ارسال به دیگران پرینت

تست روانشناسی

تست: با انتخاب یک پاکت مشاوره رایگان دریافت کنید

همه ما در طول زندگی به صورت دوره ای به مشاوره احتیاج داریم. امروز در این تست می توانید پیام مورد نظرتان را دریافت کنید. پاکت مورد علاقه تان را انتخاب کنید و در ادامه جواب مربوطه را پیدا کنید.

 تست: با انتخاب یک پاکت مشاوره رایگان دریافت کنید

شماره یک

در سال جدید ممکن است با شرایطی روبرو شوید که مجبور به گرفتن تصمیم های سخت شوید و به بعضی ها شک کنید. سعی کنید در این باره بی جهت خودتان را آزار ندهید، همه تمایل به شک کردن دارند و این کاملاً طبیعی است. پس به قلبتان اعتماد کنید و کاری که فکر می کنید صحیح است را انجام دهید. گاهی اوقات تصمیم گیری در زمان حال انتخاب درستی است. سعی کنید کمتر به تصمیم هایی که می گیرید شک کنید، رو به جلو باشید و یادتان باشد که بدون برداشتن یک قدم جدید، نمی‌ توانیم بدانیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. حتی اگر به نتیجه دلخواه نرسیدید، یک تجربه جدید را به دست خواهید آورد.

شماره دو

شما همیشه با خوش بینی به آینده نگاه می کنید و سعی می کنید وضعیت واقعی ذهن خودتان را به کسی نشان ندهید. از درخواست کمک و تکیه بر دیگران می ترسید. اما در سال جدید باید از حمایت خانواده و دوستان تان استفاده کنید. به هر حال ، کمک می تواند از یک جنبه هایی بسیار خوب و موثر باشد. همچنین، اگر از اطرافیانتان کمک بخواهید، متوجه خواهید شد که چه کسانی از میان عزیزانتان واقعاً با تمام وجود و احترام با شما رفتار می کند و زمانی که به کمک نیاز دارید از شما می تواند حمایت کند.

شماره سه

گاهی اوقات ما متوجه کارهای کوچکی که می توانند حال ما را خوب کنند و ما را خوشحال کنند نمی شویم. سعی کنید به زندگی زیاد سخت نگاه نکنید و از مسیر لذت ببرید. باید بدانید تعداد آدم هایی که حتی با یک دسته گل ساده خوشحال می شوند کم نیست. داشتن سرگرمی های مخصوص به خودتان و وقت گذاشتن برای آن ها یکی از بهترین کارهایی است که در سال جدید به شما پیشنهاد انجام آن را می دهیم.

شماره چهار

هیچ کس نمی تواند بدون عشق زندگی کند و وقت آن است که شما این موضوع را درک کنید و جایی برای آن در زندگی تان پیدا کنید. از دوست داشتن و دوست داشته شدن نترسید، به احساساتی که دارید اعتماد کنید و از آن لذت ببرید. عشق می تواند زندگی را پر از معنا و تبدیل به پاداشی شود که به هرکسی داده نمی شود. البته سعی کنید عشق را با فردی که احساس می کنید همراه و هم پای شماست تجربه کنید.

شماره پنج

به یاد داشته باشید که یکی از بدترین خصوصیات انسان طمع است. امسال سعی کنید تا حد امکان نسبت به اطرافیانتان سخاوت و مهربانی را نشان دهید. البته که غیرممکن است ک بخواهید که برای همه خوب باشید ، اما این دلیل نمی شود که خودتان را بخواهید از بقیه بگیرید. سعی کنید در درجه اول با خودتان و سپس با عزیزانتان خوب باشید.

شماره شش

اگر شما پاکت ششم را انتخاب کرده اید، بسیار خوش شانس هستید. اگر موانعی بر سر راهتان می بینید، بدانید که این دشواری و سختی نیست بلکه این فرصتی است که زندگی به شما داده است و باید آن را بچسبید. بنابراین تا حد الامکان توصیه می کنیم که به دنبال تجربه های جدید بروید و از آن ها استفاده کنید.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه