ارسال به دیگران پرینت

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

پروژه های نیمه کاره تکمیل شود| نفس های آخر کشاورزی غرب مازندران

ساری - نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تکمیل پروژه های نیمه کاره که برخی دارای قدمت ۳۰ ساله هستند را از جمله درخواست ها ذکر کرد.

پروژه های نیمه کاره تکمیل شود|  نفس های آخر کشاورزی غرب مازندران

علی بابایی کارنامی جمعه شب در جلسه شورای اداری با اشاره به ظرفیت‌های استان مازندران که بواسطه آن می‌تواند خرج ۱۲ استان دیگر را نیز تأمین کند، بر ضرورت توجه ویژه به آن تأکید کرد و خواستار اختیارات متمرکز و تفویض اختیار به استاندار مازندران شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی بر انجام مدیریت متمرکز ساحل و جنگل اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این مسئله در لایحه‌ای برای برنامه هفتم انجام شود. وی با برشمردن پروژه‌های نیمه تمام استان با معدل ۳۰ ساله، از جمله آنها به کمربندی ساری-تاکام و گهرباران اشاره کرد و با بیان اینکه چنین مواردی در تمامی شهرستان‌های استان موجود است، این مهم را مستلزم توجه ویژه رئیس جمهور و تأمین منابع مالی لازم دانست.

کارنامی با اشاره به سرمایه نیروی انسانی استان مازندران خواستار بکارگیری این سرمایه و ظرفیت در سطح کلان کشوری و معاونان وزیر شد و در رابطه با سفر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که آنچه امروز تصمیم‌گیری می‌شود در قالب کارگروه‌های مختلف پیگیری شود

تعیین تکلیف مالکیت کارخانه نساجی

کیوان مرادیان دیگر عضو مجمع نماینده مازندران با اشاره به تاکید برای تعیین تکلیف وضعیت مالکیت کارخانه نساجی گفت: متأسفانه بانک ملی که باید مدعی باشد و به هیئت داوری دادخواست دهد، در این زمینه امتناع و خودداری می‌کند.

وی گفت: بیش از ۵۰ هکتار زمین، سوله‌ها و سرمایه‌های نساجی رها شده است و قرار بود شمار پرسنل به دو هزار نفر برسد که محقق نشده است.

کشاورزی غرب مازندران نفس‌های آخر را می‌کشد

محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار اینکه رابطه بین عرضه و تقاضا در مازندران مدت‌ها برهم خورده است، گفت: مردم غرب استان سخاوتمندانه سرانه خود را با کشور تقسیم کرده‌اند و امیدواریم حرمت میزبان را دولت نگه دارد.

وی گفت: در اقتصاد غرب استان، کشاورزی تقریباً آخرین نفس‌ها را می‌کشد و در تعارض بین محیط زیست و توسعه، محیط زیست موفق بوده است و گرفتار تعارض بین این دو هستیم.

رضا حاجی پور رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه مازندران خاستگاه علویان و طلایه دار دفاع از ارزش‌ها به شمار می‌رود، گفت: لشکر ۲۵ کربلا همیشه پیروز میدان بوده است و نقش بی بدیلی در روند پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: طی سالیان سال یک متر به شبکه ریلی استان افزوده نشد و انتقال مجدد آب از سد لار به تهران و احداث سد فینسک سبب بروز مشکلاتی شده است.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه