ارسال به دیگران پرینت

اظهار امیدواری وزیر ورزش نسبت به بازگشت پرسپولیس و استقلال به آسیا

سجادی: به CAS اعتراض کرده‌ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتراض خود را در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال به دادگاه CAS فرستاده‌ایم.

سجادی: به CAS اعتراض کرده‌ایم

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به بندرخمیر در خصوص موضوع حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر اعتراض خود را به دادگاه رسیدگی CAS داده‌ایم. امروز هم نامه‌ای از فدراسیون فوتبال برای ارسال به AFC جهت رسیدگی به مشکل سرخابی‌ها و تیم گل‌گهر در حال تهیه و تنظیم است.

وی یادآور شد: باتوجه به اقداماتی که انجام شده، اگر این رأی به هر دلیلی اجرایی شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نخواهد رفت و با وجود هیئت مدیره و مدیران عامل قوی که سرخابی‌ها دارند، باز هم شاهد موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و رأی صادر شده را برگردانیم و شاهد حضور دو تیم مردمی کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رأی تغییر نکرد، این دو تیم باید با شور و نشاط بیشتر و منسجم‌تر و هدفمندتر فعالیت کنند.

سجادی تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی سپری نشده، فعلاً این فرصت وجود دارد که بتوانیم برای این باشگاه‌ها کاری انجام دهیم و شرایط مورد پیش‌بینی و برنامه ریزی است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فراز و فرودهای دنیای ورزش گفت: حوزه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های مفصلی برای جشن صعود تیم ملی در صورت برد مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خودمان را برای یک جشن ملی آماده کنیم.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه