ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد

افزایش منصفانه «حقوق» بازنشستگان در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

افزایش منصفانه «حقوق» بازنشستگان در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش منصفانه مستمری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

همچنین بخوانید:

 

به گزارش ایسنا، میر هاشم موسوی در اولین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز با شرکت در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و همچنین معاونین و مدیران ذیربط سازمان تامین اجتماعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیم جهت افزایش میزان حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر جامع میان نمایندگان بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی مقرر شد طی هفته جاری با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی و با در نظر داشتن شرایط معیشتی بازنشستگان، مطلوب‌ترین تصمیم جهت افزایش میزان مستمری‌ها و ایجاد رضایتمندی این قشر اتخاذ و پیشنهاد شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پایان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تصمیمات درست، رضایت بازنشستگان تامین شده و به سمت ایجاد عدالت در پرداخت‌ها که هدف این سازمان است؛ حرکت شود.

گزارش آماری جمعیت ایران در سال ۱۳۴۵؛

۵۶ سال پیش، بیش از ۷۰ درصد ایرانیان سواد خواندن و نوشتن نداشتند

از کل جمعیت ایران ۳۸.۷ درصد شهرنشین و ۶۱.۳ درصد روستانشین می‌باشند... از کلیه‌ی افراد ۷ ساله و بالاتر ایران ۲۹.۴ درصد باسواد بوده‌اند و به این ترتیب ۷۰.۶ درصد مردم هنوز بی‌سواد هستند. البته باید توجه داشت که نسبت باسوادان در مردان ۴۰.۱ درصد و در زنان ۱۷.۹ درصد بوده است... ۴.۵ درصد دیپلم کامل متوسطه و دو درصد یکی از کلاس‌های اول یا بیش‌تر دانشگاه را تمام کرده‌اند.



۵۶ سال پیش، بیش از ۷۰ درصد ایرانیان سواد خواندن و نوشتن نداشتند
 

آخرین بررسی آماری مربوط به سرشماری ایران در سال ۱۳۴۵، در پایان سال ۴۶ انجام شد و در نوروز ۴۷ انتشار یافت. این بررسی حاوی نکاتی چون تراکم جمعیت، جنس و سن، وضع تحصیل، خصوصیات اقتصادی و اجتماعی جمعیت و اشتغال و ازدواج بود که به شرح زیر در روزنامه‌ی اطلاعات مورخ دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۴۷ منتشر شد:

تراکم

 

تراکم جمعیت در کشور ما ۱۵.۴ نفر در کیلومتر مربع است. در سال ۱۳۳۵ تراکم جمعیت ۱۱.۵ نفر در کیلومتر مربع بود.

 

 

 

مهاجرت

 

از کل جمعیت ایران ۳۸.۷ درصد شهرنشین و ۶۱.۳ درصد روستانشین می‌باشند. با مقایسه‌ی جمعیت شهرنشین و روستانشین کنونی نسبت به نتیجه‌ی سرشماری سال ۱۳۳۵ معلوم می‌شود که حدود ۸ درصد به جمعیت شهرنشین اضافه شده است و به همین نسبت جمعیت روستانشین کاهش یافته به این ترتیب که در سرشماری سال ۱۳۳۵، ۶۹.۶ درصد جمعیت کل کشور روستانشین بوده‌اند، ۳۱و۴ درصد شهرنشین. این تغییرات ناشی از مهاجرت روستانشینان به شهرها و توسعه‌ی روستا در حد شهر می‌باشد.

 

 

جنس و سن.

از ۲۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۹۲۳ نفر جمعیت ثابت کشور، ۱۲ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۶۶۵ نفر مرد و ۱۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۲۵۸ نفر زن هستند. این آمار نشان می‌دهد که آقایان کشور ما در اکثریت‌اند و نسبت افزونی مرد به زن در سطح طبیعی پیش رفته است. در سرشماری سال ۱۳۳۵ نیز نسبت افزونی مرد به زن در همین حدود بوده است. آن‌چه از بررسی جمعیت در سنین مختلف به دست می‌آید متاسفانه نشان‌دهنده‌ی یک ناهماهنگی و عدم تناسب در قشرهای تشکیل‌دهنده‌ی جمعیت است مثلا افراد کمتر از ده سال ۳۴.۱ درصد جمعیت کل و افراد کمتر از ۲۰ سال ۵۴.۶ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند.

 

با توجه به این‌که جمعیت کمتر از ۲۰ سال از نظر اقتصادی جمعیت غیرفعال محسوب می‌شود باید گفت ما دارای جمعیت ایدئالی با رشد متناسب نیستیم، در کشورهای پیش‌رفته نسبت جمعیت کمتر از ۲۰ سال (غیرفعال از نظر اقتصادی) با جمعیت بالاتر از ۲۰ سال و کمتر از ۵۰ سال (فعال از نظر اقتصادی) متناسب است. در سال ۱۳۳۵ افراد کمتر از ده سال ۳۲.۶ درصد و افراد کمتر از بیست سال ۴۹.۷ درصد بوده است.

 

تفاوت دو سرشماری ۱۳۴۵ و ۱۳۳۵ نشان می‌دهد افراد کمتر از ۲۰ سال در سال ۱۳۴۵ حدود ۵ درصد زیاد شده است.

 

 

 

محل تولد

 

از کل جمعیت سرشماری‌شده در ایران ۸۶.۹ درصد در شهرستان محل تولد خود سکونت داشتند و ۴.۹ درصد متولد سایر شهرستان‌های استان محل سکونت خود و ۷.۹ درصد متولد سایر استان‌ها یا فرمانداری‌های کل و ۲ درصد متولد خارج از کشور بوده‌اند.

 

در نقاط شهری ۷۳.۶ درصد متولد شهرستان محل تولد خود و ۹.۲ درصد متولد سایر شهرستان‌های استان محل سکونت خود و ۱۶.۷ درصد متولد سایر استان‌ها و یا فرماندری‌های کل ایران و ۵ درصد متولد خارج از کشور بوده‌اند. این نسبت‌ها در نقاط روستایی به ترتیب ۹۵.۴ درصد و ۲.۲ درصد و ۲.۳ و ۱ درصد بوده است.

 

 

 

زناشویی

 

از مردان ۵۶.۵ و از زنان ۶۱ درصد دارای همسر بوده‌اند. بالاترین درصد برای مردان همسردار گروه‌های سنی ۴۰ تا ۴۹ ساله و برای زنان گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ ساله بوده است. در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ ساله ۷۱.۷ درصد از مردان و ۹۴ درصد از زنان دارای همسر بوده‌اند. نسبت مردان ازدواج‌نکرده در گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ ساله ۸.۶ درصد است. این نسبت‌ها در نقاط شهری برای مردان ۲۵ تا ۳۴ ساله ۲۰.۶ درصد و برای زنان ۲۰ تا ۲۹ ساله ۱۲ درصد بوده است.

دین و سواد

 

اکثریت جمعیت کشور ایران یعنی ۹۸.۸ درصد مسلمان و بقیه پیرو سایر ادیان و مذاهب هستند. از کلیه‌ی افراد ۷ ساله و بالاتر ایران ۲۹.۴ درصد باسواد بوده‌اند و به این ترتیب ۷۰.۶ درصد مردم هنوز بی‌سواد هستند. البته باید توجه داشت که نسبت باسوادان در مردان ۴۰.۱ درصد و در زنان ۱۷.۹ درصد بوده است و با مقایسه‌ی این ارقام معلوم می‌شود تعداد مردان باسواد ۳۰ درصد از زنان باسواد بیش‌تر است. این نسبت‌های باسوادی در نقاط شهری برای مرد و زن ۵۰.۴ درصد و مرد ۶۱.۵ درصد و زن ۳۸.۴ درصد بوده است.

 

نسبت افراد باسواد در گروه سنی ۷ تا ۱۹ ساله برای مرد و زن ۴۴.۹ درصد و مرد ۵۷.۷ درصد و زن ۳۱.۱ درصد است و اما نسبت افراد باسواد در گروه سنی ۷ تا ۱۹ ساله در نقاط شهری برای مرد و زن ۷۰.۷ درصد و مرد ۷۸.۶ درصد و زن ۶۲.۱ درصد است.

 

 

 

اشتغال به تحصیل

 

۱۰.۷ درصد افراد باسواد کل کشور فاقد مدرک تحصیلی بوده‌اند و ۴۹.۳ درصد یکی از مدارک کلاس اول تا پنجم ابتدایی و ۱۸.۸ درصد گواهی‌نامه‌ی ششم ابتدایی دارند. ۱۳.۸ درصد یکی از مدارک کلاس‌های اول تا پنجم متوسطه و ۴.۵ درصد دیپلم کامل متوسطه و دو درصد یکی از کلاس‌های اول یا بیش‌تر دانشگاه را تمام کرده‌اند.

 

از کلیه‌ی افراد ۷ تا ۲۴ ساله‌ی کل کشور ۳۴.۵ درصد و در نقاط شهری ۵۵ درصد و در نقاط روستایی ۱۹.۶ درصد به طور تمام‌وقت یا غیر تمام‌وقت به تحصیل اشتغال داشته‌اند.

 

 

 

رشته‌ی تحصیلی

 

از بررسی رشته‌های تحصیلی از چهارم متوسطه به بالا چه در بین تحصیل‌کرده‌ها و چه در بین محصلین معلوم می‌گردد که تحصیل‌کرده‌های رشته‌های علوم طبیعی ۵۲.۸ درصد و رشته‌های علوم انسانی ۱۴.۴ درصد و رشته‌های علوم تربیتی ۷.۹ درصد است.

 

 

 

خصوصیات اقتصادی

 

از جمعیت ده‌ساله و بالاتر کل کشور ۷۷ درصد مردان از نظر اقتصادی فعال و ۲۲ درصد غیر فعال هستند. جمعیت غیر فعال مردان شامل ۱۵.۵ درصد بازنشستگان و از کارافتادگان و افراد دیگر است.

هم‌چنین در جمعیت ده‌ساله و بالاتر کل کشور ۱۲.۵ درصد از زنان از نظر اقتصادی فعال و ۸۷.۵ درصد بقیه از نظر اقتصادی غیر فعال بوده‌اند. جمعیت غیرفعال زنان شامل ۷۳.۲ درصد خانه‌دار و ۷.۶ درصد محصل و ۶.۷ درصد افراد دیگر بوده است.

 

نسبت مردان فعال در نقاط شهری ۶۹.۲ درصد و در نقاط روستایی ۸۲.۶ درصد می‌باشد. هم‌چنین نسبت فعالیت در نقاط شهری کمتر از نقاط روستایی است و علت آن گرایش بیش‌تر افراد جوان به تحصیل در شهرها می‌باشد. نسبت زنان فعال در نقاط شهری ۹.۹ درصد و در نقاط روستایی ۱۴.۲ درصد بود.

 

باید توجه داشت که در سال ۱۳۳۵ نسبت مردان فعال از نظر اقتصادی ۸۳.۹ درصد بوده است، حال آن‌که در سال ۱۳۴۵ این نسبت به ۷۷ درصد تقلیل یافته است. نسبت محصلین از ۷.۶ درصد در سال ۱۳۳۵ به ۱۵.۵ درصد در سال ۱۳۴۵ افزایش یافته است.

 

۹.۲ درصد از زنان در سال ۱۳۳۵ از نظر اقتصادی فعال بوده‌اند، در حالی که این نسبت در سال ۱۳۴۵ به ۱۲.۵ درصد رسیده است.

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اگر انصاف رو در جای پیدا کردید در هر مورد سلام ما هم ابلاغ بفرمائید گشتیم نبود نگرد نیست

    • ناشناس ارسالی در

      ایکاش عدالت را درنظر بگیرند و برای حداقل بگیرها کاری کنن

      • ناشناس ارسالی در

        سالهاست چوب نادانی خودمون را میخوریم والسلام

    • علی شیخ زاده ارسالی در

      با تبریک سال نو واقعا باید از مدیرعامل تامین اجتماعی و کانون رای اجرای خوب حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی. تشکر کرد اولین بار است با مدیر عامل جدید مواد قانونی اعمال گردیده سپاسگزارم

    • فرزاد ارسالی در

      پس قبول دارید که چقدر بی عدالتی به ما بازنشسته ها شده؟
      حال ببینیم رئیس انقلابی و عدالت محور چه گلی به سر بازنشسته ها میزند ،.
      بیاری خدا منتظریم عدالت واقعی رو ببینیم...

    • جهاد ارسالی در

      ببینید حق الناس ک ما ۳۵سال باررقم بالا حق بیمه دادیم کمترازکف بگیرباشیم تاوان دزدهای قبل کی بده چقد تبعیض چقد دورویی شرم کنید ۳۵ سال بیمه دادیم میدیم درمان ازاد دارو ازاد دندانپزشکی افتضاح گرون برید تراخدا هیچ کس نمیهاد این دین زورچاپان را

    • محمود ارسالی در

      منصفانه؟ ازطرف بازنشسته ها؟ ظاهرا این حرف خیلی چیزا پشتشه
      میخوان بگن افزایش زیاده منصف باشید به کمتر راضی بشید

    • محمد ش ارسالی در

      مدیران حرف خوب میزنند ولی عمل صفر اگر تنها ۱درصد حرفشون عمل میکردند مملکت به این وضع دچار نمیشد

    • بازنشسنه ارسالی در

      اقای موسوی خدمت شما عرض شود اگر شورای عالی کار کمتر از عدد اضافه شده به حقوق کارگران اضافه میکرد شما فوری تابع شورا میشدید مثل سالهای قبل حالا چطور شده الان که چندرغاز بیشتر از سالهای قبل اعلام شده شما دارید خارج از عرف سالهای قبل و مستقل عمل میکنید؟

    • ناشناس ارسالی در

      زیر ده میلیون قابل قبول نیست

    • حافظ صاکی ارسالی در

      منصفانه،، خنده داراست. باتوجه به قانون هفت برابریمدیران ارشد حداقل حقوق رابالابردند. تاانان ازاین قانون استفاده نمایند. برای زیردستان عسل اغشته به سم است. اگرمدیرارشدی بیست میلیون تومان حقوق می گیرد. وکارگرساده سه میلیون دریافت می کند. اگرپایه حقوق ای کارگروکارمند به پنج میلیون برسد. اختلاف ان راضرب درهفت نمایید. تاببینیم. انصاف کجاست. همین افزایش حقوق ارشدبرابرباحقوق سه کارگروکارمندساده است. انصاف،، انصاف،

    • حامد ارسالی در

      چی منصفانه هست از نظر کی از نظر اونا خجالت نمی کشی توی رسانه که وقتی می رید باهاشون صحبت می کنید حرف حق و درست رو بگی بگو چرا خودتون این ضریب زمان برقراری مستمری رو قبول دارید چرا عمل نمی کنید چرا حق معیشت که ۸۵۰ و مسکن ۶۵۰ هست به بازنشسته نمی دی چرا حق پرداخت عیدی دو ماه حقوق هست نمیگید واقعا براتون متاسف هستم هر چی اونا بگن شما بنویس شرم کنید .

    • حافظ صاکی ارسالی در

      انصاف، عدالت، مساوات گلواژه هایی هستند که خواص خودراازدست دادند. وفاقدمعناهستند.

    • Ak ارسالی در

      لطفاً کمتر دل این بازنشسته های بیچاره را به درد بیارید بااین وعده‌های سر خرمن ممنون

    • ناشناس ارسالی در

      سلام افزایش منصفانه یعنی چی
      چرا منت میزاری
      طبق قانون اضافه بکن
      مثل افزایش حقوق کارگری

    • معلم ارسالی در

      چرا مدیر عامل صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری در خصوص حقوق ۱۴۰۱ هیچ دفاعی از اونها نمیکنه لااقل نزدییک ب یکسال هست دو کلمه صحبت بکنه کو میتونه یا نه لاقل اسمش بدونیم کی هست چه شکلی هست مدیون قیامت نباشه

    • ناشناس ارسالی در

      آقای مدیرعامل شما هفته آینده حقوق جدید باید واریز کنید شما تازه میخواین جلسه بگیرید چرا زودتر اقدام نمی کنید و جلسه نمیگیرید و احکام را صادر نمی کنید چقدر دیگه باید مستمربگیران جربکشن

      • ناشناس ارسالی در

        سلام درعجبم چه جلسه‌ایی مگرملاک افزایش حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی جلسه شورای عالی کار نیست
        طبق قانون حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی بایدمصوبه شورای عالی کارباشد
        بنابراین این جلسه بازی دوختن یک کلاه گشادواسه ماست

    • سید بازنشسته ارسالی در

      پدر جان این افزایش و این خبر خوش پس کو..!!!؟؟فقط سر فصل خبر و دائما از رضایتمندی صحبت می‌کنید د صورتیکه این ماه هم تموم شد ولی هنوز وعده و خبر دروغ خدایی عجب مملکت دروغزده ای به جز دروغ نفس نمیکشید...!!!این افزایش دوماهه فقط حرف و حرف و حرف ....بخدا خسته شدیم دیگه از وعده و وعید بیچاره شدیم ا این اجاره خونه ها و مخارج سنگین ...!!آقای رئیسی پس چی شد اون رفاه و ارزونی و آسایش وعده داده شده داره دوره ریاست شما هم با مسافرت تموم میشه و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم.....!!!

    • Ali ارسالی در

      ببینیم چه کار میکنی گند میزنی یا منصفانه عمل میکنی یادعای میلیونها نفر پشت سرت هست یا لعن ونفرین

    • ناشناس ارسالی در

      ایشان کلی گویی کردن وقتی سبد حداقلی رادراسفندماه برسی ومعلوم شد حداقل مقدارفقربرای بازنشستگان تامین اجتماعی در۹ملیون است که بشود یک خانوا ه ۳نفری بازنشستگان درکشوربتوانند زندگی کنند الان بین بازنشستگان کشوری وتامین اجتماعی مقداردریافتی ها خیلی زیادشده است ان وقت معنی عدالت راازریس تامین اجتماعی باید پرسید که عدالت ب کدام پارامتری ازدیدگاه ایشان معنی می شود باتو رم حداقلی ۶۰درصدی درکشور واقعا قشر بازنشستگان درفقرسیاه زندگی می کنند وتاالان هم رهب ان مدهبی هم نشده بجای حجاب وحرفهای پوچ ازقشر بازنشستگان دفاع کنند ازرهبری گرفته تابقیه بی خیال قشربازنشستگان هستند الان حقوق یک سپاهی شاعل وبازنشسته بابازنشستگان تامین اجتماعی رانگاهی بیندازید متوچه اختلافات فاحش می شوید ورسانه هاهم بخاطراعمال سانسورهای شدیدجرات پرداختن به این موصوع راندارند

    • معرفت ارسالی در

      سلام آقایان مدیر عامل لطفن دست بجنبونید ما خفه میشیم

    • susmaz ارسالی در

      من میگم همون ده درصد بستمونه اخه ممکنه اگه بیشتر بشه تورم رو بالا ببره ضمنا حقوق های نجومی شاید بهش بر بخوره. میدونی ک چی میگم. خخخخخ

    • حمید رضا غلامرضایی ارسالی در

      با سلام تاین تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱هنوز هیچ حکمی و فیش جدید صادر نشده چرا الکی مینویسید احکام صادر شد

    • رضا ارسالی در

      امیدواریم تامین اجتماعی ودولت درحق بازنشستگان کم لطفی واجحاف نفرمایندتااین قشرزحمتکش ب حق وحقوق واقعی خودبرسندچون فعلا ک بااین تورم افسارگسیخته باید گدایی کنیم وبابدبختی زندگی کنیم

    • میرغلامعلی خشکنابی ارسالی در

      با سلام خسته نباشید به مسئولیین در خصوص مستمر بگیران در فکر همه مستمر بگیران و وظیفه بگیران و بازماندگان حال با
      من میرغلامعلی خشکنابی مستمر بگیر شعبه
      شش هستم ولی با این حقوق35400000ریال
      عرووسم داماد ونوه و داماد چهار بچه و زن بیمارم تمام داروههایشه بطور آزاد تهیه میکنم
      ولی با این گذشته تلخ و رشد جمعیت در اینده
      با رشد جمعیت در اینده ( جمیعت به رو
      پیرسالاری ) مثل من سنم شصت و چهار سالم
      دیگه چه کاری از دستم بر مییایید شما بفرمار

    • ناشناس ارسالی در

      گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
      آنچه هرگز بجائی نرسد فریاد است.
      بداد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید

    • ناشناس ارسالی در

      اصلا احتیاجی به برنامه منصفانه نیست شما قانون رو رعایت کن همسان‌سازی را درست پیاده کنید اعمال موارد قانونی96و111 و همچنین رفع تبعیض بین مستخدمین سازمان با سایر کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی در آخر منصفانه یعنی زد و بند

    • دانایی نسب ارسالی در

      الهی رستم دستا نم ارزوست ی مرد پیدا نمیشه کم حرف بزنه زیاد عمل کنه الهی

    • دانایی نسب ارسالی در

      بی انصاف نداند ک انصاف چیست انصاف میداند بی انصاف کیست

    • فاطمه حسینی سفیدابی ارسالی در

      باسلام خدمت آقای موسوی خداوکیلی حقوق ماندگان خدا خیلی کم است تا حقوق واريز مبشه همش می ره براي قسط وقت‌هایی که گرفتیم باتشکر

    • کبرافبضی ارسالی در

      سلام صدها بار برای رهبران و مسئولین نوشتم به برکت این ماه رمضان به خداوند متعال هیچ یک را دروغ ننوشتم با مادرم زندگی میکنم پروندهام درتامین اچتماعی و ایران هست برسی کنید همه چی زیر دستتان است همسرم فوت کرده بیمه نداشتیم اومدم رو مستمری مادرم که مستاجر هست و سالمند دو ملیون کرایه ۵۰ملیون ودیعه که در بانگ تجارت وام گرفتم در بانگ رفاه وام گرفتم هر دو وام دو ملیون پرداخت میکنم و سلام نامه تمام حالا قضاوت کن شماها اینگونه قشر را چه مینامید گدا گدای اندر گدا خوب بگی چکار کنیم هر شب رو نه هر ساعت رو نه هر دقیقه مرگ است و تدریجی تجربه میکنیم انقدر نوشتم کسیحوصله ندارد بخواند استان ما کردستان محروم شهر سقز محروم و ما اندر محروم لطفا خواهشن محض رضای خدا کمک کنید ۵۸۵۹۸۳۱۰۳۲۸۰۸۲۲۱ بانگ تجارت

    • داود ارسالی در

      سلام
      جناب مدیر عامل سازمان بجای اینکه دم از قانون و مقررات بزنند و دستور افزایش حقوق و مزایای بازنشستگان بر اساس قانون که همه چیز را مشخص نموده، بزنند دم از انصاف و عدالت میزنند؟؟
      یقیناً ایشان اداره را با منزل شخصی و عیال و اولاد اشتباه گرفته‌اند یا این کاره نیستند که قطعاً در مورد ایشان گزینه دوم صحیح است
      جناب موسوی لطفاً اینجا عدالت و انصاف را کنار گذاشته و دقیقاً بر اساس قانون دستور اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ را صادر فرمایید

    • محمد ارسالی در

      این منصفانه یعنی چه

    • داود ارسالی در

      میخام هفتادسال منصفانه نباشه فقط کافیه قانون اجرا شه دیگه منتی بر سرما نزارن همین پول خودمونو میخان به خودمون بدن دارن ادا درمیارن.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام توروخدا به دادحقوق بگیران حداقل بگیربرسیدتورم کارمون شکست

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سرتون با این حقوق دادنشون اضافه حقوق پارسال تامین اجتماعی خوردید امسال هم میخواید اضافه حقوق فروردین بخورید اشغالها

    • ناشناس ارسالی در

      با درود جناب آقای میرهاشمی مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی، در نظریکه اعلام فرمودید صحبت از عدالت و منصفانه به میان آوردید، از آنجائیکه پعد از پیروزی انقلاب وشاید هم پس از پایان جنگ تحمیلی در هیچ مورد بخصوص افزایش مزد کارگر و باز نشسته متاسفانه عدالتی در کشور ایجاد نشده همیشه هم سرکوب مزدی وجود داشته مشکلات کشور از دولتی یا مدیری به بعدی موکول میشد دولتها نه به کارگر وبازنشسته توجه نمیکردند هر آنچه که میگفتند وعده میدادند دروغ محض بیشتر نبود گویا گفتن دروغ در.اسلام به مصلحت است. وگویند انسان به امید زنده است اما در کشور ما امیدی به هیچ یک از مسئولین مملکتی نیست. لذا با عنایت به اینکه جنابعالی سید هستید فکر میکنم اندکی تفاوت بین شیخ و سید باشد از این جهت منتظر عدالت مزدی بازنشستگان از جانب شما چشم میدوزیم.

    • ناشناس ارسالی در

      جناب آقای حمید رضا حاجی بابایی نماینده محترم مجلس و دشمن بچه های جبهه و جنگ و جانبازان معسر .
      شما که می گویند دکتر هستید .
      لطفاً بفرمایید که ۵ عدد گلابی :
      چند گلابی می شود .
      متشکریم از سوادتان .

    • اذراحمدی دارانی ارسالی در

      خدامرکتان بدهد بااین حقوق دادن چه بدبختی عمروجوانیشان رفت اکنون چندگوساله امده روی کار هاچین واچین میکنند خدامرگتان بدهد ننگ براین دولت ولعنت برپدرقالیباف

    • اکبر ارسالی در

      جناب آقای موسوی خواهشن چندرغازافزایش حقوق مستمری بگیران راچوبکاری نکنیدهرسال طبق نظرشورایعالی کارافزایش میافت چراامسال در زیادی برای شماداره؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه