ارسال به دیگران پرینت

نظر الهام حمیدی درباره نیکی کریمی و محمدرضا گلزار

الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد است. الهام حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که الهام حمیدی در آنها بازی کرده است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. الهام حمیدی در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد. ثمره زندگی الهام حمیدی و همسرش یک پسر است.

نظر الهام حمیدی درباره نیکی کریمی و محمدرضا گلزار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: صحبت جالب الهام حمیدی بازیگر زن مشهور و تقریبا بی حاشیه درباره ستاره های سینمای ایران که می گوید : به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند.

الهام حمیدی ادامه می دهد : اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند.

اگر عرصه را تنگ نکنند و سینما را به یک سری از بازیگران خاص محدود نکنند، شاید ستاره‌های بیشتری در هنر ایران ظهور کنند و دیده شوند… اما این روزها به یک شکلی همه چیز ثابت شده است.

الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می شود آثار گذشته است . الهام حمیدی که البته او مدتی قبل این اتفاق را به دلیل مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نشود صبر می کنم و از کمبود مالی نمی ترسم !

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه