ارسال به دیگران پرینت

امیر جدیدی | کارگردان سینما

بازیگر مشهور کارگردان شد! | دلیل عجیب این بازیگر برای کارگردانی

امیر جدیدی اعلام کرد به پیشنهاد دوستانش کارگردانی این برنامه را برعهده گرفته است .

بازیگر مشهور کارگردان شد! | دلیل عجیب این بازیگر برای کارگردانی

نشست پرسش و پاسخ کنسرت_تئاتر «سی‌صد» با طرحی از سهراب پورناظری، کارگردانی امیر جدیدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان، (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد.

امیر جدیدی که در این کنسرت_تئاتر برای اولین‌بار کارگردانی می‌کند، در پاسخ به سوال «شما خیلی اتفاقی وارد سینما شدید و تا جایی پیش رفتید که منتقدان جهانی درباره بازی شما نوشتند و تحسین‌تان کردند، آیا ورود شما به کارگردانی هم همین اندازه اتفاقی است»، گفت: «ورود من به عرصه کارگردانی به پیشنهاد دوستان بود و این‌گونه نیست که علاقه عجیب و غریبی به کارگردانی داشته باشم اما چون این پروژه درباره ایران است و من هم همیشه قلبم برای این سرزمین می‌تپد، خیلی خوشحالم که می‌توانم در این پروژه سهمی داشته باشم.»

این بازیگر ادامه داد: «بسیار امیدوارم با این اجرایی که داریم، کاری کنیم که بیشتر از فرهنگ و مهر و اندیشه‌های ایرانی استقبال شود. من تا کنون کارگردانی نکرده بودم، اما پروژه را تا یک جایی پیش بردیم و به نظرم در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و از اتفاقی که رخ داده بسیار راضی هستم و حضور جواد عزتی برای من بسیار دلگرم کننده است. امیدوارم با حضور ایشان و دیگر دوستانی که از آن‌ها مشاوره و کمک می‌گیرم ، بتوانم یک نتیجه خوبی را رقم بزنم.»

 

منبع : هنر ام‌روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه