ارسال به دیگران پرینت

ایلان ماسک

همه همسران و معشوقه‌های ایلان ماسک | ثروتمندترین مرد جهان

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، زندگی شخصی پر فراز و نشیبی داشته است. بنیانگذار اسپیس ایکس و مدیر عامل تسلا تا به حال رابطه هایی با برخی سلبریتی های هالیوودی از قبیل گرایمز، خواننده ی کانادایی و امبر هرد بازیگر مطرح سینما داشته است.

همه همسران و معشوقه‌های ایلان ماسک | ثروتمندترین مرد جهان

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، زندگی شخصی پر فراز و نشیبی داشته است. بنیانگذار اسپیس ایکس و مدیر عامل تسلا تا به حال رابطه هایی با برخی سلبریتی های هالیوودی از قبیل گرایمز، خواننده ی کانادایی و امبر هرد بازیگر مطرح سینما داشته است.

جاستین ماسک

همه معشوقه های ایلان ماسک

جاستین ماسک

او که نامش پیش از ازواج با ماسک، جاستین ویلسون بوده، اولین همسر ایلان بود که در سال ۲۰۰۰ با او ازدواج کرد. دو سال بعد، آن ها صاحب پسری با نام نوادا الکساندر ماسک شدند اما او در ده ماهگی بر اثر «سندرم مرگ ناگهانی نوزاد» مرد. زوج ایلان و جاستین در سال ۲۰۰۴ صاحب دوقلوهایی به نام گریفین و خاویر و در سال ۲۰۰۶ صاحب سه قلوهایی به نام کای، ساکسون و دامیان ماسک شدند.

ایلان و جاستین در سال ۲۰۰۸ جدا شدند. جاستین در مقاله ای در سال ۲۰۱۰ که در نشریه Marie Claire منتشر شد، مدعی شد که همسر سابقش به او به دید یک «همسر موقت» نگاه می کرده است.

تلولا رایلی

همه معشوقه های ایلان ماسک

تلولا رایلی

۶ هفته پس از تقاضای طلاق ماسک از جاستین در سال ۲۰۱۰، ایلان با این بازیگر انگلیسی نامزد کرد. آن ها در سال ۲۰۱۴ به مشکل برخوردند و به درخواست ماسک از هم جدا شدند. این زوج، ۱۸ ماه بعد روابط شان رو به بهبودی رفت و دومرتبه با هم ازدواج کردند اما در سال ۲۰۱۶ به درخواست رایلی از هم جدا شدند.

امبر هرد

همه معشوقه های ایلان ماسک

امبر هرد

پس از همسر دومش، ماسک در سال ۲۰۱۶، کمی پس از طلاق هرد از جانی دپ، رابطه ای را با این بازیگر هالیوود آغاز کرد. آن ها در نهایت پس از یک سال به دلیل برنامه های زمانی پرمشغله شان از هم جدا شدند.

 

سال ۲۰۱۷، ماسک به مجله Rolling Stone گفت که نتوانسته به راحتی با پایان این رابطه کنار بیاید و «واقعاً عاشق» امبر هرد بوده است.

گرایمز

همه معشوقه های ایلان ماسک

در سپتامبر ۲۰۲۱، ماسک خبر جدایی اش از گرایمز ـ که نام اصلی اش کلِر بوشِی است ـ را پس از سه سال زندگی مشترک اعلام کرد. آن ها در سال ۲۰۱۸ رابطه شان را آغاز کردند و اولین فرزندشان با نام X Æ A-Xii در ۴ مه ۲۰۲۰ به دنیا آمد.

در ماه مارس ۲۰۲۲، گرایمز اعلام کرد که بچه دوم شان ـ دختری با نام Exa Dark Sideræl یا به اختصار Y توسط رحم اجاره ای به دنیا آمده است.

ناتاشا باست

همه معشوقه های ایلان ماسک

ناتاشا باست

طبق گزارش ها ثروتمندترین مرد جهان چند ماه پس از جدایی از گرایمز با یک بازیگر دیگر رابطه ای را آغاز کرده است. یک منبع موثق درباره رابطه آن ها به Hollywood Life گفت: «آن ها چند ماه است که با هم رابطه دارند و به هم متعهد هستند.

 

همچنین بخوانید:

 

ایلان ماسک:

سفر به مریخ خطرناک، سخت و دشوار است؛ ممکن است از آن بازنگردید

به گفته‌ی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، استعمار مریخ برای افراد ضعیف و ترسو نیست و این کار سخت و خطرناک خواهد بود.

سفر به مریخ خطرناک، سخت و دشوار است؛ ممکن است از آن بازنگردید
 

 به گفته‌ی ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس‌ایکس، استعمار مریخ برای افراد ضعیف و ترسو نیست و این کار سخت و خطرناک خواهد بود.

به گزارش اینسایدر، ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با "کریس اندرسون" (Chris Anderson)، رئیس کنفرانس‌های تِد (TED) با اشاره به استعمار مریخ گفت: تاکید بر این نکته بسیار حائز اهمیت است که مریخ به خصوص در ابتدا، مکان مجللی نخواهد. این کار خطرناک، پرفشار، سخت و دشوار خواهد است.

 

این میلیاردر تلاش برای جذب افراد برای سفر به مریخ را با یک آگهی متعلق به دهه ۱۹۰۰ برای سفر به جنوبگان به همراه "ارنست شکلتون" (Ernest Shackleton) مقایسه می‌کند. این آگهی در آن زمان از افراد دعوت می‌کرد تا به "سفری خطرناک" بروند در حالی که احتمال بازگشت آن‌ها در هاله‌ای از شک قرار داشت.

 

ماسک می‌گوید: آنچه برای تبلیغ سفر به مریخ باید گفت این است که این کار خطرناک است. ممکن است از آن بازنگردید. دشوار است و نیازمند تلاش زیادی است.

 

زندگی در مریخ، سیاره‌ای که متوسط دمای آن منفی ۸۰ درجه فارنهایت (منفی ۶۲ درجه سانتی‌گراد) است، دشوارتر از زندگی در قطب جنوب با متوسط دمای منفی ۷۰ درجه فارنهایت (منفی ۵۶ درجه سانتی‌گراد) است.

 

مریخ سطحی سنگی مملو از آتشفشان و دره دارد. علاوه بر آن گرانش این سیاره یک سوم زمین است و جو رقیق‌تری دارد که تنفس در آن برای انسان امکانپذیر نیست. اینسایدر پیش از این گزارش داده بود که یک انسان بدون استفاده از تجهیزات مخصوص تنها چند دقیقه بر روی این سیاره دوام می‌آورد و در نهایت به دلیل فشار کم جو خواهد مرد.

ماسک می‌خواهد یک شهر بزرگ در مریخ بسازد. در سال ۲۰۱۹ این میلیاردر تخمین زد که برای ساخت یک شهر خودکفا بر روی این سیاره به یک میلیون تُن محموله نیاز است. فرآیندی که بین ۱۰۰ میلیارد تا ۱۰ تریلیون دلار هزینه خواهد داشت.

 

او به اندرسون گفت که امیدوار است افرادی که مریخ را مستعمره می‌کنند از این فرصت برای "بازنگری جامعه" استفاده کنند.

وی افزود: من فکر می‌کنم این کار برای به حداکثر رساندن طول عمر احتمالی بشریت یا خودآگاهی اهمیت دارد. تمدن بشری ممکن است در نتیجه‌ی عوامل خارجی مانند برخورد یک شهاب‌سنگ بزرگ، فوران ابرآتشفشان‌ها، تغییرات جوی شدید، جنگ جهانی سوم یا هر دلیل دیگری از بین برود.

 

ثروتمندترین فرد جهان به اندرسون گفت که اسپیس‌ایکس قیمتی برای بلیت‌های سفر به مریخ تعیین خواهد کرد که برای بیشتر مردم مقرون به صرفه باشد. او به قیمت فرضی ۱۰۰ هزار دلار اشاره کرد.

شرکت اسپیس‌ایکس می‌خواهد طی دهه‌های آینده شهری خودکفا بسازد. اگرچه او به اندرسون گفت که پیش‌بینی می‌کند رویایش مدت‌ها پس از مرگش به واقعیت تبدیل شود.

 

در سال ۲۰۲۰، ماسک اعلام کرد که امیدوار است بتواند ۱۰۰۰ استارشیپ طی ۱۰ سال بسازد و یک میلیون نفر را تا سال ۲۰۵۰ به مریخ بفرستد. او همچنین بیان کرد که شاید اولین انسان در سال ۲۰۲۹ پا بر مریخ بگذارد.

مدیرعامل اسپیس‌ایکس به اندرسون گفت که پیش‌بینی می‌کند این شرکت فضایی اولین پرتاب مداری استارشیپ را طی چند ماه آینده به انجام برساند البته این کار مشروط به دریافت تاییدیه نظارتی است.

 

ماسک می‌گوید: موفقیت تضمین شده نیست، اما قطعا هیجان انگیز است

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      والله تو این گرونی مردم ایران شکمشون سیر کنن هنره مریخ رفتن رو دگه کدوم گوشه دلشون بذارن

    • ناشناس ارسالی در

      عجب هرزه ایی بوده

    • امیرعلی ارسالی در

      چه خوش اشتها

    • ناشناس ارسالی در

      در را بته با نان قدیما میگفتن هر چی بگندت نمکش میزنند وای بروزی که بگندت نمک دیگران برای اهوال پرسی که میکردن از وضعیت در جواب میگفت خدا رو هزار مرتبه شکر نون وپنیری یا نون و پیازی در میاد چند سال هست که پنیر و پیاز رو گرفتن و ماند بود نان حالا هم نون را گرفتن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه