ارسال به دیگران پرینت

جنجال‌سازی بهاره رهنما | لایو اینستاگرامی بهاره رهنما

خانم بازیگر خطاب به بهاره رهنما: تو دیگر چجور آدمی هستی؟

پرستو گلستانی در صفحه شخصی‌اش نوشت: این چجور آدمی است که خود را هنرمند فرض می‌کند؟

خانم بازیگر خطاب به بهاره رهنما: تو دیگر چجور آدمی هستی؟

جنجال‌سازی بهاره رهنما در ترکیه همچنان با واکنش‌های منفی زیادی همراه است. از شقایق دهقان که در گذشته با بهاره رهنما فامیل بوده تا پرستو گلستانی و بسیاری از چهر‌های دیگر، نسبت به صحبت‌های اخیر بهاره رهنما، موضع‌گیری کر‌ده‌اند.

حمله پرستو گلستانی به بهاره رهنما

نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش!

پرستو گلستانی در صفحه‌ شخصی‌اش نوشته است: این چه جور آدمی است که خود را هنرمند فرض می‌کند و بعد سی‌ سال هنوز نمی‌فهمد که از راه هنر واقعی، البته در ایران، نمی‌شود به زندگی و رفاه رسید.

همچنین او در ادامه متنش نوشته است: شنیدیم، دیدیم و همچنان می‌شنویم و می‌بینیم که هیچ اهلِ واقعی هنر و شعور و فرهنگ در این مملکت

روزگار به رفاه، حتی نسبی، نمی‌گذراند. هنرمندها و کلاً‌‌ آدمها نمی‌توانند با درآمد بازیگریِ واقعی روزگار به رفاه بگذرانند.

تو در جهانی زندگی می‌کنی که معیارهایت یا ایرانی نیست یا نشانه‌ای از شرافت، صداقت، سلامت، نجابت در آن یافت می نشود.  نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش.

به گزارش وقت صبح بهاره رهنما در یک لایو اینستاگرامی گفته بود هر کسی بعد سی سال کار کردن در رفا نیست و زندگی خوبی ندارد، بی دست و پا است. همین جمله کافی بود تا ظرف یکی دو روز گذشته انواع و اقسام‌ واکنش‌های منفی را نسبت به این بازیگر شاهد باشیم.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه