ارسال به دیگران پرینت

وام ودیعه مسکن | مبلغ وام ودیعه مسکن

مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت

مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت

مبلغ وام ودیعه مسکن افزایش یافت

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی درباره افزایش تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام کرد که بر اساس مصوبه اصلاحی امروز شورای پول و اعتبار، ‎تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران به ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها به ۷۰ میلیون تومان و در شهرهای بالای به ۲۰۰ هزار نفر هم به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت.

 

مصطفی قمری‌وفا در ادامه افزود: دوره بازپرداخت این وام‌ها حداکثر ۵ سال خواهد بود.

 

هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی درباره مصوبات جلسه شورای‌عالی مسکن، اظهار کرد: افزایش تسهیلات ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان در تهران و وام خرید مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان در شورای‌عالی مسکن با حضور رییس جمهوری بررسی و تصویب شد.

 

وی افزود: رییس جمهوری با افزایش وام خرید مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان و وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان، مخالفتی نداشتند و این مصوبه برای نهایی شدن به شورای پول و اعتبار ارجاع داده شد.

 

لطفا نظر خود را در کامنت ها اعلام کنید که این میزان افزایش قیمت آیا مشکل اجاره بها یا حداقل بخشی از آن را مرتفع می‌کند یا خیر؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مرادی ارسالی در

      سلام وقت بخیر ببخشید کسی که سال اول ودیعه مسکن گرفته الان هم می‌تونه دوباره بگیره

    • ناشناس ارسالی در

      سلام ببخشید به بانکه اعلام شد که ودیعه مسکن وبدن یانه هنوز

    • ناشناس ارسالی در

      میگن وام بگیر پول هست که قسط بدیم فکر کنند صاحبخانه ها چهار سال یک بار قرداد رو تمدید کننند که هرسال نتونند کرایه اضافه کنند صاحبخانه من سالی ۱۶۰۰ اضافه میکنه مستمری بگیرم هستم به نان شبم محتاجم شما بگو این وام راه حل

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه