ارسال به دیگران پرینت

چهره های سال ۲۰۲۱

حسن یزدانی و زهره کودایی در بین چهره‌های سال ۲۰۲۱ ایران

۱۰ رویداد مهم ورزش ایران در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است که نام حسن یزدانی و همچنین دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در آن دیده می‌شود.

حسن یزدانی و زهره کودایی در بین چهره‌های سال ۲۰۲۱ ایران

حسن یزدانی در کنار زهره کودایی تنها نماینده ورزش ایران در جمع قهرمان های کشور در عرصه های مختلف در سال گذشته میلادی شده‌اند. خبرگزاری افه اسپانیا به معرفی مهمترین اتفاق های ایران در سال جاری میلادی پرداخته که از جمله انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور، علی باقری کنی به عنوان رئیس تیم مذاکره کننده ارشد هسته ای از این بین بودند.

در همین راستا طلای جهانی حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی نیز به عنوان یکی از این اتفاق ها مدنظر بوده است.

 

حسن یزدانی پس از پیروزی بر دیوید تیلور آمریکایی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در ماه اکتبر در اسلو برگزار شد، به چهره محبوبی تبدیل گشت و پوستر او در خیابان های اصلی تهران دیده شد.

پس از سه شکست متوالی یزدانی از تیلور، این ایرانی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد، توانست در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو رقیب آمریکایی را شکست داد و باعث خوشحالی کشورش شد.

موضوع زهره کودایی دروازه بان تیم زنان ایران

اردن در اقدامی غیراخلاقی خواستار تعیین جنسیت دروازه بان تیم زنان ایران شد. پوسترهای حمایتی زیادی از او در ایران زده شد و خیلی‌ها در ایران به حمایت از این دروازه‌بان زن پرداختند.

لغو حضور تماشاگران در دیدار ایران و کره جنوبی

 
در شهریور ماه اعلام شد که حضور بانوان در دوئل ایران و کره جنوبی برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ماه سپتامبر مجاز خواهد بود، اما بعداً این تصمیم لغو شد و بازی کلا بدون تماشاگر برگزار شد.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه