ارسال به دیگران پرینت

طرح ملی مسکن | مجردها

مجردها از طرح ملی مسکن حذف شدند ! | مجردها این کارها را نکنند مسکن ندارند

داد:‌این متقاضیان سپس باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود.

مجردها از طرح ملی مسکن حذف شدند ! | مجردها این کارها را نکنند مسکن ندارند

12 اردیبهشت ماه امسال مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از فرصت 20 روزه متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن برای بارگذاری تعهدنامه محضری خبر داده و گفته بود: در صورت عدم انجام این کار متقاضیان حذف می‌شوند.

خلیل محبت‌خواه افزود: متقاضیان مرد مجرد بالای 23 سال تا 31 اردیبهشت فرصت دارند وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شده و تعهدنامه محضری را دانلود کنند.

ادامه داد:‌این متقاضیان سپس باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود.

 

وی عدم بارگذاری اسکن تعهد نامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری را بارگذاری ناقص مدارک اعلام کرد و افزود: تا پایان اردیبهشت باید ویرایش‌ها توسط متقاضیان انجام شود، چراکه پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد.

 

 تا 31 اردیبهشت ماه هیچ اثری از تعهدنامه مذکور در سایت مورد نظر نبود. در این روز تسنیم طی گزارشی از سردرگمی متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن در این رابطه خبر داد و این پرسش را که چرا تعهدنامه محضری در سامانه ثمن نیست، مطرح کرد.

 

این گزارش واکنش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را به‌دنبال داشت و قرار بود پاسخی برای خارج کردن متقاضیان از سردرگمی ارائه شود. اما طی 10 روز اخیر نه تنها اتفاق امیدوارکننده‌ای در این رابطه روی نداده که به واسطه نبود تعهدنامه محضری در سایت ثمن، متقاضیان مجرد "رد درخواست" شده‌اند.

.

نهضت ملی مسکن

یکی از متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن در این‌باره به تسنیم می‌گوید: با توجه به این‌که تعهدنامه محضری در سایت ثمن نبود، به دفترخانه مراجعه و تعهدنامه‌ای را مطابق آنچه وزارت راه اعلام کرده بود،‌تنظیم و در سایت بارگذاری کردم.

وی افزود: امروز که به سایت saman.mrud.ir مراجعه کردم، درخواست بنده به دلیل عدم بارگذاری تعهدنامه محضری رد شده است.

وی بیان کرد: وقتی تعهدنامه محضری در سایت وجود ندارد، تکلیف متقاضیان چیست. بارها هم با شماره تلفن‌های درج شده برای پیگیری این موضوع تماس گرفتم ولی هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

به گزارش تسنیم، انتظار می‌رفت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و معاونت مسکن و ساختمان به‌‌عنوان متولی اصلی پاسخگوی مشکل به‌وجود آمده برای متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن باشند. 10 روز از اتمام مهلت بارگذاری تعهدنامه محضری می‌گذرد و این متقاضیان در حال حذف از سامانه به دلیل تعهدنامه‌ای هستند که در سایت ثمن وجود خارجی ندارد.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه