ارسال به دیگران پرینت

بهترین تلفن های همراه برای گوشی دادن به موسیقی

انتخاب بهترین تلفن همراه برای گوش دادن به موسیقی به‌سادگی انتخاب گوشی‌های پیشرفته نیست زیرا موسیقی و صدا همیشه موردتوجه تولیدکنندگان تلفن همراه قرار نمی‌گیرد.

بهترین تلفن های همراه برای گوشی دادن به موسیقی

انتخاب بهترین تلفن همراه برای گوش دادن به موسیقی به‌سادگی انتخاب گوشی‌های پیشرفته نیست زیرا موسیقی و صدا همیشه موردتوجه تولیدکنندگان تلفن همراه قرار نمی‌گیرد. برای مثال، این روزها هرچه بیشتر برای خرید گوشی هزینه کنید احتمال کمتری وجود دارد که گوشی موردنظر دارای پورت هدفون باشد. این در حالی است که برخی افراد به‌شدت علاقه‌مند به شنیدن صدا از طریق هدفون سیمی هستند. از سوی دیگر، مهم است که علاوه بر کیفیت صدای بلوتوث و اسپیکرهای داخلی، در نظر بگیرید که آیا تلفن همراه از قابلیت Quad-DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) بهره‌مند ‌است یا خیر. با در نظر گرفتن این نکات ما در این مقاله چند تلفن همراه فوق‌العاده را برای گوشی دادن به موسیقی معرفی کرده‌ایم که آشنایی با آن‌ها می‌تواند برای شما مفید باشد.

1. هوآوی میت 20

هوآوی میت 20 به شما امکان می‌دهد که موسیقی را با بالاترین کیفیت گوشی دهید و این امر به‌خصوص در زمانی قابل‌توجه است که شما در حال گوش دادن به موسیقی آنلاین هستید، زیرا قدرت 5G به شما امکان می‌دهد که در هر جایی که هستید به بالاترین کیفیت دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر، این گوشی دارای باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و صفحه‌نمایش OLED خیره‌کننده است. از سوی دیگر، حافظه 256 گیگابایتی آن به شما امکان می‌دهد موسیقی‌های زیادی را بر روی گوشی خود ذخیره کنید.

گوشی های هوای را می‌توانید از نمایندگی فروش گوشی Huawei با قیمت امروز تهیه کنید. بااین‌حال، بهتر است قبل از خرید، در مورد بررسی تخصصی موبایل هواوی، آخرین مدل های گوشی هواوی با قیمت آنها تحقیق کنید. مدل ها و انواع گوشیهای هواوی بسیار متنوع است که از میان آن‌ها می‌توانید بهترین و جدیدترین هواوی گوشی را برای خود انتخاب کنید.

2. سامسونگ گلکسی S21 اولترا

samsung-galaxy-s21-ultra

اگرچه گوشی گلکسی S21 اولترا، نه دارای درگاه هدفون است و نه دارای هدفون‌های همراه اما کیفیت پخش موسیقی این گوشی بسیار فوق‌العاده است. از سوی دیگر، در این گوشی از فناوری بلوتوث دوگانه استفاده شده است که به شما امکان می‌دهد به‌طور همزمان موسیقی را از طریق دو دستگاه بلوتوث متصل پخش کنید. همه این ویژگی‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S21 اولترا برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت بی‌سیم به موسیقی گوشی دهند، یک تلفن همراه رویایی است. اسپیکرهای داخلی این گوشی نیز بسیار خوب هستند و می‌توانند صدای استریو ایجاد کنند.

3. ال‌جی V60 تینک

اگرچه ممکن است ال‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند بازنشسته شده باشد اما گوشی V60 تینک آن می‌تواند یک گزینه‌های بسیار خوب برای کسانی باشد که علاقه‌مند به گوش کردن موسیقی با هدفون سیم‌دار هستند. اگرچه ممکن است به‌روزرسانی‌های این گوشی کم باشد اما خرید آن برای برخی افراد ارزش این موضوع را دارد. در این گوشی از Quad-DAC نیز استفاده شده است که موجب افزایش کیفیت صدا می‌شود. از سوی دیگر، به دلیل استفاده از هدفون‌های داخلی و خارجی باکیفیت، کیفیت صدای این گوشی نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگری که دارای درگاه هدفون هستند بسیار بهتر است.

4. سونی اکسپریا وان مارک 3

این گوشی علاوه بر اینکه صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای برای تماشای ویدئو دارد، از ویژگی‌های مفید دیگری مانند عملکرد قوی و جک 5/3 میلی‌متری هدفون نیز برخوردار است. از سوی دیگر، دوربین آن نیز بسیار باکیفیت است و به شما امکان می‌دهد تقریبا هر نوع عکسی که می‌خواهید را با آن بگیرید. عملکردهای این گوشی بسیار سریع هستند و هیچ نشانه‌ای از تاخیر در آن مشاهده نمی‌شود. بنابراین، اگر به دنبال گوشی همه‌کاره‌ای هستید که برای گوشی دادن به موسیقی نیز مناسب باشد، گوشی سونی اکسپریا وان مارک 3 انتخاب خوبی برای شماست.

5. شیائومی می 10 پرو

جدیدترین گوشی شیائومی، شیائومی 10 پرو است که در آن از بلندگوهای دوطرفه استفاده شده است و به همین دلیل، یکی از بهترین تلفن‌های همراه برای گوش دادن به موسیقی محسوب می‌شود. این گوشی می‌تواند صداها را بسیار تمیز و با حداقل نویزها اجرا کند.

از سوی دیگر، صدایی که توسط این گوشی پخش می‌شود دارای پویایی فوق‌العاده است. شیائومی می 10 پرو در میان گوشی‌های پرچم‌دار، چشمگیرترین عملکرد صوتی را نشان می‌دهد. بنابراین، اگر به دنبال گوش دادن موسیقی با تلفن همراه خود هستید شیائومی می 10 پرو می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

گوشی شیائومی را می‌توانید با بروز ترین قیمت از نمایندگی در تهران یا هر شهر دیگری تهیه کنید. بااین‌حال، به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید، بهترین و جدیدترین و همچنین، عکس و لیست قیمت انواع گوشی های شیائومی را بررسی کنید و سپس گوشی مناسب را با قیمت روز بخرید.

6. آیفون 12 پرو

Iphone-12-pro-music-quality

گوشی آیفون 12 پرو دارای بلندگوهای داخلی فوق‌العاده همراه با درایورهای استریو است که با سیستم صدای دالبی اتموس می‌تواند صدای سه‌بعدی شگفت‌انگیزی را برای شما فراهم کند. از سوی دیگر، این گوشی دارای جک 5/3 میلی‌متری هدفون نیست و بنابراین، اگر می‌خواهید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، لازم است هدفون بی‌سیم را نیز برای آن تهیه کنید.

7. وان پلاس 9 پرو

وان پلاس 9 پرو یک گوشی اندرویدی فوق‌العاده است که نسبت به گوشی‌های اندرویدی دیگر نیز از قیمت مناسبی برخوردار است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 7/6 اینچی AMOLED است که می‌تواند ویدئوهای HDR را اجرا کند. ازنظر صدا نیز با توجه به قیمتی که دارد از عملکرد مناسبی برخوردار است و یکی از گوشی‌های پرچم‌دار امسال تلقی می‌شود. بنابراین، اگر قصد خرید تلفن همراه برای گوشی دادن به موسیقی دارید و می‌خواهید قیمت آن بالا نباشد، ما به شما این گوشی را پیشنهاد می‌دهیم.

درنهایت، گوشی هوشمند کاربردهای زیادی دارد اما یکی از بیشترین کاربردهای آن، گوش دادن به موسیقی است. برخی از گوشی‌ها صدای بهتری نسبت به گوشی‌های دیگر دارند و می‌توانند گوش دادن به موسیقی را به بهترین شکل ممکن سازند. در این مقاله با بهترین تلفن‌های همراه برای شنیدن موسیقی آشنا شدید که اگر به دنبال چنین کاربردی برای گوشی خود هستید این گوشی‌ها می‌توانند برای شما مناسب باشند. اما اگر شما هم مانند بعضی افراد قصد تعویض گوشی خود را در حال حاضر ندارید، این مقاله می تواند نکاتی راجع به بهبود صدای موسیقی گوشی های هوشمند به شما بیاموزد.

نویسنده: مینا معین اسلام

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه