ارسال به دیگران پرینت

اجتماعی

فیلم لحظه هولناک حمله گرگ گرسنه به خانم معلم خلخالی + گفتگو با 2 زن حادثه دیده

خانم معلم فداکار در مسیر رسیدن به کلاس درس مورد حمله گرگ قرار گرفته بود.این معلم جوان راجع به روز حادثه به خبرنگار گفت:«مثل هر روز در مسیر رسیدن به محل کارم بودم که یکدفعه دیدم یک گرگ از داخل یک کوچه سمت من دوید

فیلم لحظه هولناک حمله گرگ گرسنه به خانم معلم خلخالی + گفتگو با 2 زن حادثه دیده

یکی از اهالی می گوید: «نوه من دانش آموز است و چند روز قبل متوجه شد که معلمشان موقع رسیدن به مدرسه مورد حمله گرگ قرار گرفته است.

برای همین هم مدرسه ها تعطیل شد اما خانواده ها و دانش آموزان خیلی نگرانند.بعد هم دو نفر دیگر از اهالی شهرستان هشجین مورد حمله قرار گرفتند.با اینکه سالهاست در این شهر زندگی می کنیم اما این اتفاق بی سابقه است.»

گفتگو با خانم معلم جوان که مورد هجوم گرگ قرار گرفت

خانم معلم فداکار در مسیر رسیدن به کلاس درس مورد حمله گرگ قرار گرفته بود.این معلم جوان راجع به روز حادثه به خبرنگار  گفت:«مثل هر روز در مسیر رسیدن به محل کارم بودم که یکدفعه دیدم یک گرگ از داخل یک کوچه سمت من دوید.

خیلی وحشت زده بودم و از ناحیه دست و پا و صورت دچار جراحت شدم. چند بار زمین خوردم و بالاخره با کمک اهالی که گرگ را فراری دادند توانستم نجات پیدا کنم. علاوه بر اینکه در تمام بدنم آثار زخم به جا مانده، ترس و وحشت حمله حیوان هم صدمه روحی و روانی به همراه داشته است.»

دانش آموزان و اهالی هشجین از حادثه ای که برای این معلم در مسیر رسیدن به کلاس درس و رسالت معلمی رخ داده است بسیار متاثر هستند.

گفتگو با زنی که گرگ به او حمله کرد

خانم امیدوار یکی از افرادی است که نه تنها خودش مورد هجوم گرگ قرار گرفته و مجروح شده، بلکه همسرش هم مورد حمله گرگ قرار گرفته است. این زن جوان که دو کودک خردسال هم دارد در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد حادثه ای که برای او رخ داده می گوید:«دقیقا در همان روزی که گرگ به خانم معلم حمله کرده بود در حیاط خانه خودمان به شوهرم هم حمله کرد که با سر و صدای سگ ها فرار کرد.»

خانم امیدوار در مورد حادثه ای که برای خودش رخ داده می گوید:«روز حادثه به همراه زن همسایه در حیاط خانه مان در حال حرف زدن بودیم. خانه ما در یک باغ قرار دارد.یکدفعه از پرچین پشت سر من یک گرگ به حیاط پریده بود و دختر همسایه گمان کرد که سگ است.

من چیزی ندیدم فقط زمین خوردم و متوجه می شدم که پنجه های گرگ به بدنم کشیده می شد.با سر و صدای دختر همسایه، چند نفر به کمک من آمدند و گرگ فرار کرد اما سر و صورتم زخمی شده و مچ پایم هم شکسته است.ماموران محیط زیست خیلی سریع به محل آمدند اما گرگ فرار کرده بود.»

این زن جوان در آخر گفت:«تصویری از یک گرگ تیر خورده دیدیم که گمان می کنم همان گرگی باشد که به من حمله کرده بود.اما شنیده ایم که گرگ دیگری که به شوهرم و خانم معلم حمله کرده بود هنوز در حال پرسه زدن در شهر است

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا کاری نمیکنن پس از هر شهری خبر میرسه که گرگ یا سگ حمله کرده توی شهر ما هم سگ خیلی زیاد شده. مسئولا جمع کنید این سگ و گرگهای وحشی رو هم + بقیه چیزا بدین به چینیا ور دارن ببرن والا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه