ارسال به دیگران پرینت

نوزاد | نوزاد رهاشده | نازی آباد

حال نوزاد رها شده در نازی‌‌آباد چگونه است؟

جواب آزمایش‌های نوزاد پیدا شده در محله نازی‌آباد در خصوص ابتلا بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز منفی است؛ اما متأسفانه این نوزاد دچار عفونت ریه و آسیب پا شده است

حال نوزاد رها شده در نازی‌‌آباد چگونه است؟

جواب آزمایش‌های نوزاد پیدا شده در محله نازی‌آباد در خصوص ابتلا بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز منفی است؛ اما متأسفانه این نوزاد دچار عفونت ریه و آسیب پا شده است.

دادسرای ناحیه 16 تهران از دستور دادستانی تهران مبنی بر نظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رها شده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

 

حسب اعلام کادر بیمارستان محل درمان این نوزاد، پاسخ کلیه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت و ایدز و ...‌ از نوزاد رها شدن در سطل زباله، پاسخ منفی است؛ با این حال این نوزاد در لوب چپ ریه و پای راست دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی او در حال انجام است.

 

گفتنی است؛ این نوزاد هفته گذشته در محله نازی‌آباد پیدا شد و دستورات لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است.

 

طبق اعلام دادستانی تهران، حال عمومی نوزاد در حال حاضر خوب گزارش شده است.

نوزاد هفته گذشته در محله نازی‌آباد پیدا شد و دستورات لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • امیر ارسالی در

      انشالله عاقبت بخیر شن بدبختی مردم هسش ندارن مجبورن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه