ارسال به دیگران پرینت

پنت‌هاوس در منطقه الهیه تهران به قیمتی معادل ۱۵ میلیون دلار

پنت‌هاوس الهیه، گرانتر از خانه ایلان‌ ماسک!

در بازار ملک چند روزی است که کاشف به عمل آمده یک پنت‌هاوس در منطقه الهیه تهران به قیمتی معادل ۱۵ میلیون دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است و تشتک بسیاری را پرانده است.

پنت‌هاوس الهیه، گرانتر از خانه ایلان‌ ماسک!

در بازار ملک چند روزی است که کاشف به عمل آمده یک پنت‌هاوس در منطقه الهیه تهران به قیمتی معادل ۱۵ میلیون دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است و تشتک بسیاری را پرانده است.

ایلان ماسک کارآفرین و بنیانگذار تسلا، اسپیس‌ایکس، همین چند هفته پیش خانه‌اش را در لس‌آنجلس فروخت. ایشان ابتدا روی قیمت چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پافشاری کرد اما خریداری پیدا نشد و در نهایت با دریافت سه میلیون و ۹۰۰ هزار دلار کلید را در ماه اوت ۲۰۱۹ تحویل داد. ۱۵ میلیون دلار نه، کمتر از چهار میلیون دلار.

بن‌افلک بازیگر مشهور هالیوود هم چندی پیش عمارتی هشت هزار و ۸۰۰ متری را در زمینی به مساحت سه هکتار فروخت. خانه‌ای که استخر، زمین بسکتبال و یک سینمای خصوصی داشت. او این عمارت را به قیمت ۳۲ میلیون دلار فروخت.

بدون اشاره به قیمت فعلی دلار و قیمت هر متر مسکن در مناطق مختلف تهران فقط با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که صاحب یک خانه ۱۸۰ متری در مرکز پایتخت می‌تواند خانه‌ای بزرگ‌تر در شیکاگو یا دالاس آمریکا بخرد.

 

منبع : ساختمان آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سیدداودالفتی ارسالی در

      بانام خدا-اکشور ما صاحب درجه شماره یک جهان میان کشورهای سرمایه داری است.این افتخار متعلق به همه مردم ایران است./

    • ایمان ارسالی در

      قابل توجه افرادی که دنبال خرید هستن درویش آباد محله خیلی خوبیه بعد از سرخرود میشه درویش آباد بعد از سرخ رود پایخت برج های ساحلی دهکده توریستی تفریح ساحلی درویش آباد چسبیده به بافت فوق لاکچری خانه دریا
      محله دنج و خلوت 100 درصد تهرانی نشین
      تنها در مدت 4 سال قیمت زمین و ویلا در محله درویش آباد 30 برابر شد.
      سمت غرب میشه خانه دریا محله لاکچری نشین هست متری 50 میلیون هست
      سمت شرق سرخرود میشه پایتخت برج های ساحلی که متری 30 میلیون کمتر آپارتمان نمیدن. ولی هنوز میشه داخل درویش آباد زمین یا ویلا با قیمت 13 و26میلیون خرید. درحالی که سرخرود و درویش اباد و خانه دریا به هم چسبیده هستن
      درویش آباد نزدیک به محمودآباد فریدون کنار و خزرشهر میباشد

      و درهمسایگی دو تا از ثروتمند نشین ترین شهرهای مازندان قرار دارد خانه دریا و سرخرود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه