ارسال به دیگران پرینت

اجاره حساب یا کارت بانکی

پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را نپذیرید

از آنجاییکه مسئولیت تمام تراکنش‌های یک کارت بانکی بر عهده دارنده آن است توصیه می‌شود تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را نپذیرید.

پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را نپذیرید

از آنجاییکه مسئولیت تمام تراکنش‌های یک کارت بانکی بر عهده دارنده آن است توصیه می‌شود تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را نپذیرید.

بانک مرکزی اعلام کرده اخیرا مشاهده شده است که پیشنهادهایی برای اجاره کارت یا حساب بانکی در مسیرهای ارتباطی گوناگون از جمله کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی مطرح می‌شود.

طی این فرایند در ازای استفاده از کارت یا حساب بانکی شخص، مبالغی به صورت ثابت به وی پرداخت می‌شود.

 

با توجه به این که افتتاح حساب و دریافت کارت برای همه هم میهنان به سهولت میسر است، اجاره کارت یا حساب صرفاً برای پوشش فعالیت‌های مجرمانه، پولشویی و فرار مالیاتی کاربرد دارد.

بنابراین پیشنهاد دهندگان، کسانی هستند که برای گریز از عواقب فعالیت‌های خلاف قانون، مسئولیت آن را در قبال پرداخت مبالغی اندک، یکسره متوجه اجاره دهندگان می‌کنند.

دارندگان کارت بانکی باید نگران باشند.

 
 

لازم به یادآوری است که مطابق با قوانین و مقررات جاری، مسئولیت تمام تراکنش‌ها و مبادلاتی که از طریق حساب و کارت بانکی انجام می‌شود، بر عهده دارنده آن است.

هیچ ادعایی مبنی بر اجاره دادن حساب برای مراجع قانونی، مالیاتی، انتظامی و قضایی مسموع نیست.

از این رو به همه هم‌میهنان گرامی و اتباع محترم خارجی اکیدا توصیه می‌شود ضمن دقت کامل در ارائه وکالت به اشخاص ثالث برای دریافت خدمات بانکی، از ارائه وکالت نامه‌های کلی و تام الاختیار پرهیز کنند.

یادآور می‌شود دارندگان کارت‌های بانکی به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را با هیچ مبلغی نپذیرند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مرتضی ارسالی در

      آقا کرایه بدین به قیمت خوب و پولش رو نوش جان کنید
      این مملکت اینقدر شلوغ شده که کسی دنبال کسی نمیاد

    • رها ارسالی در

      وقتی لنگ 50هزارتومن باشی میفهمی اجاره حساب یعنی چی

    • ناشناس ارسالی در

      تمامی این اطلاعاتی که امروز بانک مرکزی واون شخص بدون کد که ۵ سال قبل بدون کد وارد سیستم شده بود وسواستفادده از مقام وقدرت خوددر دولت شده بود واجازه ورود به درگاه محرمانه وشخصی من شده بود ومنو تو لیست سیاه وارد کرده بود که به خیال خودش منو به آتیش بکشونه خیلی بی صدا وساکت وآخری هم بگه من نبودم کی بود کی بود من که نبودم .منو تباه تمام این اطلاعات که امروز صدای در در وهر هر هروز شب می‌خوابه صبح واسه ملت یه نظر میده میدونه که مت یه روز به همه ملت ثابت میکنم که اول برادره خودتو قربانی این اطلاعات ودستاوردها میکردی بعد سراغ منه غریبیه یتیم میومدی اینطوری قربانی اطلاعاتت میکردی .ناموس اگه ذره ای متوجه کلمه ناموس بودید سرتون میشد که هر دستی تو این دنیا بی‌جواب از حیله وتوطئه نیست .به برادرخانوم مشاوره وزیر میراث آریا تونم بگید یه روز دست تو رو هم بابت قضیه کلاردشت واون مساحت که به اسم خودت مهر رو پیشونیت چسبوندی واسه ارتقا رو میکنم تا حد خودتو تو داشته هات بس بدونی .شیاطین رو به چشم خودم تو دنیام دیدم احتیاج به آخرت نبود تو صف وایسم

    • بیکار‌علاف‌پور ارسالی در

      من‌‌کارتم‌رو‌اجاره‌میدم‌.ماهی‌پانزده‌میلیون‌تومان.چون‌بیکار‌م‌وخونه‌ندارم.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام وعرض ادب هیچکس راضی نیست کارت بانکی خودرادراختیارمردم قراردهدهمه اینها ازروی ناچاری میباشددولت چه کمکی به مردمدرباره هزینه های سرسام اورکرده است

    • وحید ارسالی در

      من تمام کارت بانکی هام رو اجاره میدم هر کی خاست پیام بده از بیکاری و بی پولی نابود شدیم

    • ناشناس ارسالی در

      اگر کسی نیاز نداشته باش کلیه اش را میفروشد؟ احتمالا اجاره کارت نیزبعلت نیاز مالی باشد.که دولت بایدجهت رفاه جامعه سعی کند.کسی که نیاز نداشته باشد دنبال اجاره دان کارت وخلاص نمیرود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه