ارسال به دیگران پرینت

حرکت جالب شهرداری تهران برای سردار آزمون+عکس

شهرداری تهران برای تولد سردار آزمون دست به حرکت جالبی زده است.

حرکت جالب شهرداری تهران برای سردار آزمون+عکس

سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت تولد سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه اقدام به نصب پرتابلی برای تبریک تولد این ستاره کرده است.

 

حرکت جالب شهرداری تهران برای سردار آزمون/عکس

 

 

پیش‌بینی با استفاده از داده‌ها

هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد: بارسلونا به سردار آزمون نیاز دارد!

مجله مارکا توانسته است با کمک یک هوش مصنوعی، چند گزینه برای خط حمله بارسلونا پیدا کند که سردار آزمون هم به‌عنوان یکی از این مهاجمان دیده شده است.

هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد: بارسلونا به سردار آزمون نیاز دارد!
 

مجله مارکا توانسته است با کمک یک هوش مصنوعی، چند گزینه برای خط حمله بارسلونا پیدا کند که سردار آزمون هم به‌عنوان یکی از این مهاجمان دیده شده است. در واقع، با خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکل قلبی‌اش، باشگاه بارسلونا و تیم کاتالان در این بازار زمستانی اکنون به دنبال یک گزینه جایگزین برای مهاجم آرژانتینی سابق منچسترسیتی است.

البته در روزهای اخیر، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینان سرخیو آگوئرو صورت گرفته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها احتمال پیوستن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای منچسترسیتی بوده است. مجله معتبر مارکا در یک مدل ارزیابی از طریق هوش مصنوعی توسعه‌یافته موسوم به «اولوسیپ» مهاجمانی را یافته است که تا ماه ژانویه بهترین عملکرد را در فوتبال داشته‌اند و قادر باشند به تقویت خط حمله بارسلونا کمک کنند و باشگاه بارسلونا نیز باید این مهاجمان را جذب خود کند.

 

سردار آزمون

 

پیش‌بینی با استفاده از داده‌ها

مدل پیش‌بینی مجله مارکا به این صورت است که یک تجزیه و تحلیل کیفی انجام می‌دهد که این تجزیه و تحلیل، تأثیر واقعی یک بازیکن بر تیمش را نشان می‌دهد. در حقیقت، مارکا برای پیدا کردن بهترین بازیکن برای خط حمله تیم به هدایت ژاوی، برای رفع نقاط ضعف خط حمله بارسلونا، با دریافت داده‌های مربوط به عملکرد مهاجمان در دسترس بارسلونا، ۵ گزینه را برای خرید در ماه ژانویه به ژاوی هرناندس سرمربی کاتالان‌ها معرفی کرده است. مهاجمان با این ویژگی‌ها زیر نظر گرفته شده‌اند: مهاجمانی زیر ۳۰ سال که بیش از ۵۰ مسابقه، با بیش از ۵۰۰ دقیقه بازی در این فصل را تجربه کرده‌اند که البته وضعیت اقتصادی بارسا نیز باید در نظر گرفته شود.

 

هوش مصنوعی در این خصوص، از بین بیش از ۱۴۰۰ مهاجم، بازیکنانی را انتخاب کرده است. بازیکنان انتخابی هوش مصنوعی از این قرارند: جولیان آلوارس (مهاجم تیم ریورپلاته آرژانتین)، آندره آ بلوتی (مهاجم ایتالیایی تیم تورینوی ایتالیا)، سردار آزمون (مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ روسیه)، الکساندر لاکازت (مهاجم فرانسوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس) و راندال کولو موانی (مهاجم تیم نانت فرانسه). به بیان دیگر، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان از طریق هوش مصنوعی به باشگاه بارسلونا لینک شد.

 
منبع: هوشیو
منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چون توی روسیه بازی میکنه .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه