ارسال به دیگران پرینت

رابرت مالی، رایزنی با روسیه درباره برجام را «خوب» و «سازنده» خواند

راب مالی، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، دیروز در مسکو با معاون وزیر خارجه آن کشور در مورد توافق هسته‌ای ایران، برجام، گفت‌وگو کرد. مالی در پیامی در توئیتر نوشت: «من با معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدارهای خوب و سازنده‌ای داشتم. ما در مورد هدف مشترک‌مان در مذاکرات و ازسرگیری سریع اجرای متقابل تعهدات در قالب توافق برجام، صحبت شد.»


رابرت مالی، رایزنی با روسیه درباره برجام را «خوب» و «سازنده» خواند

راب مالی، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، دیروز در مسکو با معاون وزیر خارجه آن کشور در مورد توافق هسته‌ای ایران، برجام، گفت‌وگو کرد. وزارت خارجه روسیه نیز با ارسال بیانیه‌ای گفت که دو طرف بر ضرورت ادامه گفت‌وگوها در قالب مذاکرات وین تاکید کردند.

مالی در پیامی در توئیتر نوشت: «من با معاون وزیر خارجه روسیه در مسکو دیدارهای خوب و سازنده‌ای داشتم. ما در مورد هدف مشترک‌مان در مذاکرات و ازسرگیری سریع اجرای متقابل تعهدات در قالب توافق برجام، صحبت شد.»

وزارت خارجه روسیه نیز با ارسال بیانیه‌ای در مورد این دیدارها گفت که در این جلسات «تبادل دیدگاه‌های معناداری در خصوص چشم‌انداز احیا و اجرای کامل [برجام] مطرح شد. دو طرف بر ادامه گفت‌وگوها در قالب مذاکرات وین با مشارکت همه کشورهای عضو برجام، از جمله ایران، و نیز نمایندگان ایالات متحده، تاکید کردند.»

این بیانیه افزوده است: «نقش سازنده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جریان ثبات ازسرگیری اجرای برجام مورد تاکید قرار گرفت. دو طرف بر تمایل مشترک‌شان نسبت به ادامه حمایت از فعالیت‌های راستی‌آزمایی آژانس بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، تاکید کردند.»

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه