ارسال به دیگران پرینت

کریستیانو رونالدو

رونالدو پس از اتفاق تلخ مرگ فرزندش+تصویر

کریستیانو رونالدو پس از اتفاق تلخ مرگ فرزند در راهش، امروز به تمرینات منچستریونایتد بازگشت.

رونالدو پس از اتفاق تلخ مرگ فرزندش+تصویر

کریستیانو رونالدو پس از اتفاق تلخ مرگ فرزند در راهش، امروز به تمرینات منچستریونایتد بازگشت.

امروز کریستیانو رونالدو برای اولین بار پس از مرگ غم انگیز پسر در راهش و تنها ۴۸ ساعت پس از اعلام این خبر تکان دهنده، برای شرکت در تمرینات منچستریونایتد راهی کمپ این باشگاه شد. باشگاه به این ستاره پرتغالی فرصت داد بود تا هر زمان که خودش می‌خواهد به مرخصی برود، اما رونالدو تصمیم گرفت روز چهارشنبه به کمپ تمرینی یونایتد در کارینگتون رفته و در جلسه تمرینی با هم‌تیمی‌های خود و زیر نظر کادر فنی، به‌صورت کامل و تمام وقت شرکت کند.

رونالدو بر خلاف اغلب موارد این بار خودش رانندگی نکرده و پشت سر راننده و روی صندلی عقب نشسته بود. این ستاره بزرگ در جریان شکست سنگین و ۰-۴ شب گذشته شیاطین سرخ در استادیوم آنفیلد مقابل لیورپول غایب بوده و این بازی مهم را به‌علت مرگ فرزندش از دست داد.

یونایتد یک دیدار سرنوشت ساز دیگر مقابل آرسنال در روز شنبه پیش رو دارد و به نظر می‌رسد رونالدو برای این مسابقه در دسترس خواهد بود. دیشب هواداران دو تیم در دقیقه هفت ایستاده رونالدو را تشویق کردند تا این‌گونه با او همدردی کنند. همچنین از زمان اعلام این خبر، بسیاری از بازیکنان بزرگ و چهره‌های مشهور جهان به این بازیکن پرتغالی تسلیت گفتند.

اولین تصویر از رونالدو بعد از فوت فرزندش/عکس

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه