ارسال به دیگران پرینت

مامور پلیس | اسلحه | مدارک

پلیسی که می خواست مدارک را بررسی کند، به ضرب گلوله کشته شد+ویدئو

در ایالات متحده، پلیسی که می خواست مدارک راننده را بررسی کند به ضرب گلوله کشته شد. راننده به جای مدارک، اسلحه بیرون آورد و به پلیس شلیک کرد.

پلیسی که می خواست مدارک را بررسی کند، به ضرب گلوله کشته شد+ویدئو

در ایالات متحده، پلیسی که می خواست مدارک راننده را بررسی کند به ضرب گلوله کشته شد. راننده به جای مدارک، اسلحه بیرون آورد و به پلیس شلیک کرد.

در ویدیو پلیسی را نشان می‌دهد که به سمت یک خودرو می‌رود و از راننده می خواهد که مدارک خود را بیاورد اما این راننده به جای مدارک، اسلحه را در آورده و در غفلت پلیس آن را مسلح کرده و سپس پلیس را تیرباران می کند.

خرید و فروش اسلحه در آمریکا مجاز بوده و به صورت قانونی خرید و فروش ممیشود و هر ککسی می تواند اسلحه داشته باشد این قانون باعث شده که سالانه تعداد زیادی از آمریکایی ها بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست بدهند با اینکه مجلس سنای آمریکا چندین بار درباره ممنوعیت خرید و فروش سلاح تصمیم گرفته اما با مخالفت شدید مردم روبرو شده است.

قانون حمل اسلحه در ایالات متحده آمریکا توسط تعدادی از ایالات‌ها و فدرال‌ها تعریف شده‌است. این قوانین تولید، تبادل، مالکیت، انتقال، ضبط سابقه، حمل و نقل و تخریب سلاح گرم، مهمات و لوازم آن را تنظیم می‌کند. متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده آمریکا از حق نگهداری و حمل سلاح محافظت می‌کند.

 

هشدار: این ویدئو ممکن است حاوی تصاویر ناراحت کننده باشد.

 

 

 

حجم ویدیو: 1.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18
منبع : شبونه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه