ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز | تیراندازی در اهواز

فیلم تلخ اصابت مرگبار گلوله به 2 جوان اهوازی ! |هشدار به رسم غلط تیراندازی مراسم فاتحه خوانی

تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی اهواز 2 کشته برجای گذاشت.

فیلم تلخ اصابت مرگبار گلوله به 2 جوان اهوازی ! |هشدار به رسم غلط تیراندازی مراسم فاتحه خوانی

براساس گزارش شهروندان و باتوجه به فیلم منتشره در شبکه های اجتماعی،  شامگاه یکشنبه ۱۱ اردیبهشت بر اثر تیراندازی کور در مراسم فاتحه خوانی و سالگرد فوت فردی در شهرک اهواز ، دو جوان کشته شدند.

متأسفانه بدلیل بی مبالاتی فرد تیرانداز و برخلاف توصیه های فعالان اجتماعی و همچنین هشدارهای مکرر دستگاه های قضایی وپلیس استان خوزستان ۲ جوان ۲۲ و ۲۵ ساله بنام هلیچی و سیلاوی دراین حادثه کشته شدند.

 

تیراندازی در مناسبات اعم از فاتحه خوانی ها و عروسی ها به یک پدیده ناهنجار تبدیل و تاکنون شاهد مرگ ده ها شهروند هنگام تیراندازی های کور افراد متخلف از قانون و حامل سلاح غیر مجاز هستیم که موجب داغدار شدن خانواده و ایجاد تبعات اجتماعی گردیده است. 

 

گفتنی است درسال گذشته پلیس خوزستان چندهزار سلاح غیر مجاز وهمچنین چندین دارنده سلاح غیرمجاز وعامل تیراندازی را دستگیر وبه مقام قضایی معرفی کردند. 

 

دستگیری قاتل فراری در مراسم فاتحه خوانی

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در عملیات ضربتی پلیس آگاهی در شهرستان اهواز خبر داد.

 

سرهنگ "سهراب حسین نژاد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی که منجر به قتل 2 نفر در شهرستان اهواز شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با تلاش مستمر و کار اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل به هویت " ع _ ب" را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل اعتراف کرد.

 

سرهنگ حسین نژاد عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه