ارسال به دیگران پرینت

نجات کودک

نجات کودک ربوده شده بعد از ۶ روز از داخل چاه ۴۰ متری در کرمان + عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: پسربچه شش ساله ربوده شده در یکی از خیابان‌های شهر کرمان با دستگیری آدم‌ربای ۳۵ ساله، پس از شش روز زنده از چاه بیرون آورده شد.

نجات کودک ربوده شده بعد از ۶ روز از داخل چاه ۴۰ متری در کرمان + عکس

 دادخدا سالاری اظهار کرد: براساس بررسی‌های تخصصی قضائی و انتظامی، متهم غیربومی که حدود ۳۵ سال سن دارد، در بیست‌وهشتم بهمن سال جاری یعنی روز حادثه با فریب کودک ۶ ساله که از کودکان کار به شمار می‌رود به بهانه خرید دوچرخه برای وی و به انگیزه سرقت او را به بیابان کشانده و به درون چاهی پرتاب کرده است.

وی افزود: در ابتدا هویت فرد رباینده مشخص نبود اما با اقدامات شبانه‌روزی بازپرس ویژه قتل و عوامل و کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از روش‌های تخصصی، هویت رباینده مشخص و محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های کرمان شناسایی شد و بازپرس این پرونده با همراهی رئیس پلیس آگاهی این استان و کارآگاهان این رده انتظامی به شهرستان مذکور عزیمت کرده و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: متهم در ابتدا حاضر به اقرار و نشان دادن محل اختفای کودک نشد که در نهایت با بازجویی‌های فنی اعتراف کرد که با توجه به اینکه احتمال لو رفتن وی وجود داشته به قصد قتل، کودک را به درون چاهی هل داده تا آثار جنایت خود را از بین ببرد.

سالاری اظهار کرد: بلافاصله پس از مشخص شدن محل حضور کودک و با در نظر گرفتن فرضیه فوت وی، بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس و کارآگاهان پلیس آگاهی، عوامل پزشکی قانونی، اورژانس وآتش‌نشانی با راهنمایی متهم در محل چاه مذکور حضور یافتند و خوشبختانه این کودک پس از شش روز بدون غذا و آب، زنده از چاه ۴۰ متری بیرون کشیده شد.

وی گفت: خوشبختانه این کودک هیچ‌گونه شکستگی ندارد و به منظور مداوا و بهبود به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

سالاری ادامه داد: آزمایش‌های لازم به منظور مشخص شدن وضعیت سلامت کامل جسمی این کودک در دست انجام است.

دادستان کرمان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی فرماندهی انتظامی استان، احمدی، بازپرس پرونده و رئیس و کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای شناسایی و دستگیری متهم، گفت: این پرونده به منظور عبرت آموزی و مقابله فوری با جرایم خاص، به صورت خارج از نوبت و ویژه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

سالاری با اشاره به بازتاب گسترده ربوده شدن این کودک در فضای مجازی استان کرمان تاکید کرد: همکاری مردم نیز در شناسایی و دستگیری این متهم شایسته تقدیر است.

وی افزود: دستگاه قضائی و نیروهای انتظامی و امنیتی در مسیر توسعه امنیت و آرامش در جامعه، در کنار مردم هستند و با برخوردهای قاطعانه و قانونی، به مخلان نظم و امنیت جامعه اجازه جولان و برهم زدن امنیت شهروندان را نخواهند داد.

نجات پسربچه ربوده شده از چاه ۴۰ متری در کرمان پس از ۶ روز

 

منبع : ایمنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فقط خدا ارسالی در

      این ادم شیطان صفت را فورا باید در میدان شهر به دار اویخت حروم زاده بی شرف

    • ناشناس ارسالی در

      قلبم🥲💔

    • مهدی ارسالی در

      اعدامش کنید این پست فطرت رو.از قوه محترم قضائیه انتظار این هست که کسی که ۴ بار به زندان افتاده رو اینطور آزاد نگذران.نمیشه که همش دستگیر بشن چند ماه بعد بیان جامعه

    • محمد کیان ارسالی در

      اعدام کنید.فقط

    • حقیقت ارسالی در

      باید اعدامش کنن و پخش زنده از تلوزیون نشونش بدن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه