ارسال به دیگران پرینت

راهنمای تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل همواره یکی از نیازهای اساس کاربران دستگاه‌های مختلف اندرویدی، iOS، تبلت‌ها و ... بوده است.

راهنمای تعمیرات موبایل
تعمیرات موبایل همواره یکی از نیازهای اساس کاربران دستگاه‌های مختلف اندرویدی، iOS، تبلت‌ها و ... بوده است. تعمیرات موبایل معمولاً در دو بخش کلی تعمیرات سخت‌افزاری و تعمیرات نرم‌افزاری گوشی همراه انجام می‌شود. امروزه گوشی‌های هوشمند، علاوه بر آنکه دارای برد‌های پیچیده‌تری نسبت به گذشته هستند، اما به دلیل داشتن سیستم‌عامل‌های متفاوت، از مشکلات نرم‌افزاری مانند کرش کردن، گیرکردن در صفحه ورود و ... نیز رنج می‌برند. به همین جهت نیاز به تعمیرات تخصصی موبایل همواره در دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار حس می‌شود. 
تعمیرات موبایل
مجموعه‌ای از کارهایی است که توسط یک تکنسین و یا کارشناس، به‌صورت اصولی و دقیق، انجام می‌شود تا مشکلات گوشی موبایل رفع شده و یا سرویس شود. تعمیرات موبایل می‌تواند همراه با تعویض قطعات گوشی و یا بدون نیاز به انجام این کار اعمال شود.
ما برای تعمیرات گوشی دو حالت کلی را در نظر داریم که عبارتند از:
⦁ تعمیرات تخصصی سخت‌افزاری: در حالتی که گوشی شما، به کمک روش‌ها و امدادهای اولیه (که در ادامه ذکر خواهیم کرد)، نتواند به طور کامل درست شود و یا درصورتی‌که قطعه خاصی از گوشی کاملاً خراب شده و یا عملکرد نامناسبی دارد (که می‌تواند به کل گوشی آسیب بزند)، بایستی نسبت به بازکردن گوشی موبایل، تست کردن قطعات و در صورت نیاز، تعویض و تعمیر قطعه موبایل اقدام کرد. در این حالت ما تعمیرات سخت‌افزاری موبایل را در نظر می‌گیریم.
⦁ تعمیرات تخصصی نرم‌افزاری: همچنین، ازآنجایی‌که گوشی موبایل شما دارای یک بخش "سیستم‌عامل" می‌باشد، طبیعی است که دچار یکسری مشکلات نرم‌افزاری گردد. به‌طورکلی، مشکلات نرم‌افزاری، خطر کمتری نسبت به مشکلات سخت‌افزاری گوشی دارد و می‌توانیم با کمک روش‌هایی مانند ریست فکتوری، فلش کردن گوشی و ... اقدام به رفع این نوع مشکلات نماییم.

تعمیرات گوشی "موبایل کمک"

اگر واژه "موبایل کمک" را در اینترنت جستجو کنید و بر روی اولین سایتی که در قسمت نتایج نشان داده می‌شود، کلیک نمایید، وارد سایت این مجموعه خواهید شد. موبایل کمک، یک تیم کاملاً فنی در حوزه موبایل است که دارای پرسنلی با تجربه و کامل در قسمت‌های مختلف اعم از:
⦁ پرسنل پشتیبانی: تیمی کامل که پاسخگوی تمامی مشتریان و کاربران این مجموعه بوده و هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهادی را دریافت و از سوی شرکت پاسخ خواهد داد.
⦁ پرسنل تعمیرات تخصصی موبایل: که شامل یک تیم کاملاً با تجربه، با علم و دانش کامل است که دارای بیش از 8 سال سابقه تعمیرات موبایل سامسونگ، هواوی، اپل و شیائومی و ... می‌باشد. 
⦁ پرسنل فروش: همچنین مجموعه موبایل کمک بخشی را برای تأمین قطعات و فروش موبایل در وب‌سایت فروشگاهی خود دارد که سفارش‌های مشتریان از طریق این قسمت دریافت و ارسال می‌شود.
⦁ پرسنل حمل‌ونقل: یکی از خدمات بسیار خوب موبایل کمک، امکان ارسال و دریافت گوشی با پیک کاملاً رایگان، برای شهروندان تهرانی است که در این راستا، پیکی برای موبایل شما فرستاده شده و گوشی شما را برای تعمیر دریافت می‌کند. همچنین در کمترین زمان ممکن، گوشی شما تعمیر شده و با همان پیک به درب منزل شما فرستاده می‌شود.
مجموعه موبایل کمک که از سال 1392 راه‌اندازی شده است، اکنون در قسمت‌های مختلفی اعم از تعمیرات تخصصی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل، فروش قطعات و لوازم جانبی گوشی و نیز فروش دستگاه‌های موبایل نسبت به رفع نیاز کاربران، خدمات خود را ارائه می‌کند.
ssssssssss88ززززززز
 
تعمیرات سخت ‌افزاری
یکی از ویژگی‌های خوب مجموعه موبایل کمک، استفاده از لوازم تعمیرات موبایل حرفه‌ای است که کار را برای تعمیرات موبایل سخت‌افزاری آسان‌تر می‌کند. در این نوع تعمیرات سخت‌افزاری گوشی، تیم تعمیرات موبایل ابتدا به بررسی کامل گوشی موبایل و مشکلی که برای آن ایجاد شده است، می‌پردازند. با اینکه در بسیاری از موارد، اگر کار به تعمیرات سخت‌افزاری بیانجامد، نیاز به تعویض قطعه ایجاب می‌کند تا قطعات جدید و اورجینال جایگزین شود، اما بااین‌حال‌، مشکلات سخت‌افزاری ساده‌تری نیز وجود دارند. 
در قسمت تعمیرات سخت‌افزاری گوشی در این نمایندگی سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی ... تکنسین درصورتی‌که مشکل از چه قسمتی باشد، اقدامات زیر را انجام می‌دهد که شامل: بازکردن تلفن هوشمند از قاب پشتی یا جلو، تعویض کامل صفحه‌نمایش یا lcd گوشی که به‌منظور برطرف‌کردن شکستگی صفحه‌نمایش و یا خرابی تاچ ال‌سی‌دی انجام می‌شود، تعویض باتری که معمولاً به علت بادکردن یا فرسودگی باتری انجام می‌شود، تعویض برد، تعویض برخی از قطعات داخلی مانند قطعه میکروفون، برطرف‌کردن تاب گوشی و ... می‌باشد.
تعمیرات موبایل نرم‌ افزاری
ممکن است شما نیز تجربه این مورد را داشته باشید که گوشی شما ناگهان هنگ می‌کند و یا در نصب برنامه‌ها و ... دچار اختلال می‌شود. این بخش از مشکلات مربوط به تیم تخصصی نرم‌افزاری تعمیرات موبایل است که می‌توانید با کمک تعمیرات موبایل در محل از طریق موبایل کمک آن را برطرف نمایید.
از جمله مشکلات رایج در این حوزه، می‌توان به مشکلات نرم‌افزاری اندرویدی شامل هنگ کردن، کرش کردن، عدم نصب شدن برنامه‌ها و بازی‌های مختلف، خطای Google play، عدم کارکردن صحیح رابط کاربری، عدم دانلود شدن دیتا و اطلاعات موردنیاز، عدم اجرای فایل‌های دانلودی، نصب بدافزارها که منجر به تشدید مشکلات نرم‌افزاری خواهد شد، خاموشی‌های ناگهانی گوشی که بخش مهمی از مشکلات نرم‌افزاری گوشی است، اشاره نمود.
همچنین بخش دیگری از مشکلات نرم‌افزاری گوشی شامل مشکلات در iOS است که شامل کرش کردن بعد از اجرای برنامه‌ها، هنگ کردن، گیرکردن در هنگام بالا آمدن گوشی، سفید شدن بک‌گراند گوشی، تداخل در عملکرد وای‌فای بلوتوث، خاموشی ناگهانی می‌باشد. شما می‌توانید برای رفع این مشکلات از طریق نمایندگی موبایل اپل در مجموعه موبایل کمک اقدام کنید.
برای رفع این مشکلات، راه‌های مختلفی وجود دارد که پیش‌پاافتاده‌ترین آنها، ریست فکتوری است. اما در اکثر موارد، مشکلات حاد نرم‌افزاری با این روش برطرف نمی‌شود و نیاز به تعمیرات تخصصی‌‌تر ضروری است.
ssssssssss88زززززززططططط
 
خدمات تعمیرات گوشی
از جمله خدماتی که شرکت موبایل کمک، در راستای تعمیرات موبایل برای کاربران خود انجام می‌دهد، می‌توان گفت:
⦁ مشکل پورت شارژ: درصورتی‌که تلفن همراه شما نمی‌تواند به‌خوبی شارژ شود، می‌توانید از خدمات کارشناسان ما در بخش فنی برای جایگزینی و رفع کامل این مشکل استفاده کنید.
⦁ تعمیرات صفحه‌نمایش: مشکلاتی که برای صفحه‌نمایش گوشی اتفاق می‌افتد، شامل اتفاقات زیادی است که سبب می‌شود تا مسائل مختلفی برای صفحه‌نمایش موبایل ایجاد شود. برای تعمیرات موبایل در این قسمت هم می‌توانید از تیم فنی و سخت‌افزاری موبایل کمک استفاده کنید.
⦁ تعویض باتری: از دیگر خدمات بسیار مهم موبایل کمک، تعویض باتری است. تعویض باتری در صورت عدم احراز سلامت کامل باتری گوشی شما انجام خواهد شد تا از خاموشی‌های ناگهانی و عدم نگهداری شارژ مناسب، جلوگیری کند.
⦁ فلش کردن گوشی: همچنین کاربران می‌توانند در صورت بروز مشکلات سنگین نرم‌افزاری، اقدام به فلش کردن گوشی خود از طریق تیم نرم‌افزاری ما نمایند.
⦁ تعمیر آیفون: همانطور که می‌دانید، تعمیرات آیفون معمولا نیاز به یک تیم متخصص حرفه‌ای خاص برای این نوع گوشی‌ها دارد؛ چراکه هم از لحاظ سخت‌افزاری، طراحی برد‌ها متفاوت است سایر برند‌ها است که بایستی برحسب تجربه و دانش بالا این تعمیرات سخت‌افزاری گوشی اپل انجام شود و هم با توجه به سیستم عامل مجزا و خاص گوشی‌های اپل، بایستی رو‌ش‌های متفاوتی را برای تعمیرات نرم‌افزاری تعمیرات اپل انجام داد.
⦁ و ...
شما همچنین می‌توانید در کنار تعمیرات گوشی، از فروشگاه این مرکز، قطعات گوشی‌های مختلفی را تهیه کنید. دیگر مزیت خرید از فروشگاه موبایل کمک، تامین قطعات از فروشگاه‌های معتبر دنیا و اورجینال بودن آنها است که تیم موبایل کمک در این راستا تلاش کرده است تا قیمت نهایی کالا، در بهترین حالت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه شده و نیز در بخش تعمیرات تخصصی، از قطعات اورجینال و اصل استفاده شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه