ارسال به دیگران پرینت

سازمان تامین‌اجتماعی

خبر مهم از افزایش حقوق کارمندان تامین‌ اجتماعی

روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان تامین‌اجتماعی به بعد از تصویب و اجرای افزایش مستمری بازنشستگان موکول شده است.

خبر مهم از  افزایش حقوق کارمندان تامین‌ اجتماعی

روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرد: افزایش حقوق کارمندان تامین‌اجتماعی به بعد از تصویب و اجرای افزایش مستمری بازنشستگان موکول شده است.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی، روابط‌ عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، ارسال پیشنهاد این سازمان در مورد افزایش سالانه مستمری‌ها به هیات‌دولت و اجرایی شدن افزایش‌ها بعد از تصویب پیشنهاد سازمان در هیات‌ وزیران را روالی قانونی اعلام کرد که هر سال حسب مفاد متن ماده ۹۶ قانون تأمین‌اجتماعی اجرا می‌شده و مختص سال جاری نیست.

براساس اعلام این سازمان، در پی درج خبری نادرست در چند خبرگزاری و سایت خبری به نقل از مسئول یکی از کانون‌های بازنشستگان تامین‌اجتماعی و طرح ادعای ناصحیح پرداخت حقوق کارکنان این سازمان براساس نرخ دستمزد جدید و مصوبه شورای عالی کار، روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تکذیب افزایش حقوق کارمندان این سازمان و اعلام موکول شدن افزایش حقوق کارکنان سازمان به بعد از تعیین تکلیف افزایش مستمری بازنشستگان حسب دستور مدیرعامل این سازمان، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

روابط عمومی این سازمان اعلام کرد: حسب مفاد ماده ۹۶ قانون تأمین‌اجتماعی، هر سال پیشنهاد سازمان تامین‌اجتماعی در مورد میزان و چگونگی افزایش حداقل مستمری و سایر سطوح مستمری‌های بازنشستگان کارگری، پس از تصویب در هیات‌مدیره سازمان و امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیات‌وزیران ارسال ‌شده و تنها پس از تایید و تصویب هیات‌وزیران و ابلاغ مصوبه به سازمان تامین‌اجتماعی، قابلیت اجرایی داشته و این روند قانونی، مختص سال جاری نیست. مطابق اطلاعیه‌های قبلی، پیشنهاد این سازمان برای افزایش حقوق بازنشستگان به هیات‌وزیران ارسال شده که پس از ابلاغ مصوبه هیات‌وزیران، افزایش دستمزد اعمال و پرداخت می‌شود.

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، با توجه به عدم ارسال مصوبه مذکور از طرف هیات‌وزیران تاکنون، مطابق دستور مدیرعامل سازمان مقرر شده است اعمال افزایش حقوق کارکنان این سازمان نیز به پس از تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران موکول شود. بنابراین در پرداخت حقوق اردیبهشت کارکنان این سازمان، افزایشی نسبت به سال گذشته اعمال نشده است.

این سازمان اعلام کرد: مطابق تاکید و دستور مدیرعامل سازمان، روند پرداخت حقوق ماه جاری به نوعی برنامه‌ریزی شده که پرداخت حقوق ماهانه کارکنان نیز پس از پرداخت کامل حقوق بازنشستگان انجام ‌شود.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حمید رضا غلامرضایی ارسالی در

      وزیر محترم گفته در اولین جلسه هیئت دولت تصویب میشود افزایش حقوق و سازمان نیز مابتفاوت حقوق را به خرداد نرساند پرداخت کند باین گرانی ها و بلا رفتن کرایه خانه ها چکار کنیم

    • ناشناس ارسالی در

      مدیریت سازمان فرموده بودند ما امادگی پرداخت مابتفاوت حقوقها را داریم پس از اعلام تصویب هیئت دولت وبلاغ به سازمان در هر تاریخی از ماه باشه فورآ باید پرداخت بشه

    • ناشناس ارسالی در

      چراهیات وزیران پرداخت مستمری تصویبی راابلاغ نمی کنند!?نکنه می ترسندتورم زاباشد.....

    • ناشناس ارسالی در

      فردا یکشنبه هیئت وزیران جلسه دارند وزیر محترم کار فرمودندکه در اولین جلسه تصویب میشود خواهشمندیم به گحض تصویب و بلاغ به سازمان مابتفاوت را برایمان واریز نمایید طبق قول مدیریت سازمان که فرموده بودند تمام زیر ساخت های پرداخت انجام شده واقعآ گرفتاریم با این گرانیها و بالارفتن اجاره خانه ها

    • تامین اجتماعی ارسالی در

      لعنت به شما.....هیچ جوره نمی تونیم تو این خراب شده زندگی کنیم.....مردیم از گرونی و بی عدالتی بازم مستمری بگیران بیچاره تامین اجتماعی لِه شدند

    • ناشناس ارسالی در

      انشالله که واقعیت داره...چه عجب....

    • ناشناس ارسالی در

      پس کی میخواین حقوق مستمری بگیران تامیین دولت جدید

    • ناشناس ارسالی در

      دوروغ دیگه بسه 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    • ناشناس ارسالی در

      چندین میلیون بازنشسته کارگری همراه خانوادها شون باندازه یک یکنفر ادمی که در این کشور سرش ب تنش بیارزه ارزش و عرضه و تاثیر گذاری ندارن ! تصور کنید این رژیم جرات زور گفتن به یکنفر که حتی قبلا وزیر و وکیل و دارودسته باندی و حتی سلبریتی بوده و هست ندارن! اگر کوچکترین حقی از تک تک آنها ضایع بشه رژیم را رسوای جهان میکنن پرونده را به مجامع بین المللی میکشانند.... نتیجه خلایق هر چه لایق، بازنشسته کارگری اکثرا از ادمای پشت کوه امده بیسواد نادان زودفریبخور ناتوان بی عرضه و....... دلیل این حرفای من سخن علی ابن ابیطالب ع است هزاروسیصد سال پیش گفته حق گرفتنیست نه دادنی هنوز آنرا نفهمیدن! جالبتر اینکه تقریباً سه سال ذیگه همین‌ها فریب خورده باز پای صندوق رای هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      ما نه از رئیسی ناراحتیم نه از رئیسی ها نفرت ما از خود ماست بعد از چهل سال باز فریب لیبرال‌های با ریش را خوردیم

    • فرامرز سلطانی ارسالی در

      خواهشمند است تا تصویب افزایش حقوق از طرف هیئت وزیران مبلغی به عنوان علی الحساب به باز نشستگان پرداخت شود تا گوشه ای از مشکلات خود را حل کنند. این است که می‌گویند شکم سیر خبر از شکم گرسنه ندارد. حق مناطق جنگی را هم به بازنشستگان پرداخت نکردید

    • کارمند ارسالی در

      باسلام کارمندانی هستند در پست ریاست که روی میزشان تلمباری از کاغذ به طور نا منظم هستش که اگر بپرسی اینها چیه فقط برگه های روزهای آخری یادشونه که چیه!! و این معنیش اینه که در طی روزهای اداری کاری انجام نمیدهند! اضافه حقوق بالای 18% کسری بازنشستگی صفر- کسری مالیات صفر- کسری بیمه صفر- کسری اقساط صفر !!! انجام کار صفر - مسئولیت پذیری صفر وو..... و پیشرفت کشور با این فرهنگ غلط صفر نه! منفی!!!!!! خاک توی کاسه سر کسی که نه میدونه اداره چیه نه میدونه اقتصاد چیه و نه میدونه گذر و پیشرفت چیه!!!

    • ناشناس ارسالی در

      آقا اینقدر بوق وکرنا نکنید . هرروز صحبت افزایش حقوق بازنسشتگان میشه ولی هیچ خبری نیست . مگر فقط حقوق این قشر هست که افزایش پیدا میکنه لطفا تکرار نکنید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه