها در معامله از جمله امکاناتی هستند که باید در انتخاب مناسب این صرافی‌های ارزهای دیجیتال به آن توجه کرد. صرافی بایننس تحریم‌هایی برای کاربران ایرانی اعمال کرده و به همین دلیل انجام معاملات در بایننس با مشکل مواجه شده و در برخی موارد غیرممکن است. کاربران ایرانی برای انجام معاملات در بایننس باید نکات زیادی را رعایت کنند تا از مسدود و بلوکه شدن حساب خود جلوگیری کنند.

تحریم‌ها در صرافی کیف پول من اثرگذار نیستند و کاربران می‌توانند در بستر این سامانه به انجام معاملات پرسود بپردازند. همچنین تنوع ارزها در کیف پول من زیاد است و امکان خرید و فروش بیش از 1200 ارز دیجیتال با امنیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته در کیف پول من در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد. کاربران ایرانی برای آغاز انجام معاملات پرسود و استفاده از امکانات بی‌نظیر کیف پول من، می‌توانند به آدرس kifpool.me مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام و احراز هویت در کمترین زمان ممکن خرید و فروش ارزهای دلخواه خود را آغاز کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • mahdi ارسالی در

      عالی بود. ممنون از سایت خوبتون ولی سایت آر ام چارتس هم واسه بررسی و تحلیل بیت کوین بد نیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه