ارسال به دیگران پرینت

معرفی کامل کولر گازی گری 18000 لومو از سایت دبی کوچولو

کولر گازی گری لومو رنگ بدنه سفید دارد و ظرفیت سرمایش و گرمایش 18000 برخوردار است. حین خرید کولر گازی و اسپیلت باید به گاز خنک کننده ی آن توجه داشته باشید.

کولر گازی گری 18000 لومو

کولر گازی گری لومو رنگ بدنه سفید دارد و ظرفیت سرمایش و گرمایش 18000 برخوردار است. حین خرید کولر گازی و اسپیلت باید به گاز خنک کننده ی آن توجه داشته باشید. گاز خنک کننده این کولر گازی از نوع R410a است و یکی از مشخصات و ویژگی‌های کولر گازی گری 18000 وجود جریان چندگانه هوا می‌باشد. کولر گازی گری 18000 لوموبه صورت دیواری طراحی شده است و می‌تواند ظرفیت بالای 18 هزار را برای شما ارائه دهد. کولر گازی 18000 گری قابلیت سرد و گرم دارد و بهترین گزینه برای مناطق گرم و ‌حاره‌ای محسوب می‌شود. این کولر گازی امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده ای دارد. به عنوان مثال وجود نمایشگر دیجیتال، دکمه‌های بزرگ بر روی پنل داخلی کولر گازی گری و همچنین نمایشگر مخفی تنها برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کولر گازی 18000 لومو گری می‌باشد. یکی از نقاط قوتی که در کولر گازی 18000 گری لومو وجود دارد وجود گاز مبرد R410a میباشد. این گاز با محیط زیست کاملاً سازگار است و می‌تواند برای دوستداران محیط زیست محیط بسیار آرامش و امنی را ایجاد کند. کولر گازی 18000 گری از قابلیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است و موتور به کار رفته در آن از نوع تروپیکال می‌باشد. کولر گازی 18000 گری دارای صفحه نمایش مخفی است و به قابلیت فیلتر بهداشتی مجهز شده است. همچنین این کولر گازی دارای قابلیت شروع به کار مجدد است و اگر هنگام استفاده از کولر گازی برق قطع شود دوباره کولر گازی به صورت خودکار به راه افتاده و می‌تواند محیطی کاملاً مطبوع را برای شما ایجاد کند. کولر گازی گری 18000 برچسب انرژی +++A دارد و در رنگ سفید توسط شرکت گری تولید و به بازار عرضه شده است. این شرکت، شرکت چینی است که محصولات سرمایشی و گرمایشی با کیفیت تولید می‌کند. ظرفیت سرمایشی کولر گازی گری 18000 است و گرمایشی آن نیز با این عدد برابر است. کولر گازی گری دارای فیلتر ضد باکتری است و می‌تواند هوای اطراف خودش را تصفیه کند. کولر گازی 18000 گری دارای فیلتر یون است و قابلیت بوزدایی برخوردار است. همچنین این کولر گازی دارای تنظیم خودکار جریان هوا است و می‌تواند هوای چندگانه را در محیط ایجاد کند. برای خرید کولر گازی سرد و گرم دیواری به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو سری بزنید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

1-1

نقد و بررسی مشخصات کولر گازی گری 18000 لومو

 کولر گازی گری 18000 یکی از بهترین محصولات برند گری می‌باشد. این محصول در رنج قیمتی کولر گازی های ال جی قرار دارد. قیمت کولر گازی ال جی 18000مانند کولر گازی گری در مقایسه با سایر برندها خیلی مناسبتر است و از کیفیت زیادی برخوردار است. این کولر گازی قابلیت گرمایشی و سرمایشی دارد و به صورت دیواری طراحی شده است. شما میتوانید برای خرید کولر گازی برای سالن‌ها و مکانهای عمومی به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و کولر گازی گری را با ظرفیت بالای 18000 خریداری نمایید. این کولر گازی در زمان کوتاه می‌تواند هر محیطی را به راحتی گرم و سرد کند. کولر گازی گری 18000 دارای کمپرسور اسکرول است و در رده بندی کمپرسورها این کمپرسور در اصطلاح سنگین شناخته می‌شود و به راحتی می‌تواند با قدرت بالا تمامی محیط را با هوای مطبوع برای شما ارائه دهد. کولر گازی گری 18000 دارای فیلتر تصفیه هوا است و اگر ریزگردها و کثیفی‌های در هوا وجود داشته باشد این کولر گازی می‌تواند هوا را تصفیه کند. کولر گازی گری 18000 دارای جریان چندگانه هوا است و به صورت خودکار هوا را از هر زاویه خنک یا گرم میکند. کولر گازی 18000 گری لومو دارای قابلیت پرتاب باد به چهار طرف مختلف است و شما به راحتی می‌توانید در تابستان و در هوای گرم، زمستان کوچک خودتان را در خانه داشته باشید. پنل داخلی کولر گازی گری کامل شیک و خوش طرح می‌باشد و می‌تواند خانه شما را شیک تر و زیباتر کند. کمپرسور اسکرول که در کولر گازی 18000 گری مورد استفاده قرار گرفته است ظرفیت بسیار بالایی دارد. مکانیسم داخلی این کمپرسور به این شکل است که دارای دو قطعه حلزونی است. قطعه حلزونی بالا ثابت و قطعه حلزونی پایین متحرک می‌باشد. حرکت حلزونی متحرک باعث میشود که گاز بین این دو قطعه فشرده شده و فشار لازم را هنگام خروج ایجاد کند.

1-2

کولر گازی گری 18000 لومو دارای کمپرسور بسیار قدرتمندی است. این کمپرسور می‌تواند بهترین عملکرد و راندمان را برای شما ارائه دهد. همچنین یکی از مزایا و ویژگی‌های کولر گازی گری این است که صدای بسیار کمی دارد و هیچ گونه نویز و سر و صدایی را هنگام استراحت شما ایجاد نمی کند. در بیشتر مواقع شما اصلا متوجه صدای بسیار کم کولر گازی 18000 گری نمی‌شوید. یکی از مزیت‌های کولر گازی گری 18000 طول عمر بسیار زیاد آن می‌باشد. این کمپرسورها در مقایسه با سایر کمپرسورها قیمت بالاتری دارد و با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که برای شما ایجاد می‌کند کاملاً طبیعی است. کولر گازی 18000 گری گاز R410a دارد. این گاز با محیط زیست کاملاً سازگار است و هیچگونه آسیبی به محیط زیست و لایه اوزون وارد نمی کند. هنگام خرید کولر گازی حتما باید به گاز مورد استفاده شده در آن توجه کنید. با توجه به اینکه در فصل گرما کولر گازی یکی از پرمصرف ترین وسایل خانگی محسوب می‌شود و باید به دنبال خرید کولر گازی باشید که بتواند عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دهد و در عین حال در میزان مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

1-3

جمع بندی

 به همین دلیل کولر گازی 18000 گری می‌تواند باعث کاهش مصرف برق شود هزینه‌های مربوطه را تا 10 درصد کاهش می‌دهد. این کولر گازی به سه کلاس آب و هوایی معتدل خنک و گرمسیری تقسیم‌بندی می‌شود. با توجه به اینکه در چه مناطقی قرار گرفته اید می‌توانید این تنظیمات را انجام داده و هوای بسیار متفاوتی داشته باشید. کولر گازی گری 18000 طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و برای محیط‌ها و مکان‌های خانگی و عمومی کاملا مناسب است. شما میتوانید برای خرید کولر گازی 18000 گری فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو لیستی از انواع کولرهای گازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کولر گازی 18000 گری امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد و در مصرف انرژی شما نیز صرفه جویی می‌کند.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه