ارسال به دیگران پرینت

اظهارات تند ملی پوش سابق بوکس علیه مسئولان فدراسیون

ملی پوش سابق بوکس درباره آخرین وضعیت این رشته قبل از برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

اظهارات تند ملی پوش سابق بوکس علیه مسئولان فدراسیون

احسان روزبهانی ملی پوش سابق بوکس کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم ملی بوکس بعد از اینکه از رقابت‌های جهانی صربستان به ایران برگشت، الان بازی دوستانه‌ای را در ارمنستان برگزار کرده است که چندان تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها شرکت نکرده اند و مسئولان فدراسیون این بازی‌ها را خیلی بزرگ کرده اند. در هر صورت دست فدراسیون بوکس دیگر برای همه رو شده است. من خودم چندین سال می‌شود که دارم می‌گویم بوکسور‌های ما اگر می‌خواهند در مسابقات مدال کسب کنند باید به فدراسیون پول پرداخت کنند و حالا می‌بینیم که فدراسیون پول‌هایی پرداخت کرده است که فقط احسان روزبهانی نباشد.

آقایان وادارم کردند از تیم ملی خداحافظی کنم

ملی پوش سابق بوکس درباره کنار گذاشتن او از تیم ملی بیان داشت: آقایان من را وادار کردند از تیم ملی خداحافظی کنم تا در مسابقات جهانی صربستان شرکت نکنم. بعد از آن قرار شد من به عنوان مربی با کادر فنی تیم ملی به مسابقات جهانی بروم که استکی من را انتخاب نکرد و به جای من شهرام فاتح را با خود به رقابت‌های جهانی برد. فاتح در کجای بوکس ایران است که او را به عنوان مربی به مسابقات جهانی بردند. سرمربی تیم ملی بوکس در قبال من خیلی بی معرفتی انجام داد سر من را کلاه گذاشتند. ثوری و استکی در این مدت من را خیلی اذیت کردند و با حرف‌های خود من را از تیم ملی کنار گذاشتند.

فدراسیون نام من را از لیست اعضای مجمع انتخابات خط زد

روزبهانی درباره تجمع قهرمانان سابق بوکس که جلوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت نیز گفت: تجمع قهرمانان در رابطه با انتخابات فدراسیون بوکس بود. فدراسیون چند روز پیش اعلام کرد که احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی حق ندارد در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس حضور داشته باشد و به همین دلیل اسم من را از مجمع خط زده و افراد خود را انتخاب کردند. جالب است در بین اسامی مجمع ۲ فرد  حضور دارند که هیچ چیزی از بوکس نمی‌دانند. آن‌ها را فقط به این خاطر گذاشتند که به فرد مورد نظر رای دهد. همچنین مسئولان وزارات ورزش هم بوکس را به حال خودش رها کرده و هیچ توجهی به این رشته ندارند.

وضعیت بوکس از گذشته بدتر شده است

بوکسور سابق تیم ملی کشورمان درباره انتخابات این فدراسیون که ماه آینده برگزار می‌شود بیان کرد: امیدوارم روسای هیئت استانی شرایط را درک کرده و بهترین نفرات را در مجمع انتخاب کنند. بوکس از گذشته وضعیت خوبی نداشته است و الان هم از گذشته شرایطش بدتر شده است. متاسفانه در اردوی تیم ملی بوکس چیز‌هایی به ورزشکاران یاد می‌دهند که در شان و شخصیت بوکسور‌های ما نیست.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه