ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه | حمله نظامی | مسکو

جهان برای استفاده روسیه از بمب هسته‌ای آماده شود

زلنسکی می‌گوید جهان باید برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای روسیه آماده شود.

جهان برای استفاده روسیه از بمب هسته‌ای آماده شود

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر هشدار داد که جهان باید برای دستور احتمالی «ولادیمیر پوتین» جهت استفاده از سلاح‌های هسته‌ای آماده باشد.

زلنسکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اوکراینی در کیف گفت: «ما نباید منتظر لحظه‌ای باشیم که روسیه تصمیم به استفاده از سلاح هسته‌ای بگیرد. ما باید برای انجام این حمله آماده شویم. آنها می‌توانند از هر سلاحی استفاده کنند.»

ولودیمیر زلنسکی گفت که داروی ضد تشعشع و پناهگاه‌های حمله هوایی در اوکراین را بیشتر خواهد کرد، چون این امکانات اکنون مورد نیاز است.

پیش از این نیز رئیس جمهور اوکراین در گفتگویی هشدار داده بود که پوتین اگر احساس کند اوضاع بد پیش می‌رود، از استفاده از سلاح هسته‌ای تاکتیکی تردید نخواهد کرد.

روز پنجشنبه، «ویلیام برنز»، مدیر سیا گفته بود که عملکرد ضعیف نظامی روسیه خطر استقرار تسلیحات هسته‌ای از سوی پوتین را افزایش داده است. این مقام آمریکایی گفت: «با توجه به ناامیدی احتمالی پوتین و عقب‌نشینی‌هایی که تاکنون از لحاظ نظامی داشته اند، هیچ یک از ما نمی‌توانیم تهدید ناشی از توسل بالقوه به سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی یا سلاح‌های هسته‌ای از سوی روسیه را بی‌اهمیت بدانیم.»

همچنین پیشتر «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین در گفتگوی خود با سی ان ان گفته بود که مسکو در صورت «تهدید وجودی» از سلاح هسته‌ای علیه اوکراین استفاده خواهد کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این زلنسکی خیلی بی شرفه با این حرف ها داره رف مقابل را تحریک به استفاده از سلاح هسته ای می کنه !!! واقعا چی گیر این دلقک میاد ؟؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه