ارسال به دیگران پرینت

ادعای رئیس موساد: هیچ کس به اورانیوم غنی سازی شده ۶۰ درصدی و هزاران سانتریفیوژ احتیاجی ندارد مگر برای ساخت سلاح هسته ای

«دیوید بارنیا» رئیس موساد گفت: ایران به هیچ وجه نه در آینده نزدیک و نه در بلند مدت به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. وی که در مراسم اعطای تقدیرنامه به برخی از کارکنان موساد سخن می‌گفت، افزود: برای همه واضح است که هیچ کس به اورانیوم غنی سازی شده ۶۰ درصدی نیاز ندارد و هیچ کس به هزاران سانتریفیوژ احتیاجی ندارد مگر اینکه بخواهد سلاح هسته‌ای بسازد.

ادعای رئیس موساد: هیچ کس به اورانیوم غنی سازی شده ۶۰ درصدی و هزاران سانتریفیوژ احتیاجی ندارد مگر برای ساخت سلاح هسته ای

«دیوید بارنیا» رئیس موساد گفت: ایران به هیچ وجه نه در آینده نزدیک و نه در بلند مدت به سلاح هسته ای دست نخواهد یافت.

بارنیا افزود: با سایر سرویس های امنیتی در جهان برای خنثی کردن این تهدید و دورکردن ان تلاش می کنیم.

وی که در مراسم اعطای تقدیرنامه به برخی از کارکنان موساد سخن می گفت، افزود: برای همه واضح است که هیچ کس به اورانیوم غنی سازی شده ۶۰ درصدی نیاز ندارد و هیچ کس به هزاران سانتریفیوژ احتیاجی ندارد مگر اینکه بخواهد سلاح هسته ای بسازد.

این مقام اسرائیلی در ادامه با ادعای اینکه «ایران به هژمونی بر منطقه از طریق اعمال تروریسم تلاش می کند در حالی که ما روز به روز برای مقابله با آن اقدامات در سراسر جهان تلاش می کنیم»، در ادامه گفت: تهران تهدیدی مستمر برای ثبات خاورنیانه محسوب می شود.

پیشتر بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل نیز در سخنانی گفت بود: «گزینه نظامی گزینه ای است که باید همیشه وارد باشد و آخرین گزینه ای است که ما خواهان استفاده از آن هستیم اما باید این گزینه را مهیا کنیم».

 

یوسی کوهن:

لفاظی دوباره رئیس موساد علیه تاسیسات هسته ای ایران

رئیس دستگاه جاسوسی موساد بار دیگر همزمان با مذاکرات هسته ای در وین علیه جمهوری اسلامی ایران لفاظی کرد.

لفاظی دوباره رئیس موساد علیه تاسیسات هسته ای ایران
 

 «یوسی کوهن» رئیس سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی بار دیگر همزمان با رایزنی‌های دیپلماتیک ایران با طرف‌های غربی علیه تأسیسات هسته‌ای کشورمان لفاظی کرد.

 

وی در سخنانی که از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر پخش شد، ادعا کرد: به نمایندگی از موساد متعهد می‌شوم که ایران هرگز به سلاح اتمی دست نخواهد یافت. دستیابی به یک توافق هسته ای بد با ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.

پیش از این هم نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با وزیر خارجه آمریکا مدعی شده بود که ایران باج خواهی هسته‌ای را به عنوان یک تاکتیک در مذاکره در پیش گرفته و این اقدام باید با توقف فوری مذاکرات و برداشتن گام‌های سفت و سخت از سوی قدرت‌های جهانی پاسخ داده شود.

 

لازم به ذکر است، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه با طرح اتهاماتی واهی، مدعی شد که ایران فرآیند غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۲۰ درصد را با یک آبشار یا خوشه از ۱۶۶ دستگاه پیشرفته IR-۶ در کارخانه فردو آغاز کرده است.

 

اکنون، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استناد به این گزارش آژانس مدعی نقض تعهدات هسته‌ای از جانب تهران شده که بنا به ادعای وی، قدرت‌های جهانی باید مذاکرات هسته‌ای با تهران را بر همین اساس متوقف کنند.

 

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خود شما چی رییس موساد...این برای شما بیشتر صدق میکند که بمب اتمی هم دارید...

    • ناشناس ارسالی در

      این حروم زاده دزد اراضی ملت فلسطین، چرا در سرزمین غصب کرده، صدها بمب و کلاهک هسته ای تولید و انبار کرده ولی برای غنی سازی ۶۰ درصدی امپراتوری ایران بزرگ شاخ و شانه می کشه، سانتیمتر به سانتیمتر اراضی غصب شده رو باید با موشک بالستیک و خوشه ای دو بار شخم زد. تا ریشه و خوی تجاوزگری موشهای زیرشیربونی خونه های غرب، برای همیشه بخشکد.

    • مصطفی خموشی ارسالی در

      مرگ بر اسراییل باز دلت برای موشکباران حزب الله وحماس تنگ شده سپاه قدس ایران بیخ گوشتان اومده هنوز خوابید .شما باید برید کشورایران ایران سربلندوقدرتمندپایدارواستوار خواهدماند.ایران کشور وملت امام زمان است رهبری بنام سیدعلی امام خامنه اای است کاری نکنی که همه ما۸۵میلیون موشک شویم روسرت خراب شیم شمادرحدواندازه ای نیستیدکه براایران عزیز ایران سربلند حرف بزنی زرزرنکن هنوزایران کاری نداردوهوشیاروآماده بخودتان شا...........ها

    • حسین نظام خواه ارسالی در

      یکی نیست بگه ایران هزاران سال قدمت داره و کسی را تهدید نکرده و کسی هم نتوانسته او را نابود و تهدید بکنه اون وقت یه رژیمی که رژیم هم به حساب نمیاد و حتا اندازه یک شهر ایران هم نمیشه جالب که دائم ایران را تهدید میکنه جای خنده داره😂😂😂😂

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه