ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | تیم ملی فوتبال | فدراسیون فوتبال

اسکوچیچ طارمی را میبخشد اما...

اسکوچیچ بعد از برد بازی های تیم ملی احساس می‌کند که به مهدی طارمی نیاز ندارد و فقط در یک صورت حاضر است او را ببخشد.

اسکوچیچ طارمی را میبخشد اما...

شنیدیم پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در تماس اسکایپی ضمن تبریک به اسکوچیچ از او خواسته است طارمی را برگرداند اما این دستور رئیس فدراسیون ظاهرا با مخالفت و ناراحتی دراگان اسکوچیچ همراه شده است.

سرمربی کروات اعتقاد دارد تیمش در حال حاضر بی حاشیه و خوب بازی می‌کند و خودش در مورد طارمی باید تصمیم بگیرد مضاف براینکه او یک شرط خاص هم دارد: «مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی باید رسما از دراگان اسکوچیچ عذرخواهی کند!»

این درحالیست که مهدی طارمی قبل و بعد از بازی‌های تیم ملی برابر لبنان و سوریه در صفحه شخصی خودش آرزوی موفقیت برای ایران کرد اما شنیده می‌شود دراگان اسکوچیچ آن را کافی نمی‌داند!

مرد کروات که در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخته بود حالا به لطف نتایج بدست آمده در دو بازی اخیر تیم ملی با اعتماد به نفس بیشتری خواهان عذرخواهی رسمی ستاره پورتو شده است.

شنیدیم دراگان اسکوچیچ حتی در اردن به سخنگوی فدراسیون هم معترش شده است که چرا حرف از بازگشت مهدی طارمی بدون هماهنگی با سرمربی تیم ملی زده است؟!

سخنگوی فدراسیون فوتبال حرفش را پس گرفت!

شاید برهمین اساس هم بود که حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از ورود کاروان تیم ملی به تهران در مواجهه خبرنگاران و گزارشگران گفت: «من نگفتم مهدی طارمی به تیم ملی برمی‌گردد. از حرفهای من سوءبرداشت شد و گفتم که باید این سوءتفاهم‌ها حل شود و…!»

شریفی به عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال درحالی از صحبت‌های گذشته خود در مورد بازگشت قریب الوقوع مهدی طارمی پشیمان شده و حرفش را پس گرفت که همه خبرنگاران از تغییر لحن او شگفت زده شدند!

ماجرا به همان عصبانیت دراگان اسکوچیچ و مواخذه سخنگوی فدراسیون در خصوص بازگشت طارمی بازمی‌گردد.

مرد کروات به لطف پیروزی‌های اخیر تیم ملی و نتایجی که گرفته است احساس می‌کند تیمش به مهدی طارمی نیاز ندارد و تنها درصورتی حاضر است این بازیکن را ببخشد که ستاره پورتو رسما عذرخواهی کند!

به نظر هم می‌رسد وساطت دیرهنگام اما به هرحال درست رئیس فدراسیون فوتبال برای بازگشت بهترین بازیکن 10 سال اخیر ایران ( به گواه اغلب کارشناسان) به تیم ملی هم بی فایده باشد و باید منتظر ماند و دید مهدی طارمی به صورت رسمی از اسکوچیچ عذرخواهی می‌کند یا نه؟!

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجید ارسالی در

      اسکوچیچ اگه ایرانی بود باز هم این کارو میکرد

    • علی ارسالی در

      طارمی باید حد خود رو بداند اسکوچیچ بهترین نتیجه با تیم گرفته است او بود که تیم رو از بحران نجات داد.

    • رضا ارسالی در

      سرمربی غلط کرده مگه طارمی چی گفته که عذرخواهی کنه. طارمی زحماتش متاسفانه در سایه هوچی گری سرمربی قرار گرفته و باید سرمربی از طارمی و کل تیم ملی فوتبال بخاطر حرفهای نامربوط عذرخواهی کند

    • احمد ارسالی در

      چرا ما مردم انقدر باید ساد باشیم این بازی اقای اسکوچیچ است اگر بازی با لبنان و سوریه را می با خت همین حرف را می زد

    • سجاد ارسالی در

      باید عذر خواهی کنه و قضیه رو فیصله بده به مهدی طارمی این ادا بازیها نمیاد

    • ناشناس ارسالی در

      طارمی یهو به اسم ورسم رسیده بایدم خودشو گم کنه درست مثل ریحانه پارسا

    • سعید ارسالی در

      کاری با این حرفا ندارم، فقط اینو میگم، تیم ملی خیلی خوبی داریم، امابا نبود طارمی خیلی دلگیر شده برام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه