ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | افزایش حقوق

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی است؟

حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد اعمال می‌شود

اعمال افزایش  حقوق بازنشستگان از چه زمانی است؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش ۵۷.۴ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد اعمال می‌شود، گفت: معوقه دو ماه اول سال هم در دو ماه آینده پرداخت می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در برنامه میز اقتصادی شبکه یک که به صورت زنده پخش شد اعلام کرد: مصوبه هیأت وزیران در مورد افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان صادر شده است.

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته بیکار ارسالی در

      مجموع مستمری بازنشستگی ام با افزایش امسال آن به دلار برابر یک سوم مبلغ آن در اولین ماه بازنشستگی ام شده است نمیدانم بقیه آنرا چگونه از من دزدیده اند هر کس دزد آنرا بیابد مژدگانی خواهد داشت.

    • عادل ارسالی در

      یعنی من بازنشسته با 32 سال سابقه که حقوق ثابتم سه میلیون و هفتصد و کل دریافتی ام چهار میلیون و پانصد است 10 درصد به حقوقم اضافه میشود وبا آن ششصدوپنجاه کلا" یک میلیون به حقوقم اضافه میشود وجمع کل دریافتی ام پنج میلیون و پانصد میشود ؟ اگر اشتباه نکرده باشم و محاسبه ام درست باشد ؟ ظلم است ظلم است ظلم آشکار پس آنوقت فردی با ده یا پانزده سال سابقه حقوقش میشود شش میلیون و پانصد حالا دقیقا" نمیدانم باید ببینیم چطور محاسبه میکنند حداقل حقوق باید با سابقه بیمه پردازی محاسبه شود یعنی بازنشستگانی مثل بنده که بالای 30 سال بیمه پردازی کرده ام و الآن کل دریافتی ام چهارو پانصد است در واقع حداقل بگیر هستیم در حالی که آنطور که از سخنان وزیر کار متوجه شدم اینها افرادی را که باسابقه کم کل دریافتی شان سه میلیون و هفتصد است حداقل بگیر حساب میکنند و امثال بنده با 32 سال سابقه وحقوق چهار میلیون و پانصدی میشویم غیر حداقل بگیر ؟ جل الخالق ؟ درست فکر میکنم ؟ واویلا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه